-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо, а саме: паливна гранула з деревини (пелети), напівбрикети торф’яні, брикети паливні «RUF»
Завершена
2 406 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 060.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 060.00 UAH
Номер:
630c37f988e741c684de06d9af0611e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-19-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2025 00:00
Період моніторингу:
19.02.2025 17:53 - 13.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.02.2025 № 8-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.02.2025 № 8-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-12-31-001978-a 31.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Радивилівського професійного ліцею (далі – Замовник) UA-P-2024-12-31-002222-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 31.12.2024 № 64 (зі змінами) та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Неглядюк Віталій Іванович, ТОВ «СЛАВРЕСУРС» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ФОП ЄРЕМЕЙЧУК НАЗАР ЮРІЙОВИЧ; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 29.01.2025 № 10 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2025; Договір поставки № 7 від 07.02.2025 (далі – Договір); Додаткова угода № 1 від 14.02.2025 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 25.02.2025.
Період усунення порушень:
04.03.2025 13:03 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2025 13:03
Запити/Пояснення
Номер:
442492672b6542ca81b574a0879a85e3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.02.2025 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Тверде паливо, а саме: паливна гранула з деревини (пелети), напівбрикети торф’яні, брикети паливні «RUF»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-31-001978-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4f4878d9759c4fd1a3d8800976267c53
Назва:
Пояснення щодо проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Тверде паливо, а саме: паливна гранула з деревини (пелети), напівбрикети торф’яні, брикети паливні «RUF»»
Дата опублікування:
25.02.2025 14:48
Опис:
На Ваш Запит про надання пояснення від 20.02.2025 року щодо проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Тверде паливо, а саме: паливна гранула з деревини (пелети), напівбрикети торф’яні, брикети паливні «RUF»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-31-001978-a) Радивилівський професійний ліцей інформує.
Планування закупівель на наступний плановий рік, в тому числі визначення їх очікуваної вартості, є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється Замовником з урахуванням щорічної потреби. За одиницю виміру кількості приймається тонна. Обсяг закупівлі встановлюється з власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання попереднього календарного року, та становить 189 тонн твердого палива.
Враховуючи рекомендації Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методом порівняння ринкових цін. Отже, згідно інтерактивного додатку bi.prozzoro.org проведено аналіз цін на Prozzoro Market на день оголошення закупівлі та встановлено медіанну ціну за тонну :
паливна гранула з деревини (пелети) – 230 тонн
Назва паливна гранула з деревини (пелети)
з деревини хвойних порід паливна гранула з деревини (пелети)
з деревини листяних порід
Кількість, тонна 230 230
Середня вартість, грн/тонну 8500,00 9500,00
Середня вартість, грн/тонну 9 000,00
Всього, грн 2 070 000,00
напівбрикети торф’яні – 39 тонн
Назва Напівбрикети торф’яні
Кількість, тонна 39
Середня вартість, грн/тонну 4000,00
Всього, грн 156 000,00
брикети паливні «RUF» - 20 тонн
Назва брикети паливні «RUF»
Кількість, тонна 20
Середня вартість, грн/тонну 9000,00
Всього, грн 180 000,00
Розмір бюджетного призначення: 2 406 000,00 грн. з ПДВ (Два мільйони чотириста шість тисяч гривень 00 копійок).
Крім того, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі бралися до уваги комерційні пропозиції двох постачальників (копії надаються).
Відповідно до п. 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є одним із Заходів щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. З метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Обгрунтування розміщено на офіційному веб-сайті Радивилівського професійного ліцею ( http://www.profrad.org.ua/?page_id=9130 ).