-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ«Сузір'я» ДОР» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Завершена
551 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 518.80 UAH
мін. крок: 1% або 5 518.80 UAH
Номер:
7e2297cb99d8492ea7752a6394186188
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
18.03.2025 11:41 - 09.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.03.2025 № 48
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.03.2025 №48
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти
договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2024-12-27-010372-a 27.12.2024
Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Сузір'я" Дніпропетровської обласної ради
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимоги пунктів 3, 28 Особливостей та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір'я» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2024-12-27-013403-a, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 27.12.2025, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій № 11 від 28.01.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.01.2025, договір закупівлі товару від 05.02.2025 №11, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 19.03.2025 та 02.04.2025, на запити Східного офісу Держаудитслужби від 18.03.2025 та від 01.04.2025.
Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 16.01.2025 №677-р/пк-пз та від 23.01.2025 №1031-р/пк-пз не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922 з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922 у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником розміщено проект договору про закупівлю без визначення порядку змін його умов.
Так, у пункті 9.10 проекту договору, що є Додатком № 3 до тендерної документації, визначено, що порядок зміни умов договору наступний: у разі виникнення випадків, зазначених у п.8.9 цього Договору, або з інших причин, зміни умов договору можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, які оформлюються додатковими угодами до цього Договору, з урахуванням внесення зазначених змін.
При цьому, пункт 8.9 у проекті договору (Додаток № 3 до тендерної документації) відсутній.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги пунктів 3, 28 Особливостей та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922.
Період усунення порушень:
09.04.2025 16:45 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником проведено ґрунтовний аналіз Висновку моніторингу закупівлі за UA-2024-12-27-010372-a стосовно виявлених порушень та здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, а саме:
- внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди, яку було оприлюднено в електронній системі закупівель;
- щодо уповноваженої особи, було застосовано дисциплінарне попередження в усній формі, так як порушення здійснено вперше та заплановано проходження курсів підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту:
11.04.2025 13:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення
Дата публікації:
28.10.2025 17:42
Запити/Пояснення
Номер:
1e7c6a2f02eb4148827a013e47d260ab
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.03.2025 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
19062b0c760246188eb1f9b5c15041a5
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2025 13:55
Опис:
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби від 17.03.2025 № 48. Щодо проведення моніторингу закупівлі за предметом Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ«Сузір'я» ДОР» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-27-010372-a), комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» (надалі – Замовник) повідомляє наступне:
з метою забезпечення збереження майна та приміщень комунальної власності від злочинних чи інших незаконних дій та посягань, а також на життя і здоров’я вихованців (учнів) та персоналу Замовника, матеріальних цінностей Замовника, що знаходяться на території було проведено закупівлю Охоронних послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ«Сузір'я» ДОР» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги).
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ«Сузір'я» ДОР» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги). Інформація про технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до вимог замовника з урахуванням наступних нормативно-правових актів: Закон України «Про охоронну діяльність» №4616-VI від 22 березня 2012 року, Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» №97 від 11 лютого 2013 р.. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ«Сузір'я» ДОР», з певними технічними і якісними характеристиками. Замовником здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів, встановлених примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), зокрема за результатами опрацювання отриманих комерційних пропозицій:
комерційна пропозиція 1: 67,00 грн./год;
комерційна пропозиція 2: 65,00 грн./год;
комерційна пропозиція 3: 63,00 грн./год.
Найнижча вартість: 63,00 грн./год.
Кількість годин надання послуг на 2025 р.: 8760 год.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 8760 год.× 63,00 грн./год.= 551 880,00 грн.
Додатки прикріпляються
Комерційні пропозиції (3 пропозиції);
Скріншоти сайтів;
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
02afe6f063734578bbfc4ada2f4a6a1c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.04.2025 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
Запитання знаходиться у файлі
Номер:
fce6cd6e0eb447f4a6e5e41ed6d17859
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
02.04.2025 14:04
Опис:
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби. Щодо проведення моніторингу закупівлі за предметом Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ«Сузір'я» ДОР» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-27-010372-a), комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» (надалі – Замовник) повідомляє наступне:
ТОВ «Грізлі-Сторож» було надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагалися Замовником відповідно до технічного завдання (Додаток 2) до тендерної документації, а саме в документі під назвою пропозиція розширення pdf, дана інформація зазначалась на сторінках з 6-8