-
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Енергосервіс комплексу будівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 11» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
7e1c15130687464d973961d6b21e4ed4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 15:51 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.05.2025 Одеса № 88
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.05.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.05.2025 № 88
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
1 UA-2024-12-27-002648-a 27.12.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням з урахуванням особливостей, встановлених у Законі про енергосервіс, а також в Особливостях, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, встановлених у Законі України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» (далі – Закон про енергосервіс), а також в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 11» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.12.2024, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скаргу до процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-12-27-002648-a.a1, оприлюднену в електронній системі закупівель 07.02.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.02.2025 № 3062-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВЕСКО», товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН» та товариства з обмеженою відповідальністю «СІМЕЙНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.03.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.03.2025, енергосервісний договір від 08.05.2025 № МКЛ 11-115/2025 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.05.2025, додаткову угоду від 08.05.2025 № 1 до Договору, пояснення, надані Замовником 16.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.05.2025 16:52 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
7e61b5cdaed5403f899776896ad5c431
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.05.2025 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що одночасно із заповненням електронних форм учасник завантажує, зокрема, файли: перелік енергоефективних заходів за енергосервісним договором відповідно до Додатка № 8 до тендерної документації та інформацію про щорічні платежі учаснику закупівлі (виконавцю енергосервісу), розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору (завантажується окремим файлом відповідно до Додатка № 6 до тендерної документації).
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СІМЕЙНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано перелік енергоефективних заходів за енергосервісним договором відповідно до Додатка № 8 до тендерної документації та інформацію про щорічні платежі учаснику закупівлі (виконавцю енергосервісу) відповідно до додатка № 6 до тендерної документації, в яких не вказано найменування об’єкта, а саме: Комплекс будівель КНП «МКЛ № 11» ОМР.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7fb77632ae544d278ae9b5e95694e714
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.05.2025 18:50
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Південного офісу Держаудитслужби
в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-27-002648-a
Щодо питання 1
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СІМЕЙНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано перелік енергоефективних заходів за енергосервісним договором відповідно до Додатка № 8 до тендерної документації та інформацію про щорічні платежі учаснику закупівлі (виконавцю енергосервісу) відповідно до додатка № 6 до тендерної документації, в яких не вказано найменування об’єкта, а саме: Комплекс будівель КНП «МКЛ № 11» ОМР.
Щодо цього запиту слід зазначити наступне:
Форми додатків, що надані Учасником, на виконання додатків № 5, 6, 8 до тендерної документації повністю відповідають формам Замовника. Додатки № 5, 6, 8 до тендерної документації подані Учасником у єдиному документі, таблиці розташовані одна за одною, з зазначенням на початку документу, що дані таблиці відносяться до Будівлі КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 11» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 65006, м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка (Академіка Воробйова), 5г.
Учасником під час оформлення тексту переліку енергоефективних заходів за енергосервісним договором відповідно до Додатка № 8 до тендерної документації та інформації про щорічні платежі учаснику закупівлі (виконавцю енергосервісу), відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації, зроблено помилку (не вказано найменування об’єкта), яка відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 2 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, є формальною помилкою, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, допущення якої не призведе до відхилення Замовником тендерних пропозиції учасників.
Таки чином, жодного сумніву щодо приналежності даних документів до закупівлі, в рамках якої вони подані не виникає. Пропозиція Учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СІМЕЙНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ, відповідає вимогам тендерної документації.