• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ«Сузір'я» ДОР» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)

Завершена

551 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 518.80 UAH
Номер: 7e2297cb99d8492ea7752a6394186188
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.03.2025 11:41 - 09.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.03.2025 № 48 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.03.2025 №48 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг №з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 5 UA-2024-12-27-010372-a 27.12.2024 Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Сузір'я" Дніпропетровської обласної ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 790-12-26, o.b.katsai@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимоги пунктів 3, 28 Особливостей та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір'я» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2024-12-27-013403-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 27.12.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій № 11 від 28.01.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.01.2025, договір закупівлі товару від 05.02.2025 №11, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 19.03.2025 та 02.04.2025, на запити Східного офісу Держаудитслужби від 18.03.2025 та від 01.04.2025. Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 16.01.2025 №677-р/пк-пз та від 23.01.2025 №1031-р/пк-пз не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922 з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922 у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником розміщено проект договору про закупівлю без визначення порядку змін його умов. Так, у пункті 9.10 проекту договору, що є Додатком № 3 до тендерної документації, визначено, що порядок зміни умов договору наступний: у разі виникнення випадків, зазначених у п.8.9 цього Договору, або з інших причин, зміни умов договору можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, які оформлюються додатковими угодами до цього Договору, з урахуванням внесення зазначених змін. При цьому, пункт 8.9 у проекті договору (Додаток № 3 до тендерної документації) відсутній. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги пунктів 3, 28 Особливостей та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922.
Період усунення порушень: 09.04.2025 16:45 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2025 16:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником проведено ґрунтовний аналіз Висновку моніторингу закупівлі за UA-2024-12-27-010372-a стосовно виявлених порушень та здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, а саме: - внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди, яку було оприлюднено в електронній системі закупівель; - щодо уповноваженої особи, було застосовано дисциплінарне попередження в усній формі, так як порушення здійснено вперше та заплановано проходження курсів підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 11.04.2025 13:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення
Дата публікації: 28.10.2025 17:42

Запити/Пояснення