-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо (Паливні пелети з лушпиння соняшника)
Завершена
1 056 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 280.00 UAH
Номер:
7fe4c8a4ef71480f94bfc1cd7b7405ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000124
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 17:18 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2025 № 23-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.03.2025 № 23-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-12-31-003114-a 31.12.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлене порушення пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» встановлене порушення пункту 43 Особливостей.
Під час моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідність інформації, передбаченої пунктом 4 частини другої статті 4 Закону, в річному плані закупівель.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішень Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» та ПП «АТЛАС-КРОП», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Веселинівської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 31.12.2024 № 88, із змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 20.01.2025 № 92 та оприлюдненими в електронній системі закупівель 20.01.2025 та 30.01.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» (далі - ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ»), приватного підприємства «АТЛАС-КРОП» (далі - ПП «АТЛАС-КРОП») та фізичної особи-підприємця «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» (далі - ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ»); скарги до Антимонопольного комітету України, оприлюднені в електронній системі закупівель за № UA-2024-12-31-003114-a.b1 та № UA-2024-12-31-003114-a.a2; рішення Комісії АМКУ від 14.01.2025 № 571-р/пк-пз, від 14.01.2025 № 572-р/пк-пз; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2025 № 93, від 22.02.2025 № 94, від 28.02.2025 № 95; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 06.03.2025 № 7 (далі - Договір); додаткова угода від 06.03.2025 № 1 до Договору; повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.03.2025; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно з протоколом уповноваженої особи від 20.01.2025 № 92 до тендерної документації вносились зміни та 20.01.2025 в електронній системі закупівель розміщено нову редакцію тендерної документації. При цьому, 30.01.2025 Замовник знов розмістив нову редакцію тендерної документації, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.01.2025 № 92 (далі – тендерна документація).
Проте, на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації.
Також під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник розмістив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в додатку № 7 до тендерної документації.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» з урахуванням пояснень, наданих Замовником, встановлено, що вона не відповідає вимогам Замовника, визначених в додатку № 7 до тендерної документації.
Так, відповідно до вимог пункту 2 додатку № 7 до тендерної документації учасником подається «Специфікація щодо предмету закупівлі повністю заповнена, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2».
Учасник ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» у складі тендерної пропозиції у файлі «Додаток 6 проект договору перелети зміни.pdf» надав «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ № _____ про закупівлю товарів» з додатком 1 «Специфікація на постачання пелетів паливних», в якому зазначив найменування, одиницю виміру та кількість товару. Разом з цим, на порушення вимог пункту 2 додатку № 7 до тендерної документації, в «Специфікації на постачання пелетів паливних» учасник не зазначив інформацію про ціну товару.
Крім того, в підпункті 4 пункту 7 додатку № 7 до тендерної документації Замовник встановив вимогу для учасника - фізичної особи-підприємця надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі. Зокрема, зазначені повноваження учасника - фізичної особи-підприємця мають бути підтверджені документами:
«копією паспорта (сторінка 1 – 6 (за наявності інформації на вказаних сторінках будь якої інформації / фото) та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонньою копією паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та копією Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, чи Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або копією іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України».
У складі тендерної пропозиції учасник ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» у файлі «ID Passport Савонюк Владимир.pdf» надав паспорт громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій. Разом з цим, у складі тендерної пропозиції ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» відсутні копія Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, або Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.
Враховуючи викладене та пояснення Замовника, надані на запити посадової особи органу державного фінансового контролю, в документах тендерної пропозиції учасника ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Проте, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» не виявив вищезазначених невідповідностей, про що свідчить протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2025 № 95, та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ».
Крім того, під час моніторингу процедури закупівлі з урахуванням пояснень Замовника виявлено невідповідність в інформації, передбаченої пунктом 4 частини другої статті 4 Закону, в річному плані закупівель UA-P-2024-12-31-003245-a. Зокрема, при заповненні пункту 7 «Код згідно з КЕКВ» форми річного плану закупівель Замовник замість «КЕКВ: 2275 — Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» зазначив «КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
Період усунення порушень:
28.03.2025 13:01 - 12.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2025 13:01
Запити/Пояснення
Номер:
92872ff1d7b540f6bd21998a5f8431d3
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.03.2025 09:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-003114-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
615ca77fd83c461da346783117b7781d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
18.03.2025 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-003114-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13), не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей. Зокрема, у випадку, зазначеному в підпункті 4 пункту 19 Особливостей, а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Враховуючи вищевказане, прошу надати документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин після укладення договору про закупівлю товарів від 06.03.2025 № 7 (далі – Договір), що спричинили продовження строку (терміну) поставки (передачі) товарів до 31.08.2025 згідно з додатковою угодою від 06.03.2025 № 1 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bb233e47787e4eaba51759ebcc6c2b1d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.03.2025 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-003114-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додатком № 7 до тендерної документації (далі – Додаток № 7) визначений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Зокрема:
1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 7 учасником подається «Специфікація щодо предмету закупівлі повністю заповнена, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2»;
2. Відповідно до підпункту 4 пункту 7 Додатку № 7 у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі, підтверджуються «копією Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, чи Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або копією іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України».
Враховуючи вищевказане, прошу пояснити, яким чином учасник ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» виконав вище зазначені вимоги тендерної документації та надав вище перелічені документи, а його тендерна пропозиція відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації? У відповіді вказати назви файлів, в яких знаходяться зазначені документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
da1f00bbed1242c28b3b1fbf2562942f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
25.03.2025 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-003114-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, вдруге постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Додатком № 7 до тендерної документації (далі – Додаток № 7) визначений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зокрема, відповідно до пункту 1 Додатку № 7 учасником подається «Специфікація щодо предмету закупівлі повністю заповнена, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2»;
Враховуючи вищевказане, прошу пояснити, яким чином учасник ФОП «САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ» виконав вище зазначену вимогу тендерної документації та надав «Специфікацію щодо предмету закупівлі повністю заповнену, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2», а його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
12f3682e67c74db59a8db74695031bfe
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
25.03.2025 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-31-003114-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
На запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 18.03.2025 Замовник через електронну систему закупівель 21.03.2025 надав відповідь, що при плануванні закупівлі за «ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо» проводився моніторинг цін на паливні пелети по підписаним договорам, які розміщені в електронній системі закупівель», та вказав наступні закупівлі:
UA-2025-01-15-008263-a;
UA-2025-01-03-002374-a;
UA-2024-12-31-006634-a;
UA-2024-12-31-005719-a.
Разом з цим, інформація про проведення всіх вище наведених закупівель оприлюднена в електронній системі закупівель пізніше, ніж оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-12-31-003114-a.
Враховуючи вищезазначене, вдруге пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, який є предметом закупівлі), на підставі яких вами проведені розрахунки та визначено очікувану вартість предмета процедури закупівлі UA-2024-12-31-003114-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.