• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Хліб пшеничний; Хліб житній; Булка в асортименті; Паска

Завершена

1 434 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 174.00 UAH
Номер: 745cedf097484038a8659c78d25a29ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-11-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 11.03.2025 16:25 - 02.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2025 № 20-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 11.03.2025 № 20-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 8 UA-2024-12-24-008987-a 24.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Онищенко І.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-15-33, i.v.onyshchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Виноградівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31 грудня 2024 року за № 31/12/24., звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 27.12.2024, відповідь Замовника на звернення від 30.12.2024, скаргу до процедури від 17.01.2025 за номером ID: UA-2024-12-24-008987-a.b1, рішення органу оскарження від 28.01.2025 № 1291-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 31.01.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.01.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Хмельницькхліб" (далі – ТОВ "Хмельницькхліб"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.01.2025 № 08/01/25, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Київхліб"(далі – ТОВ «Київхліб»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «Київхліб» до 29.01.2025, документи, завантажені учасником ТОВ «Київхліб» протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.01.2025 № 12/01/25 та від 31.01.2025 № 31/05/25, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Поділляхліб" (далі – ТОВ "Поділляхліб"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 03.02.2025 № 03/02/25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.02.2025, договір про постачання товару від 12.02.2025 № 30 (далі – Договір), пояснення та документи від 18.03.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 26.03.2025 11:50 - 01.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2025 11:50

Запити/Пояснення