КОД ДК 021:2015 42120000-6 - НАСОСИ ТА КОМПРЕСОРИ (НАСОСИ)
К О М У Н А Л Ь Н Е ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовник
Торги відмінено
13 204 812.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 024.06 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:27.01.2025 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:28.01.2025 11:00 - 19.02.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2024-12-30-002469-a 30.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.s.sylcheva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ», ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік комунального підприємство «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.12.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РЕММАШЕНЕРГО» (далі – ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО») та товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ»); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції від 17.01.2025 б/н учасника ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» та від 21.01.2025 б/н учасника
ТОВ «ІНТЕГРОВАНІ ВОДНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2025 № 1972-р/пк-пз
(далі – комісія АМКУ), пояснення, інформація та документи, надані Замовником 05.02.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника (протокол від 27.01.2025 б/н) тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС» відхилена на підставі того, що у складі тендерної позиції учасника міститься статут (файл «13 - Статут Оригінал 2022.pdf»), який має нечітке зображення, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, так як такий документ Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Учасником ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС» подано скаргу до Комісії АМКУ щодо порушення порядку проведення процедури та скасування рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції (протокол від 27.01.2025 б/н).
Рішенням Комісії АМКУ від 10.02.2025 № 1972-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС».
Слід зазначити, що відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Станом на 13.02.2025 Замовник в електронній системі закупівель пояснень щодо виконання рішення Комісії АМКУ від 10.02.2025 № 1972-р/пк-пз не оприлюднив.
Період усунення порушень:17.02.2025 18:05 - 21.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:17.02.2025 18:05
Запити/Пояснення
121909
Номер:05a17883c1b749f5a11df15700ed1725
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:31.01.2025 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:06.02.2025 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 o.o.mishchenko@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за КОД ДК 021:2015 42120000-6 – насоси та компресори (насоси) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-30-002469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
2. Які саме невідповідності були встановлені під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС» та надати пояснення щодо не відображення замовником в повідомленні встановлених невідповідностей та вимог про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
122290
Номер:b95f57962a46499f818920bde5edceab
Назва:Надання пояснень
Дата опублікування:05.02.2025 13:46
Автор:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
Код ЄДРПОУ:
03341305
Контактна особа:
Геннадій Михайлович Деменін +380567199376 td_dneprovodokanal@i.ua http://vodokanal.dp.ua/
Адреса:
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:1. Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі запланованих надходжень коштів від господарської діяльності підприємства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлено в Додатку № 2 до тендерної документації.
Кількість та технічні характеристики формуються на основі заявок підрозділів, які використовують цей Товар.
Очікувану вартість на придбання товару визначено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 № 275 Замовником направлено 3 запити до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції (додається). Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів.
2. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій,повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до вимог тендерної документації, згідно із переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, учасник процедури закупівлі мав надати, серед іншого, копію статуту або копію іншого установчого документа (або відповідного положення) в повному обсязі. У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників.
Також відповідно до вимог тендерної документації: У разі надання неякісних сканованих документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником.
Замовником помилково замість інформації з переліком виявлених невідповідностей тендерної пропозиції скаржника ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС» в поле «Повідомити про невідповідність» було завантажено інформацію щодо продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС». В замовника відсутня технічна можливість виправлення даної технічної помилки, а також в замовника відсутня технічна можливість повторного надання часу на виправлення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС». Тому в повідомленні встановлених невідповідностей та вимог про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі-Особлитвості) , відсутня інформація наступного змісту щодо невідповідностей тендерної пропозиції скаржника, а саме:
перелік виявлених невідповідностей:
Учасник мав надати ,серед іншого, «…копію статуту або копію іншого установчого документа (або відповідного положення) в повному обсязі.».
Також відповідно до вимог тендерної документації «… У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників. У разі надання неякісних сканованих документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником.». В складі тендерної позиції учасника міститься статут (файл «13 - Статут Оригінал 2022.pdf»), який має нечітке зображення, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації
посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені:
п.5 Додатку 2 тендерної документації
п.18 Додатку 2 тендерної документації
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати оновлену копію статуту, який має чітке зображення.
Оскільки в складі тендерної позиції скаржника міститься статут (файл «13 - Статут Оригінал 2022.pdf»), який має нечітке зображення, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, так як такий документ Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню на підставі вищевикладеного, оскільки в замовника відсутня технічна можливість виправлення технічної помилки, щодо завантаження інформації про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС» в повідомлення встановлених невідповідностей та вимог про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей замість протокольного рішення щодо продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС», яке було помилково завантажено, замість повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС» в електронній системі закупівель. Також в замовника відсутня технічна можливість повторного надання часу на виправлення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «СТЕЙДЖ АЛЬЯНС» в електронній системі закупівель.
Назва:Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:03.02.2025 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:07.02.2025 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 o.o.mishchenko@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.02.2025 № 39
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-12-30-002469-a.c1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-12-30-002469-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 27 січня 2025 року № 32 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено з 03 лютого 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ