• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 42120000-6 - НАСОСИ ТА КОМПРЕСОРИ (НАСОСИ)

К О М У Н А Л Ь Н Е ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовник

Торги відмінено

13 204 812.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 024.06 UAH
Номер: 2315f0ab98324142a2c3d9182b4b0235
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.01.2025 11:00 - 19.02.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.01.2025 № 32 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2024-12-30-002469-a 30.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.s.sylcheva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ», ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік комунального підприємство «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.12.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РЕММАШЕНЕРГО» (далі – ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО») та товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ»); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції від 17.01.2025 б/н учасника ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» та від 21.01.2025 б/н учасника ТОВ «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2025 № 1972-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), пояснення, інформація та документи, надані Замовником 05.02.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника (протокол від 27.01.2025 б/н) тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС» відхилена на підставі того, що у складі тендерної позиції учасника міститься статут (файл «13 - Статут Оригінал 2022.pdf»), який має нечітке зображення, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, так як такий документ Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Учасником ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС» подано скаргу до Комісії АМКУ щодо порушення порядку проведення процедури та скасування рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції (протокол від 27.01.2025 б/н). Рішенням Комісії АМКУ від 10.02.2025 № 1972-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС». Слід зазначити, що відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Станом на 13.02.2025 Замовник в електронній системі закупівель пояснень щодо виконання рішення Комісії АМКУ від 10.02.2025 № 1972-р/пк-пз не оприлюднив.
Період усунення порушень: 17.02.2025 18:05 - 21.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.02.2025 18:05

Запити/Пояснення