• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (Паливні пелети з лушпиння соняшника)

Завершена

1 056 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 280.00 UAH
Період оскарження: 31.12.2024 11:43 - 01.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга, що стосується тендерної документації

Номер: a9cc77a42b864982a2b26655b7847aa6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-31-003114-a.a2
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 16:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.01.2025 12:45
Дата виконання рішення Замовником: 29.01.2025 10:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконане рішення № 571-р/пк-пз від 14.01.2025 року, внесені зміни до тендерної документації опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу
Автор: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, КРЮЧКОВ АРТУР 380508606051 artur-2000@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f695fc58b79c4a94ba60f9427f086ec2
Заголовок пункту скарги: Строк поставки товарів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно частини 4.4 Розділу 1 Документації, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31 січня 2025 року.
Згідно вимог пункту 5.1 Додатку 3 до Документації (Проєкт договору), строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 31.01.2025 року.
Але згідно вимог Додатку 3 до Проєкту договору (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), строк (термін) поставки товару: до 25.12.2024 року.
Мені не є зрозумілим який все таки строк постачання товару у даній Процедурі – різні частини тендерної документації містять різні відомості щодо строку поставки.
Через таку невизначеність та неузгодженість між собою вимог тендерної документації, Скаржник не може підготувати свою Пропозицію для участі в цих торгах, що вказує на порушення моїх прав у цій закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 670c2f7e95ad46a795239982c27575c9
Заголовок пункту скарги: Строк виконання заявки Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог пункту 5.6 Додатку 3 до Документації (Проєкт договору), поставка Товару здійснюється Продавцем у строк від 3 до 7 робочих днів з моменту отримання заявки.
Але згідно вимог Додатку 3 до договору (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), доставка товару здійснюється частинами, за заявкою Замовника протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту отримання заявки, за адресою вказаною в заявці.
Мені не є зрозумілим на протязі скільки днів треба виконати заявку Замовника: чи на протязі 7 робочих чи на протязі 5 календарних днів? Різні частини Проєкту договору містять різні відомості щодо строку поставки.
Через таку невизначеність та неузгодженість між собою вимог тендерної документації, Скаржник не може підготувати свою Пропозицію для участі в цих торгах, що вказує на порушення моїх прав у цій закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: e5faf9b90e5f44ba88e894d5678e0f1c
Заголовок пункту скарги: Проведення належної експертизи якості поставленого Товару
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог пункту 2.4 Проєкту договору, будь-яка із Сторін може ініціювати проведення належної експертизи якості поставленого Товару. У разі невідповідності даних про якість поставленого Товару, його приймання здійснюється за даними експертної оцінки якості Товару однієї з незалежних інспекцій. У разі встановлення факту поставленого неякісного товару Постачальник зобов'язаний замінити усю партію неякісного Товару, або недопоставлену його кількість протягом 7 днів з дати отримання обґрунтованої претензії від Покупця та відшкодувати Покупцю вартість проведеної експертизи. Заміна неякісного Товару виконується Постачальником за його рахунок. Всі витрати, пов'язані із заміною в тому числі зберігання, охорона Товару неналежної якості, несе Постачальник.
Зауважу, що Замовник встановлює вимогу щодо відшкодування Покупцю (Замовнику) вартості проведеної експертизи у разі встановлення факту постачання неякісного товару, однак тендерна документація не містить визначення яка ж організація є "незалежною інспекцією"? як обирається така "незалежна інспекція"? за якими критеріями? Хто обирає "незалежну інспекцію"? скільки разів може проводитись незалежна експертиза? яка вартість проведення незалежної експертизи якості товару? – ці всі питання не розкриті у Проєкті договору до тендерної документації.
Однак, таки питання є важливими, так як вони стосується якості товару і у випадку проведення експертизи організацією, що не має компетенції для вчинення таких дій, то Постачальник буде вимушений безпідставно нести додаткові витрати через таку редакцію вимоги тендерної документації. Крім того Замовником не конкретизовано коли саме він забажає провести експертизу, з формулювання даної вимоги, вбачається, що експертиза проводитися вже поставленого Товару. Однак, Постачальник не може знати як Покупець (Замовник) зберігає вже поставлений товар, як за таких умов Постачальник може бути впевнений, що Покупець проводить експертизу саме того товару, що поставлений Учасником?
Зауважу, що я не заперечую щодо права Замовника (Покупця) на перевірку якості товару, однак така перевірка якості повинна проводитись у незалежній організації (установі), що має відповідну компетенцію на проведення досліджень якості товару, що є предметом закупівлі. Крім того, перевірка якості повинна проводитись при поставці товару, а відбір проб за умови присутності представника Постачальника, а не коли забажає Замовник (Покупець).
Щоб сформувати остаточну ціну товару, я повинен знати вартість проведення експертизи товару та їх кількість.
Через невизначеність вимог пункту 2.4 Проєкту договору я не можу належним чином підготувати свою Пропозицію. Я не можу погодитись на несправедливі умови договору, що безобґрунтовано можуть покласти на мене витрати ще і у невизначеному розмірі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 858a5818f7ee49a88a191e1f5f25d9ef
Заголовок пункту скарги: Строки оплати за товар
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог пункту 4.3 Проєкту договору, Покупець має право на відстрочку платежів. Покупець здійснює оплату на протязі 30 днів з моменту прийняття товарів.
Тим часом, в Оголошенні, що розміщено в електронній системі закупівель, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія - Поставка товару
Опис -
Тип оплати - Післяоплата
Період, (днів) - 10
Тип днів - календарні
Розмір оплати, (%) 100
Мені, як потенційному учаснику, не зрозуміло які ж умови оплати товару за даними торгами – чи то 30 днів з моменту приймання товарів чи протягом 10 календарних днів з дати поставки товару? Також не є зрозумілим чим відрізняються між собою "момент приймання товару" і "поставка товару"? Це одна і та ж подія чи різні?
Через таку неузгодженість між собою вимог Документації і Оголошення, я не можу належним чином підготувати свою Пропозицію і реалізувати своє право на участь у цій закупівлі, адже умови оплати це істотні умови договору.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: f03cddcd67da4e59aa533c9f2ec2f3b7
Заголовок пункту скарги: Місце поставки товарів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Згідно інформації пункту 4.3. Розділу 1 Документації, місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 57001, Україна, Миколаївська, Вознесенський район, с Веселинове, вул. Одеська, 84, вул. Київська, 106А (Додаток 2 до договору) Кількість: Паливні брикети з лушпиння соняшника – 185 тон.
Згідно вимог пункту 5.2. Проєкту договору, місце поставки (передачі) товарів: 57001, Україна, Миколаївська, Вознесенський район, смт Веселинове, вул. адреса по факту заключення договору (Додаток 2 до договору).
Згідно Додатку 2 до договору, адреса доставки пелетів: 57001, Україна, Миколаївська, Вознесенський район, смт Веселинове, вул. адреса по факту заключення договору
Відповідно до інформації Додатку 2 до Проєкту договору (Рознарядка на завезення пелетів паливних), адреса поставки: 57001, Україна, Миколаївська, Вознесенський район, смт Веселинове, вул. адреса по факту заключення договору.
Відповідно до інформації Додатку 3 до Проєкту договору (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), адреса доставки пелетів - 57001, Україна, Миколаївська, Вознесенський район, смт Веселинове, вул. адреса по факту заключення договору.
Мені не є зрозумілим, чому Замовник не вказує точну адресу поставки товару, чи це буде одна адреса або декілька? Оскільки вартість доставки повинна бути включена у вартість товару, я не розумію, як мені сформувати ціну на товар, що є предметом даних торгів, адже я не знаю точну адресу поставки товару, а також кількість таких адрес у Замовника.
Через таку невизначеність та неузгодженість вимог Документації, моє право на участь у цих торгах порушене.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 76575e10c2704b79a290e3851c2cb666
Заголовок пункту скарги: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог частини 6 Розділу 3 Документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку № 4 до Документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку 4 до тендерної документації.
Натомість, Додаток № 4 до тендерної документації фактично відсутній.
Тим часом, Проєкт договору містить Додаток № 3 до договору під назвою "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі".
Згідно цього додатку до договору: Технічні вимоги: дані технічні вимоги є невід'ємною складовою пропозиції учасника торгів. Оформляються на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженого представника (підприємства, установи, організації) та скріплюються мокрою печаткою (у разі наявності, на підтвердження того, що він ознайомлений з технічними вимогами та погоджується з ними).
Мені, як потенційному учаснику не зрозуміло як мені підготувати свою Пропозицію, керуючись вимогами тендерної документації, якщо вимоги такої документації не узгоджені між собою. Я не розумію яким чином я можу надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку № 4 до тендерної документації, якщо такий додаток відсутній. Чому договір поставки товару містить вимогу щодо оформлення тендерної пропозиції учасника, вочевидь у договорі повинні зазначатися умови та вимоги щодо поставки товару. Договір регулює взаємовідносини між постачальником (переможцем торгів) і Замовником, а тендерна документація стосується всіх учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: b6fb3ec55a7e4994a282163de1f9b464
Заголовок пункту скарги: Технічні та якісні характеристики товару
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог пункту 3 Додатку № 3 до договору (Проєкт договору), пелети паливні з лушпиння соняшника (ДК 021:2015 – 09110000-3 "Тверде паливо") повинні мати наступні технічні та якісні характеристики, у тому числі:
- Діаметр: 6-8мм
- Об'ємна (насипна) щільність: не менше ніж 500 кг/м3
- Масова частка сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину: від 35 до 60%
- Токсичність: не дозволено.
Також Замовник зазначає, що якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ 7124:2009 "Лушпиння соняшникове, пресоване, гранульоване. Технічні умови".
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно із цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На пелети паливні з лушпиння соняшника поширюється стандарт ДСТУ 7124:2009 "Лушпиння соняшникове, пресоване, гранульоване. Технічні умови" зі змінами № 1 (надалі - ДСТУ 7124:2009 зі змінами). До речі, відповідність цьому стандарту вимагає і сам Замовник.
Згідно пункту 3.2.2 ДСТУ 7124:2009 зі змінами, за фізико-хімічними показниками лушпиння має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 2.
Згідно Таблиці 2 "Фізико-хімічні показники лушпиння":
- Об'ємна (насипна) вага, кг/м3, не менше ніж 450,0.
Зауважу, що в редакції ДСТУ 7124:2009 зі змінами № 1 не передбачено вимог до таких показників якості як:
- Діаметр, мм.
- Масова частка сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину, %.
- Токсичність.
Їх виключено з ДСТУ 7124:2009 зі змінами.
Отже, не є зрозумілим чому Замовник дозволяє собі відхилятись від норм чинного національного стандарту.
Дана вимога окрім того, що є порушенням пункту 29 Особливостей, ще є дискримінаційною для мене, так як я маю товар, що виготовлений за ДСТУ 7124:2009 зі змінами, натомість, Замовник незаконними вимогами порушує моє на участь у цих торгах, оскільки встановлює додаткові вимоги до діаметру товару, масової частки сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину та токсичності товару, що взагалі не нормуються ДСТУ 7124:2009 зі змінами.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 8
Номер: ac7231d9b0484f4490bca1bc2985f967
Заголовок пункту скарги: Документи про якість товару
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог Додатку № 3 до договору (Проєкт договору), для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до пелетів паливних з лушпиння соняшника учасник при підписання договору повинен надати чинні, до кінцевої дати постачання, документи:
- сертифікат якості, або протокол випробувань пелетів паливних з лушпиння соняшнику, виданий не раніше 2023 року на ім'я учасника, або виробника, із зазначенням технічних та якісних показників згідно вимог пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, виданий незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), а також атестат акредитації даної незалежної лабораторії;
- свідоцтво про належність товару до альтернативного палива, видане Державним агенством з енергоефективності та енергозбереження України на ім'я учасника, або виробника;
- сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі за даними торгами, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації.
Якщо будь-який із вищезазначених документів, виданий на ім'я виробника товару, учасник повинен надати лист від даного виробника на ім'я учасника з дозволом на використання цього документа для участі в даних торгах, із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно із цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На пелети паливні з лушпиння соняшника поширюється стандарт ДСТУ 7124:2009 "Лушпиння соняшникове, пресоване, гранульоване. Технічні умови" зі змінами № 1 (надалі - ДСТУ 7124:2009 зі змінами).
Згідно пункту 10.1 ДСТУ 7124:2009 зі змінами, приймає лушпиння за якісними показниками заводська лабораторія підприємства-виробника згідно з цим стандартом і технологічним регламентом.
Згідно пункту 10.1 ДСТУ 7124:2009 зі змінами, лушпиння приймають партіями. Партія - це кількість лушпиння з однаковими показниками, призначена для одночасного відвантаження й оформлена одним документом, що засвідчує його якість і безпеку.
Як вбачається з наведеного, національний стандарт не передбачає сертифікату якості або протоколу випробувань, що виданий незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), а також надання атестату акредитації даної лабораторії. Тож у мене виникає питання чому таку вимогу встановлює Замовник? Чому Замовник прописує вимоги під пакет окремого учасника, а не керується чинним законодавством?
Зазначу, що ДСТУ 7124:2009 не встановлює окремих вимог щодо незалежності лабораторії і рівня її акредитації. Також у ДСТУ 7124:2009 відсутні вимоги щодо надання листів від виробника на ім'я учасника з дозволом на використання документів для участі в торгах, із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
Як вбачається, ДСТУ 7124:2009 не передбачає жодного з вище перелічених документів, що вимагає Замовник і мені (потенційному учаснику) не зрозуміло, чому для участі у цих торгах я зобов'язаний надавати документи, що не передбачені національним стандартом. Я маю товар, що відповідає вимогам національного стандарту і маю документ про якість, який відповідає вимогам стандарту, однак через незаконні вимоги Документації, моє право на участь у цих торгах порушене.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга, що стосується тендерної документації

Номер: 3992a57f45eb408bb29c484602e77f8a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-31-003114-a.b1
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.01.2025 15:01
Дата виконання рішення Замовником: 29.01.2025 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконане рішення № 572-р/пк-пз від 14.01.2025 року, внесені зміни до тендерної документації опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу
Автор: ТОВ "ТОРГОВО-ФІНАНСОВА ГРУПА ХЕРСОНЕНЕРГОПАЛИВО", Андрій Дейкун +380508775170 tfg_hep_2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f31c4f6571fb4ef7a55c94d53c27831c
Заголовок пункту скарги: Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників лише тими, що мають повністю виконаний аналогічний договір укладений саме не раніше 2022 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників лише тими, що мають повністю виконаний аналогічний договір укладений саме не раніше 2022 року. При цьому, зазначений аналогічний договір, укладений саме не раніше 2022 року ще повинен обов’язково мати додаткові угоди, що засвідчують зміну істотних умов / зобов’язань. Також, Замовником у тендерній документації встановлено незаконну вимогу, що «Поставку товару Постачальник повинен забезпечити власним транспортом».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 8c164b074d164ac5b834251d8229acae
Заголовок пункту скарги: Замовник грубо порушив вимоги пункту 29 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник грубо порушив вимоги пункту 29 Особливостей, оскільки він установив у тендерній документації низку вимог до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 5b2a0de945eb4a70b491779ac0ba8207
Заголовок пункту скарги: Замовником у тендерній документації незаконно вигадано низку «можливих способів підписання договору про закупівлю»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Замовником у тендерній документації незаконно вигадано низку «можливих способів підписання договору про закупівлю», а також незаконно попереджено учасників, що «Непідписання переможцем договору та/або ненадання Замовнику-ініціатору одного примірника підписаного договору у вказаний строк буде розцінене як відмова переможця від підписання договору про закупівлю з вини учасника, яка тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей». Крім того, проектом договору передбачені інші строки (терміни) поставки (передачі) товарів, аніж зазначені безпосередньо у тендерній документації. Наостанок, Замовник незаконно погрожує недбайливим постачальникам оперативно-господарськими санкціями у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських зв’язків на зовсім незрозумілий період.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 3c902cfc95cd498daa774cba1b8ded20
Заголовок пункту скарги: Різні частини тендерної документації Замовника не узгоджуються одна з одною
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Різні частини тендерної документації Замовника не узгоджуються одна з одною. Замовник не наводить у тендерній документації чітке та вичерпне тлумачення термінам «чіткий вигляд повного (завершеного) документу» та «неякісно скановані документи». Замовником допущено низку порушень вимог законодавства України з питань публічних закупівель, які унеможливлюють розрахування нами ціни тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації