• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Бензин А-95 талони (скретч-картки) номіналом 10, 20 літрів; Дизельне паливо талони (скретч-картки) номіналом 10, 20 літрів (код за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)

Завершена

805 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 027.05 UAH
Період оскарження: 31.12.2024 11:54 - 05.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: d6413caa243546c4b49a738a9801275b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-31-003349-a.b1
Назва: СКАРГА
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2025 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2025 16:31
Дата виконання рішення Замовником: 04.02.2025 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №10 від 10.01.2025 року скасовано та ТОВ "ТД "ІФС" визнано переможцем Закупівлі
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c0e6223732ee4c758977c792c4ae7525
Заголовок пункту скарги: Скасувати рішення згідно Протоколу № 10 від 10/01/2025 року про відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 1. Про підстави відхилення пропозиції Учасника:

Згідно Протоколу Уповноваженої особи № 10 від 10.01.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛИЧКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, пропозиція Скаржника відхилена з наступних підстав:
При розгляді тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника було виявлено невідповідності, а саме:
1. Аналогічний договір №10/09 від 09.10.2023 р. наданий Учасником не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток до Договору – Місце отоварення талонів/скретч-карток - АЗС.
2. Надана Довідка про АЗС містить дві партнерські АЗС, а саме:
- БРСМ - НАФТА Дніпропетровська обл, Новомосковський р-н, с. Хещаве,
вул. Овчаренко, буд. 2 А – 46,3км до Замовника
- БРСМ - НАФТА Дніпропетровська обл, м. Новомосковськ, вул. Сучкова,
буд. 66 Д
Проте, дані АЗС не відповідали вимогам Замовника. Адреса АЗС БРСМ - НАФТА вказано Дніпропетровська обл, Новомосковський р-н, с. Хещаве, вул. Овчаренко, буд. 2 А. Проте, такого села не існує. Також, наразі м. Новомосковськ перейменовано на м. Самар.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику, а саме до 12:35 10.01.2025 р.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Щодо першої невідповідності Учасник виправив та надав Аналогічний договір №10/09 від 09.10.2023 р. в повному обсязі.
Щодо другої невідповідності Учасник надав Довідку, що пропонує Замовнику здійснювати заправку на АЗС партнерської мережі БРСМ-нафта, які розташовані на відстані не більше 50 км від Замовника (Виконавчого комітету Личківської сільської ради, адреса: Адреса: 51140, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, с. Личкове, вул. Центральна, 103) за наступними адресами місцезнаходження:
бренд АЗС: БРСМ-нафта,
Офіційна поштова адреса: 51262, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, с. Хащеве, вул. Овчаренко , 2а – АЗС на відстані 45,42 км від Замовника (Партнерська АЗС)
бренд АЗС: БРСМ-нафта,
Офіційна поштова адреса: 51200, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, м. Самар, вул. Сучкова, 66д - АЗС на відстані 49,33 км від Замовника (Партнерська АЗС).
На АЗС наявні наступні види палива: Бензин А95, Дизельне паливо. Також Учасником надано скрін-шоти сторінок карт з маршрутом від точки місцезнаходження Замовника до місцезнаходження партнерських АЗС, який прокледено напряму через територію, на якій немає ні автомобільних, ні пішоходних шляхів, що унеможливлює заправку палива в радіусі не більш як 50 км. Оскільки, щоб дістатися до вищевказаних АЗС автомобілю Замовника потрібно проїхати відстань більш як 50 км, що в майбутньому призведе до більших витрат палива та порушення принципу здійснення публічних закупівель – економії бюджетних коштів.
НАВЕДЕНІ СКРИНШОТИ З КАРТИ GOOGLE, З ПРОКЛАДЕНИМИ НА ВЛАСНИЙ ВИБІР ЗАМОВНИКА - МАРШРУТАМИ ДО АЗС
Тобто, Учасник не надав перелік АЗС, до яких можливо проїхати менше 50 км та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації та додатків до неї.

Замовником 09.01.2025 року о 12:35 було опубліковано Вимогу:
«Вимога про усунення порушення
Створено: 09.01.25, 12:35
Діє до: 10.01.25, 12:35
Опис:
ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1. На виконання вимог Розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано Аналогічний договір №10/09 від 09.10.2023 р. не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток до Договору – Місце отоварення талонів/скретч-карток - АЗС.
2. На виконання вимог Розділу 3 Тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано Довідку про АЗС з невірними адресами місця знаходження партнерських АЗС, які знаходяться на відстані більш ніж 50 км від місцязнаходження Замовника. Відстань визначена за допомогою джерела google. maps. А саме, АЗС в с. Хащеве (правильна назва) знаходиться на відстані 57.1 км. АЗС в м. Самар (правильна назва) знаходиться на відстані 60,0 км.
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
1) Учасник повинен надати Аналогічний договір №10/09 від 09.10.2023 р. в повному обсязі.
2) Учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність власних або орендованих автозаправних станцій (АЗС) або АЗС партнерів учасника, з наявним на АЗС пальним, розташованих на відстані не більше 50 км від Замовника Виконавчий комітет Личківської сільської ради), Адреса: 51140, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, с. Личкове, вул. Центральна, 103, а саме:
а) кількість, їх місцезнаходження (офіційна поштова адреса);
б) назви (бренду) АЗС (за наявності такої назви);
в) правової форми користування АЗС (вказати чи перебуває АЗС у власності або в оренді Учасника, або він має права на користування, реалізацію палива на АЗС виражене в іншій формі, відповідно до законодавства);

Замовником відхилено пропозицію Скаржника саме з підстави нібито не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин в частині п. 2 Вимог 24 годин (щодо надання довідки про наявність АЗС розташованих на відстані не більше 50 км від Замовника Виконавчий комітет Личківської сільської ради), Адреса: 51140, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, с. Личкове, вул. Центральна, 103 на умовах згідно ТД)

Згідно Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником визначено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, серед яких встановлена наступна вимога:
«Для підтвердження даної інформації учасник у складі своєї пропозиції надає довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність власних або орендованих автозаправних станцій (АЗС) або АЗС партнерів учасника розташованих на відстані не більше 50 км від Замовника Виконавчий комітет Личківської сільської ради), Адреса: 51140, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, с. Личкове, вул. Центральна, 103, а саме:
а) кількість, їх місцезнаходження (офіційна поштова адреса);
б) назви (бренду) АЗС (за наявності такої назви);
в) правової форми користування АЗС (вказати чи перебуває АЗС у власності або в оренді Учасника, або він має права на користування, реалізацію палива на АЗС виражене в іншій формі, відповідно до законодавства);»
На виконання вимоги 24 годин та Додатку № 2 до тендерної документації, Скаржником було надано у строк наданих 24 годин на виправлення невідповідностей, у файлі «24 години.pdf»:
- на стор. 3 Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника (Директора ТОВ «ТД «ІФС», що містить інформацію про наявність партнерських АЗС, розташованих на відстані НЕ БІЛЬШЕ 50 км від Замовника (назва та адреса) у наступній кількості та зазначенням місцезнаходження:
«ТОВ "ТД "ІФС" пропонує Замовнику здійснювати заправку на АЗС партнерської мережі БРСМ-нафта, які розташовані на відстані не більше 50 км від Замовника (Виконавчого комітету Личківської сільської ради, адреса: Адреса: 51140, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, с. Личкове, вул. Центральна, 103) за наступними адресами місцезнаходження:
бренд АЗС: БРСМ-нафта,
Офіційна поштова адреса: 51262, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, с. Хащеве, вул. Овчаренко , 2а – АЗС на відстані 45,42 км від Замовника (Партнерська АЗС)
бренд АЗС: БРСМ-нафта,
Офіційна поштова адреса: 51200, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, м. Самар, вул. Сучкова, 66д - АЗС на відстані 49,33 км від Замовника (Партнерська АЗС).
На АЗС наявні наступні види палива: Бензин А95, Дизельне паливо.»
та іншою інформацією згідно вимог Додатку № 2 до ТД, яка не є підставою для відхилення пропозиції Скаржника згідно Оскаржуваного рішення.

Замовник зазначає, що відстань до АЗС від адреси Замовника нібито більше, ніж визначена у Додатку № 2 до ТД ( не більше 50 км від Замовника (Виконавчого комітету Личківської сільської ради, адреса: Адреса: 51140, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, с. Личкове, вул. Центральна, 103).
Ві́дстань (між двома́ то́чками) — довжина уявного відрізка, кінцями якого є ці точки. Найкоротший шлях, яким можна дістатися з однієї точки в іншу.
Документація Замовника та додатки до неї не містить окремих вимог до підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Додатку № 2 до ТД, крім п. 4 Додатку № 2 в частині підтвердження вимог Додатку № 2 до ТД: надання довідки про АЗС розташованих на відстані не більше 50 км від Замовника до АЗС.
При цьому, Замовник в Протоколі відхилення пропозиції Скаржника, надає скріни карти Google, які не є відстанню (відрізком між двома точками – адресами АЗС та Замовника), а є кривими лініями між двома точками на карті з обчисленням «незрозумілої» відстані між двома точками на карті, що не може вважатись належним доказом невідповідності пропозиції Скаржника та належним документальним підтвердженням відстані БІЛЬШЕ ніж встановлено умовами тендерної документації.
Також варто звернути увагу, що Скаржником на виконання 24 годин (невідповідності у складі пропозиції Скаржника) ВИКОНАНО вимогу в частині надання Довідки про АЗС із зазначенням відстані не більше 50 км, поштової адреси, бренду та підстави користування зазначеними АЗС.

І АЗС яку пропонує Скаржник знаходиться на відстані МЕНШЕ ніж 50 км:
«бренд АЗС: БРСМ-нафта,
Офіційна поштова адреса: 51262, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, с. Хащеве, вул. Овчаренко , 2а – АЗС на відстані 45,42 км від Замовника (Партнерська АЗС)»
45,42 км < 50,00 км
ІІ АЗС яку пропонує Скаржник знаходиться на відстані МЕНШЕ ніж 50 км:
«бренд АЗС: БРСМ-нафта,
Офіційна поштова адреса: 51200, Дніпропетровська область, Самарівський (Новомосковський) район, м. Самар, вул. Сучкова, 66д - АЗС на відстані 49,33 км від Замовника (Партнерська АЗС).»
49,33 км < 50,00 км

Також звертаємо увагу, що тендерна документація Замовника НЕ містить порядку визначення відстані між установами Замовника та АЗС учасника, а також порядку підтвердження відповідності такої відстані.

Отже, Скаржником було виконано вимогу Замовника, визначену у тендерній документації та повідомленні на виправлення 24 годин, щодо надання документів та/або інформації у складі пропозиції – в повному обсязі у відповідності до вимог, встановлених Тендерною документацією в Додатку № 2 до тендерної документації.

Варто звернути увагу на той факт, що Додаток № 2 до тендерної документації не містить окремих вимог до способу підтвердження, надання інформації та/або документів в частині «порядку виміру відстані» до АЗС учасників, а отже незрозуміло, яким чином Замовник визначає таку відстань більше ніж та, що запропонована Скаржником та підтверджена на виправленні 24 годин.


За таких обставин, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника з підстав підстави абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;.


Звертаємо увагу, що згідно п. 43 Особливостей, Замовник може розміщувати Вимогу до Скаржника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника