-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ«Сузір'я» ДОР» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)
Завершена
551 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 518.80 UAH
мін. крок: 1% або 5 518.80 UAH
Період оскарження:
27.12.2024 15:47 - 01.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ «Сузір'я» ДОР» ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Сузір'я" Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2024-12-27-010372-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ «Сузір'я» ДОР» ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 04 січня 2025 року, до 08:00 год. Дата розкриття пропозицій – 06 січня 2025 року о 12:37. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації. За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли три учасники з наступними ціновими пропозиціями: 1 ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" 388 936,08 грн з ПДВ Дискваліфіковано Вимога про усунення порушення: до 09.01.25, 14:52 2 ФОП "КАРАЧЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 389 000 грн з ПДВ Очікує рішення 3 ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ТАЙПАН КР" 391 000 грн з ПДВ Очікує розгляду Відповідно до тендерної документації: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %. Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ", розміщено вимогу про усунення порушень для Скаржника, але згодом Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції на підставі Протоколу №1 від 10.01.2025 року. Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" відповідає вимогам документації, і мала бути прийнята. Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" та обґрунтовує це наступним:
Номер:
4c2de75efdd94fcd88c873ec72297755
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-27-010372-a.c1
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ «Сузір'я» ДОР» ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Сузір'я" Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2024-12-27-010372-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони приміщень, території та майна, які розміщені на території КЗО «КСШ «Сузір'я» ДОР» ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги».
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 04 січня 2025 року, до 08:00 год. Дата розкриття пропозицій – 06 січня 2025 року о 12:37.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації.
За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли три учасники з наступними ціновими пропозиціями:
1 ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" 388 936,08 грн з ПДВ Дискваліфіковано
Вимога про усунення порушення: до 09.01.25, 14:52
2 ФОП "КАРАЧЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 389 000 грн з ПДВ Очікує рішення
3 ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ТАЙПАН КР" 391 000 грн з ПДВ Очікує розгляду
Відповідно до тендерної документації: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %.
Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ", розміщено вимогу про усунення порушень для Скаржника, але згодом Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції на підставі Протоколу №1 від 10.01.2025 року.
Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" відповідає вимогам документації, і мала бути прийнята.
Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" та обґрунтовує це наступним:
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 14.01.2025 10:40
- пр1.pdf 14.01.2025 10:40
- Відповідність технічним характеристикам.pdf 14.01.2025 10:40
- пропозиція.pdf 14.01.2025 10:40
- sign.p7s 14.01.2025 10:41
- Рішення від 16.01.2025 №677.pdf 16.01.2025 15:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2025 №1031.pdf 24.01.2025 11:57
- Рішення від 23.01.2025 №1031.pdf 24.01.2025 16:01
- Додаток 1 до ТД. Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником охорона (1).docx 17.01.2025 16:36
- пояснення до скарги.docx 17.01.2025 16:36
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) охорона (1).docx 17.01.2025 16:36
- пр1 (2).pdf 17.01.2025 16:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2025 14:26
Дата розгляду скарги:
23.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.01.2025 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.01.2025 16:01
Дата виконання рішення Замовником:
28.01.2025 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунено, учасника ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" визнано переможцем.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f103bbc8100d481eb3b1c45934d86e04
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Підстава відхилення наступна:
Надана довідка, не відповідає даним вимогам: учасник не зазначив достовірної інформації відповідно до п.12 інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме місця дислокації у м. Кривому Розі, з вище наведених документів учасника місце дислокації відсутнє.
Розглянемо дану ситуацію поетапно.
Згідно Додатку 1 тендерної документації визначено вимогу:
5.1. Інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимагаються замовником відповідно до технічного завдання (Додаток 2) тендерної документації, за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності).
У складі пропозиції Скаржник надав зазначений документ. На майданчику файл «пропозиція» сторінки 6-9.
Не зважаючи на це, Замовником було розміщено вимогу про усунення порушень наступного змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду тендерної товариство з обмеженою відповідальністю "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"
Перелік виявлених невідповідностей:
Не надано інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п 5.1 п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації Інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимагаються замовником відповідно до технічного завдання (Додаток 2) тендерної документації, за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності).
Учасником має надаватися саме конкретна, чітка інформація щодо кожного пункту відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимагаються замовником відповідно до технічного завдання Додатку 2 тендерної документації.
Скаржник додатково надав лист, в якому по кожному конкретному пункту зазначив про відповідність пропозиції Скаржника (файл «Відповідність технічним характеристикам»).
Тим не менш, Замовник все одно відхилив пропозицію Скаржника.
Перше: першопочатково в тендерній документації не було визначено, яким чином учасники мають подати інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимагаються замовником відповідно до технічного завдання.
Зазначено тільки, що така інформація подається за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності).
Скаржник таку вимогу виконав.
Друге: з вимоги про усунення порушень, яка була розміщена, взагалі незрозуміло, що саме не так і що має виправити учасник. Замовник не зазначив у цьому саме полягала невідповідність і про яку відсутність чіткої та конкретної інформації по кожному пункту йдеться.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тобто Замовник має не просто вказати документ, у якому щось на його думку неправильно, або посилання на положення документації, а має конкретно вказати перелік виявлених невідповідностей.
Бо маємо ситуацію, коли цей перелік невідповідностей з’явився тільки у протоколі відхилення, там дуже чітко і детально розписано, що саме не так, зокрема: відсутня інформація про місця дислокації у м. Кривий Ріг.
Де у вимозі про усунення порушень зазначено про місце дислокації? Де у тендерній документації зазначено вимоги про зазначення місце дислокації у Кривому Розі?
Підсумок № 1: Замовник не вказав конкретний перелік невідповідностей у вимозі про усунення порушень, чим порушив наше право на виправлення цих невідповідностей, а також порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та норми Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Підсумок № 2: Замовник розмістив вимогу про усунення порушень з тієї підстави, з якої взагалі не мав підстав це робити (де в документації зазначено інформацію про подання інформації про місця знаходження?), чим порушив наше право на прийняття пропозиції та подальше визначення переможцем.
Аналогічні питання щодо недостатню деталізацію вимоги про усунення порушень розглянуті у таких скаргах як - UA-2022-12-07-019532-a.b4 та UA-2021-08-09-006673-a.b3 та UA-2024-04-19-000827-a.
Підсумовуючи, рішення Замовника щодо дискваліфікації є надуманою та безпідставно сформульованою.
Надана довідка, не відповідає даним вимогам: учасник не зазначив достовірної інформації відповідно до п.12 інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме місця дислокації у м. Кривому Розі, з вище наведених документів учасника місце дислокації відсутнє.
Розглянемо дану ситуацію поетапно.
Згідно Додатку 1 тендерної документації визначено вимогу:
5.1. Інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимагаються замовником відповідно до технічного завдання (Додаток 2) тендерної документації, за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності).
У складі пропозиції Скаржник надав зазначений документ. На майданчику файл «пропозиція» сторінки 6-9.
Не зважаючи на це, Замовником було розміщено вимогу про усунення порушень наступного змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду тендерної товариство з обмеженою відповідальністю "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"
Перелік виявлених невідповідностей:
Не надано інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п 5.1 п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації Інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимагаються замовником відповідно до технічного завдання (Додаток 2) тендерної документації, за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності).
Учасником має надаватися саме конкретна, чітка інформація щодо кожного пункту відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимагаються замовником відповідно до технічного завдання Додатку 2 тендерної документації.
Скаржник додатково надав лист, в якому по кожному конкретному пункту зазначив про відповідність пропозиції Скаржника (файл «Відповідність технічним характеристикам»).
Тим не менш, Замовник все одно відхилив пропозицію Скаржника.
Перше: першопочатково в тендерній документації не було визначено, яким чином учасники мають подати інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що вимагаються замовником відповідно до технічного завдання.
Зазначено тільки, що така інформація подається за підписом учасника з відбитком печатки (за наявності).
Скаржник таку вимогу виконав.
Друге: з вимоги про усунення порушень, яка була розміщена, взагалі незрозуміло, що саме не так і що має виправити учасник. Замовник не зазначив у цьому саме полягала невідповідність і про яку відсутність чіткої та конкретної інформації по кожному пункту йдеться.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тобто Замовник має не просто вказати документ, у якому щось на його думку неправильно, або посилання на положення документації, а має конкретно вказати перелік виявлених невідповідностей.
Бо маємо ситуацію, коли цей перелік невідповідностей з’явився тільки у протоколі відхилення, там дуже чітко і детально розписано, що саме не так, зокрема: відсутня інформація про місця дислокації у м. Кривий Ріг.
Де у вимозі про усунення порушень зазначено про місце дислокації? Де у тендерній документації зазначено вимоги про зазначення місце дислокації у Кривому Розі?
Підсумок № 1: Замовник не вказав конкретний перелік невідповідностей у вимозі про усунення порушень, чим порушив наше право на виправлення цих невідповідностей, а також порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та норми Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Підсумок № 2: Замовник розмістив вимогу про усунення порушень з тієї підстави, з якої взагалі не мав підстав це робити (де в документації зазначено інформацію про подання інформації про місця знаходження?), чим порушив наше право на прийняття пропозиції та подальше визначення переможцем.
Аналогічні питання щодо недостатню деталізацію вимоги про усунення порушень розглянуті у таких скаргах як - UA-2022-12-07-019532-a.b4 та UA-2021-08-09-006673-a.b3 та UA-2024-04-19-000827-a.
Підсумовуючи, рішення Замовника щодо дискваліфікації є надуманою та безпідставно сформульованою.
×
-
Назва доказу:
Відповідність технічним характеристикам (файл поданий на вимогу про усунення порушень)
-
Повʼязаний документ:
Відповідність технічним характеристикам.pdf
-
-
Назва доказу:
пропозиція (файл поданий до розкриття)
-
Повʼязаний документ:
пропозиція.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол відхилення (пр1)
-
Повʼязаний документ:
пр1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника ТОВ «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» Такі дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель та призводять до порушення права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Вважаємо що Замовник своїми діями порушує наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ»; 4. зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.