• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Демонтаж будівлі цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» в складі об’єкту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва». (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (підрядні роботи)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 96 днів назад

126 327 449.39 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 1 200 000.00 UAH
Номер: 711cdd6d0bfa424dacd3d7e28894d49e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 16.07.2025 15:13 - 07.08.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.07.2025 № 52-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 14.07.2025 №003100-18/8761-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 16.07.2025. В.о начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 16.07.2025 №52-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-27-005920-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 766-83-49, y.m.demydenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз, від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пз, від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз, від 26.06.2025 № 10162-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій учасників приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР», консорціум «Промбуд Технолоджи» та ТОВ «Універсал Пром Трейд», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз, від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пз, від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз, від 26.06.2025 № 10162-р/пк-пз; розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз, від 07.04.2025 № 5413-р/пк-пз, від 29.05.2025 № 8595-р/пк-пз, від 26.06.2025 № 10162-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» від 19.03.2025 № 14, від 05.05.2025 № 17; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем відкритих торгів консорціум «Промбуд Технолоджи» від 05.05.2025 № 18, від 13.06.2025 № 22; тендерну пропозицію приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР», консорціум «Промбуд Технолоджи» та ТОВ «Універсал Пром Трейд»; пояснення Замовника, надані 22.07.2025 на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ та моніторингу за ID: UA-M-2025-02-25-000022, не здійснювався.
Період усунення порушень: 01.08.2025 11:22 - 07.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2025 11:22

Запити/Пояснення

Номер: 70aabc9493404395ad2f87628d78f2a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-25-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.02.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 25.02.2025 16:15 - 19.03.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.02.2025 № 10-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 25.02.2025 №10-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-27-005920-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ « ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС», своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 27.12.2024; тендерні пропозиції ТОВ « ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС»; вимоги про усунення невідповідностей від 24.01.2025, від 27.01.2025; протоколи про відхилення учасників ТОВ « ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» від 27.01.2025 №4, від 29.01.2025 №6, рішення Комісії АМКУ від 18.02.2025 № 2481-р/пк-пз та від 18.02.2025 №№2487 -р/пк-пз; пояснення Замовника надані 05.03.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 12.03.2025 16:52 - 18.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2025 16:52

Запити/Пояснення