-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» в складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 96 днів назад
126 327 449.39
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 1 200 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 1 200 000.00 UAH
Номер:
711cdd6d0bfa424dacd3d7e28894d49e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2025 00:00
Період моніторингу:
16.07.2025 15:13 - 07.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.07.2025 № 52-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 14.07.2025 №003100-18/8761-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 16.07.2025.
В.о начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
16.07.2025 №52-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-27-005920-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз, від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пз, від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз, від 26.06.2025 № 10162-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій учасників приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР», консорціум «Промбуд Технолоджи» та ТОВ «Універсал Пром Трейд», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз, від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пз, від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз, від 26.06.2025 № 10162-р/пк-пз; розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз, від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пз, від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз, від 26.06.2025 № 10162-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» від 19.03.2025 № 14, від 05.05.2025 № 17; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем відкритих торгів консорціум «Промбуд Технолоджи» від 05.05.2025 № 18, від 13.06.2025 № 22; тендерну пропозицію приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР», консорціум «Промбуд Технолоджи» та ТОВ «Універсал Пром Трейд»; пояснення Замовника, надані 22.07.2025 на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ та моніторингу за ID: UA-M-2025-02-25-000022, не здійснювався.
Період усунення порушень:
01.08.2025 11:22 - 07.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2025 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
6b6b26a69cd34e2bb8f03d2ddffae3d7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2025 09:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» в складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи), код ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-27-005920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Поясніть, яким чином виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз, від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пз, від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз та від 26.06.2025 № 10162-р/пк-пз?
2. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз, яким зобов’язано Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» відхилити пропозицію консорціуму «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ», у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації.
Враховуючі вищевказане, просимо надати документально підтверджену інформацію щодо підстав прийняття рішення оформленого протоколом від 13.06.2025 № 22 про визначення консорціуму «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ» переможцем процедури закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
ec520dd11a764bb4a51d1bf896b1b4e4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.07.2025 16:50
Опис:
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне:
1. Щодо виконання Замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз, від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пз, від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз та від 26.06.2025 № 10162-р/пк-пз
1.1. У електронній системі закупівель Prozorro Замовником у розділі виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз чітко відображено, що: «Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» 05.03.2025 подало в Київський окружний адміністративний суд позовну заяву про визнання правоправним та скасувати рішення №2481-р/пк-пз від 18.02.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель»
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до ч. 23 ст. 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовником було оскарження рішення органу оскарження у встановлений строк.
Таким чином, Замовником було оскарження рішення органу оскарження у встановлений строк.
1.2. У електронній системі закупівель Prozorro Замовником у розділі виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пзчітко відображено, що рішення було виконано шляхом сксування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПИЄМСТВА «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» (Код ЄДРПОУ: 37131764) за процедурою закупівлі — «Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» в складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва», (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-27-005920-a.
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
02.05.2025, тобто, у встановлений Законом строк, Замовником було скасовано протокол №14 від 19.03.2025.
Таким чином, Замовником було виконано рішення від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим, 05.05.2025 було Замовником протоколом №17 було відхилено пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПИЄМСТВА «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» (Код ЄДРПОУ: 37131764) у звʼязку з отриманням нової інформації щодо зазначенням останнім недостовірної інформації, яка є суттєвою (досвід виконання аналогічних робіт).
Звертаємо увагу, що вказане рішення Замовника було залишено в силі та було відмовлено у задоволенні скарги ПРИВАТНОГО ПІДПИЄМСТВА «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» (Код ЄДРПОУ: 37131764) №UA-2024-12-27-005920-a.c4 від 09.05.2025 згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз.
1.3. У електронній системі закупівель Prozorro Замовником у розділі виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз відображено, спосіб виконання шляхом скасування рішення про визначення КОНСОРЦІУМУ «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ» (Код ЄДРПОУ: 45747696) переможцем процедури закупівлі - «Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» в складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-12-27-005920-a.»
10.06.2025 Замовником було скасовано рішення про визначення КОНСОРЦІУМУ «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ» (Код ЄДРПОУ: 45747696) переможцем процедури закупівлі. Однак, 12.06.2025 КП «ДБШТС м. Києва» було оскаржено вказане рішення до Київського окружного адміністративного суду.
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до ч. 23 ст. 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовником було оскарження рішення органу оскарження у встановлений строк.
1.4. У електронній системі закупівель Prozorro Замовником у розділі виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.06.2025 № 10162-р/пк-пз відображено, що Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» 07.07.2025 подало в Київський окружний адміністративний суд позовну заяву про визнання протиправним та скасувати рішення №10162-р/пк-пз від 26.06.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до ч. 23 ст. 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Таким чином, Замовником було оскарження рішення органу оскарження у встановлений строк.
2. Щодо підстав прийняття протоколу від 13.06.2025 № 22 про визначення консорціуму «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ» переможцем процедури закупівлі
Відповідно до ч. 14 ст. 8 Закону після оприлюднення рішення органу оскарження замовником у порядку, встановленому цією статтею, усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку, здійснюється в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Відповідно до ч. 15 ст. 8 Закону передбачено, що у разі оскарження в судовому порядку рішення органу оскарження рішення про початок моніторингу процедури закупівлі не приймається щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом судового розгляду.
07.07.2025 Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» подало в Київський окружний адміністративний суд позовну заяву про визнання протиправним та скасувати рішення №10162-р/пк-пз від 26.06.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, викладені у рішеннях Комісії невідповідності пропозиції Переможця, з якими Замовник не погоджується шляхом оскарження таких рішень до суду, не є предметом розгляду органу моніторингу. Разом з тим, хочемо зазначити наступне.
Відповідно до п. 63 Особливостей орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, коли:
1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тих самих відкритих торгах та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення;
2) скарга не відповідає вимогам частини п’ятої статті 18 Закону, пунктам 56, 59 і 60 цих особливостей;
3) замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі;
4) до моменту оприлюднення скарги замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів, крім випадку оскарження такого рішення.
07.02.2025 ТОВ «УНІВЕРСАЛ ПРОМ ТРЕЙД» було подано скаргу до органу оскарження за тотожних підстав, а органом оскарження 18.02.2025 (у рішенні №2481-р/пк-пз) уже було розглянуто і прийнято відповідне рішення.
09.05.2025 ПП ІВЦ «ВЕКТОР» було подано скаргу до органу оскарження за тотожних підстав, а органом оскарження 29.05.2025 (у рішенні №8595-р/пк-пз) уже було розглянуто і прийнято відповідне рішення.
16.06.2025 ПП ІВЦ «ВЕКТОР» було подано скаргу до органу оскарження за тотожних підстав, а органом оскарження 26.06.2025 (у рішенні №10162-р/пк-пз) уже було розглянуто і прийнято відповідне рішення.
Таким чином, по Скарзі (щодо визначення переможцем Консорціуму «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ»), у органу оскарження наявні були підстави для залишення скарги без розгляду у порядку п. 64 особливостей.
Фактично приймаючи до розгляду Скаргу, Відповідачем було здійснено вихід за свої повноваження.
Щодо відсутності невідповідностей зазначаємо наступне.
Відповідно до скарги № UA-2024-12-27-005920-a.a5, поданої Приватним підприємством «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР»16.06.2025, було зазначено наступне.
«У Додатку №1 до тендерної документації містяться вимоги наступного змісту: «Договірною ціною передбачити перевезення та утилізацію будівельного сміття. Обсяги будівельного сміття та інших матеріалів (в тому числі металобрухту тощо) будуть уточненні після фактично виконаних робіт з демонтажу будівель та споруд. Детальне рішення щодо вивозу сміття за видами та технічними умовами визначити на етапі складання ПВР будівельною підрядною організацією».
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Переможця містяться:
- Договірна ціна на будівництво Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» в складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» . (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи), що здійснюється в 2025 році;
- Локальний кошторис на будівельні роботи №01-01-01 на Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод»;
- Підсумкова відомість ресурсів (ПВР) до локального кошторису №01-01-01 Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод».
Ознайомившись із вказаними документами, Скаржником було встановлено, що договірна ціна, а також кошторисний розрахунок до неї з переліком робіт не містять відомостей про те, що в них передбачено перевезення та утилізацію будівельного сміття, як того вимагав Додаток №1 до тендерної документації. Тобто, Замовник не впевнився в тому, що Учасником враховані необхідні кошти на перевезення та утилізацію будівельного сміття в його Договірній ціні, натомість визначив його переможцем..»
Разом з тим, надаючи пояснення по суті Скарги, Позивачем було надано пояснення на розгляд Комісії органу оскарження, що вказані витрати було враховано у інших супутній витратах.
Зокрема, у Додатку №1 містяться вимоги наступного змісту: «Договірною ціною передбачити перевезення та утилізацію будівельного сміття. Обсяги будівельного сміття та інших матеріалів (в тому числі металобрухту тощо) будуть уточненні після фактично виконаних робіт з демонтажу будівель та споруд. Підрядній організації забезпечити зважування металобрухту після демонтажу». Однак, спосіб врахування даних витрат не уточнювався Замовником та залишався на розсуд Учасника.
Додатково на розгляд Комісії органу оскарження було надано лист Консорціуму «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ» №1201-25 від 12.02.2025, що було зареєстровано за вх. №240 від 12.02.2025, в якому було зазначено, що Переможець в Договірній ціні передбачив кошти на перевезення та утилізацію будівельного сміття у розмірі 14 079,51333 тис. грн. без ПДВ в інших супутніх витратах, оскільки Тендерна документація не містить вимог щодо деталізації окремим розрахунком вищезазначених витрат, а внесення будь-яких змін до Технічного завдання (Додаток № 1) призвело б до невідповідності умовам технічної специфікації та спричинило б відхилення тендерної пропозиції учасника. Кошти на вищевказані роботи та витрати можна також компенсувати за рахунок коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, але за умовами тендера, договірна ціна динамічна. Згідно п. 5.31 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4 при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) за динамічної договірної ціни кошти на покриття ризиків не враховуються.
Мотивувальна частина рішення органу оскарження не містить обґрунтування, чому у договірній ціні Переможця не передбачено перевезення та утилізацію будівельного сміття, адже комісію було чітко повідомлено про наявність інших супутніх витрат (розрахунок №8 до договірної ціни), однак, окрім цього, повідомлено про відсутність іншого способу врахування витрат на перевезення та утилізацію будівельного сміття, окрім надання інформації про згоду щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток № 1 до тендерної документації).
Тобто, Замовником не було встановлено вимог щодо способу, яким учасниками буде передбачено/враховано витрати на перевезення та утилізацію будівельного сміття. Такі витрати дійсно є іншими супутніми витратами та їх розмір визначається виключно Підрядником. Тендерна пропозиція Переможця торгів відповідає умовам технічної специфікації та іншим передбаченими тендерною документацією вимогам в повному обсязі.
Також, звертаємо увагу суду, що Переможцем торгів було надано інформацію про згоду щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток № 1 до тендерної документації), що належним чином підтверджує вимоги Замовника.
Таким чином, зазначене вище стало підставою для прийняття Замовником протоколу від 13.06.2025 № 22 про визначення консорціуму «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ» переможцем процедури закупівлі, адже пропозиція учасник у повному обсязі відповідає вимогам Замовника.
Додатки:
1. Картка руху позовної заяви від 05.03.2025
2. Картка руху позовної заяви від 12.06.2025
3. Картка руху позовної заяви від 07.07.2025
4. Копія листа Консорціуму «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ» №1201-25 від 12.02.2025
5. Копія договірної ціни та кошторисного розрахунку консорціуму «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ»
6. Копія листа-інформації консорціуму «ПРОМБУД ТЕХНОЛОДЖИ» №6.2 від 30.12.2024
Номер:
70aabc9493404395ad2f87628d78f2a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-25-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2025 00:00
Період моніторингу:
25.02.2025 16:15 - 19.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.02.2025 № 10-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.02.2025 №10-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-27-005920-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ « ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС», своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 27.12.2024; тендерні пропозиції ТОВ « ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС»; вимоги про усунення невідповідностей від 24.01.2025, від 27.01.2025; протоколи про відхилення учасників ТОВ « ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» від 27.01.2025 №4, від 29.01.2025 №6, рішення Комісії АМКУ від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз та від 18.02.2025 №№2487 -р/пк-пз; пояснення Замовника надані 05.03.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.03.2025 16:52 - 18.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2025 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
a5c046212d624ea7beda4cc1e487f2f7
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.03.2025 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з демонтажу будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» в складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-12-27-005920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. Встановлено, що Замовником під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" через електронну систему закупівель 24.01.2025 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 25.01.2023 у зв'язку з чим просимо надати копію рішення (протоколу) Уповноваженої особи в якому зазначені підстави та перелік виявлених невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО".
3.Встановлено, що відповідно до рішення уповноваженої особи, що затверджено протоколом №4 від 27.01.2025 пропозиція ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" відхилена у зв'язку з неусуненням виявлених невідповідностей, а саме незавантаженням до 27.01.2025 13 год 41 хв наступних документів: кваліфікаційного сертифікату інженера кошторисника, інформацію про залучення субпідрядника, листи-згоди на обробку персональних даних працівників учасника.
Проте встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції 10 січня 2025 15:07 завантажено файл "02.1 працівники.rar" який містить Свідоцтво інженера-проектувальника Сіухіна Олександра Сергійовича, інженера-проектувальника, в якому зазначено про наявність в нього кваліфікаційного сертифікату АР 014875. При цьому наголошуємо, що дана інформація є публічною та розміщена у вигляді відкритого реєстру за адресою: http://asdev.com.ua/itn/list.php.
Відповідно до ч.5 ст.17 Закону Замовнику заборонено вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
- у зв'язку з чим поясніть правові підстави відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" щодо відсутності інформації в пропозиції учасника кваліфікаційного сертифікату інженера кошторисника.
Також встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції 10 січня 2025 15:0705 завантажено файл "довідка про субпідряд.pdf" в якому зазначена інформація, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш ніж 20 % від вартості договору про закупівлю.
- у зв'язку з чим поясніть правові підстави відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" щодо відсутності інформації в пропозиції учасника на вимогу пункту 5 Додатку №2 тендерної документації (щодо залучення субпідрядника(ків)).
Відповідно до п.6.5 Додатку №2 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання учасником Листа-згоди, що викладений в Додатку № 6. При цьому зазначаємо, що Замовником визначено вимого про надання саме одного документу від учасника, а не від працівників учасника.
Згідно з пунктом 44 Особливостей встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
- у зв'язку з чим поясніть правові підстави відхилення пропозиції ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО" щодо відсутності в пропозиції листів-згод працівників учасника, вимога про надання якої не визначена у Додатку №2 тендерної документації.
4. Встановлено, що Замовником під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" через електронну систему закупівель 27.01.2025 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 28.01.2023 у зв'язку з чим просимо надати копію рішення (протоколу) Уповноваженої особи в якому зазначені підстави та перелік виявлених невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО". Поясніть чому Замовником в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не зазначено які саме виявлені невідповідності в пропозиції учасника, що унеможливлює встановити факт їх усунення за відсутності їх конкретизації Замовником?
Яким чином учасник мав можливість виправити невідповідності які не зазначені Замовником в повідомленні про усунення невідповідностей?
5. Відповідно до вимог п.5 Додатку №2 тендерної документації встановлені вимоги до учасників щодо надання інформації про залучення/незалучення субпідрядників при виконанні робіт, а саме:
"У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядника(ків)/співвиконавця(ців) надається інформаційна довідка у довільній формі, з зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, прізвища ім’я по батькові керівника або уповноваженого представника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю, також надається довідка у довільній формі, яка містить інформацію з цього питання."
Отже виходячи з аналізу даних вимог у разі залучення субпідрядників в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору учасники повинні надати довідку з відповідною інформацією в довільній формі. А у разі залучення субпідрядників в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору учасники не повинні надавати будь-яку інформацію з цього приводу.
Встановлено, що учасником ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" у складі пропозиції завантажено файл 11 січня 2025 10:46 з назвою "13.1. Довідка про залучення субпідрядника.pdf" в якому зазначено про намір залучення при виконанні робіт субпідрядну організацію ТОВ "Макон транс екскавація" та надано інформацію про місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, прізвища ім’я по батькові керівника.
Разом з тим згідно до рішення уповноваженої особи, що затверджено протоколом №6 від 29.01.2025 пропозиція ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" відхилена у зв'язку з тим, що учасником ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" не надано інформації в довільній формі про намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядника(ків)/співвиконавця(ців), з зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, прізвища ім’я по батькові керівника, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У зв'язку з чим поясніть правові підстави відхилення пропозиції ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" по вищезазначеному факту.
Крім того згідно до рішення уповноваженої особи пропозиція ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" відхилена у зв'язку з тим, що учасником ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" не надано інформації в довільній формі, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
У зв'язку з чим поясніть яким чином Замовник отримав достовірну інформацію, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю? Т.я. у разі їх залучення, учасник не повинен надавати таку інформацію бо в тендерній документації відсутня вимога щодо надання інформації про залучення субпідрядників в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо кожного питання та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
85feb813d1a74ca399fc11b4cfd4818c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.03.2025 15:24
Опис:
Отримавши Ваш запит про надання пояснень Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне:
1. Направляємо відповідні документи щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості:
- Том 13.3. Проект організації будівництва. Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «ПКМЗ» (Черга 2);
- Зведений кошторисний розрахунок, об’єктний та локальний кошторис;
- Технічне завдання;
- Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом: «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва» від 15 грудня 2023 року № 1415/е/23 (ЕХ: 4099-9818-7469-3905).
2. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО – ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», Замовником через електронну систему закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у поданій тендерній пропозиції, з переліком виявлених невідповідностей. Протокол №3 від 24.01.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою додається.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Таким чином, Замовник не має обовʼязку направляти повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у встановленій згідно ч. 16 ст. 29 Закону.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
3. Відповідно до підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку №2 тендерної документації зазначена вимога, щодо наявності в учасника працівниківтендерної документації зазначена вимога щодо наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про наявність у Учасника працівників потрібної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, котрі передбачені технічним завданням із зазначенням номерів та дат видачі документу (кваліфікаційних сертифікатів, дипломів, тощо) чинних на момент надання, зокрема, інженера кошторисника (на підтвердження надаєкваліфікаційний сертифікатчинний на момент надання).
Під час формування кваліфікаційних вимог тендерної документації Замовник керується нормами чинного діючого законодавства, а також отримує інформацію з публічних джерел у тому числі відкритих реєстрів та баз даних, зокрема з реєстру атестованих осіб (атестаційна архітектурно-будівельна комісія) http://asdev.com.ua/itn/list.php.
При цьому, інформація щодо проектувальників у реєстрі атестованих осіб (атестаційна архітектурно-будівельна комісія) http://asdev.com.ua/itn/list.php є актуальною станом на 10.12.2020 року. Відповідно у Замовника відсутня можливість перевірити статус (чинний) кваліфікаційного сертифікату інженера-проектанта Сіухіна Олександра Сергійовича на момент надання.
Отже,пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
Пунктом 5 Додатку №2 тендерної документації зазначена вимога, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю, також надається довідка у довільній формі, яка містить інформацію з цього питання.
Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» у складі своєї тендерної пропозиції надана довідка про незалучення субпідрядників від 10.01.2025р. №005 в який міститься інформація, що Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю, що не підтверджує вимоги тендерної документації.
Також, надано довідку про незалучення субпідрядників від 24.01.2025 №002 в який міститься інформація, що Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців у обсязі більше 20% від вартості договору про закупівлю, що не підтверджує вимоги тендерної документації.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» не надав довідку що не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязі меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Отже, пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
Підпунктом 6.5. пункту 6 Додатку №2 тендерної документації, зазначена вимога, щодо надання листа-згоди викладеного в Додатку №6 до тендерної документації.
Додатком №6 (Лист-згода) тендерної документації міститься вимога, а саме:
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я__________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові працівника учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» у складі тендерної пропозиції не надало листа-згоди на обробку персональних даних частини працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт від 24.01.2025 №001 (з пункту 11 по пункт 333).
Рішенням Конституційного суду України від 20 січня 2012 року №2-рп/2012 визначено, що Конституційний Суд України, даючи офіційне тлумачення частин першої, другої статті 32 Конституції України, вважає, що інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї)- це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування тощо, дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами, зокрема членами сім’ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваютьсяу побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних стосовно виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов’язану зі здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Така інформація про фізичну особу та членів її сім’ї є конфіденційною і може бути поширена тільки за їх згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Отже, пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
4. Вивчивши дане питання не зрозуміла по якому Учаснику надавати документи та пояснення, а саме по ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» чи по ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО». Разом з тим, надаємо наступну інформацію щодо відсутності конкретизації невідповідностей. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Таким чином, Замовник не має обовʼязку направляти повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у встановленій згідно ч. 16 ст. 29 Закону.
5. Пунктом 5 Додатку №2 тендерної документації зазначена вимога, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядника(ків)/співвиконавця(ців) надається інформаційна довідка у довільній формі, з зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, прізвища ім’я по батькові керівника або уповноваженого представника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надана довідка щодо залученнясубпідрядників/співвиконавців від 10.01.2025р. №14-015, в якій не зазначено в якому обсязі від вартості договору про закупівлю буде залучений субпідрядник/співвиконавець.
Отже, пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
Пунктом 5 Додатку №2 тендерної документації зазначена вимога, якщо Учасник не планує залучатидо виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучатив обсязіменшому ніж 20% від вартості договору про закупівлю, також надається довідка у довільній формі, яка містить інформацію з цього питання.
УчасникТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» не надав довідку що не планує залучати до виконання робіт субпідрядника(ків)/ співвиконавця(ців) або залучати в обсязіменшому ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Отже, пропозицію Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦСЕРВІС» відхилено правомірно відповідно до вимог чинного діючого законодавства.
Додатки:
1. Протокол № 3 від 24.01.2025 року;
2. Том 13.3. Проект організації будівництва. Демонтаж будівлі цеху №5АТ «ПКМЗ» (Черга2);
3. Зведений кошторисний розрахунок, об’єктний та локальний кошторис.
4. Технічне завдання;
5. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом: «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва» від 15 грудня 2023 року № 1415/е/23(ЕХ: 4099-9818-7469-3905).