• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекс заходів по охороні будівлі та майна прилеглої території

Завершена

1 095 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 475.00 UAH
Номер: a268e87a95b0468dae73f60f7cafeea6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 24.03.2025 12:51 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2025 Одеса № 60 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.03.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.03.2025 № 60 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 2 UA-2024-12-24-005832-a 24.12.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 722-38-64, i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішення Комісії, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 16» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.12.2024 б/н, ТД зі змінами, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.01.2025 № 16, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.01.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.01.2025, роз’яснення Замовника на звернення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.01.2025, рішення Комісії, як органу оскарження від 07.01.2025 № 275-р/пк-пз та від 23.01.2025 № 1047-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕПАРД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.01.2025 № 25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.01.2025, договір про закупівлю від 05.02.2025 № 4, пояснення та документи Замовника, надані 28.03.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 16 Додатка 1 до ТД замовником визначено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, витяг та/або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань(видану не раніше 30 календарних днів до дати подання пропозиції). Проте у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» надав зазначений витяг з Опендатабот, що не відповідає вимогам пункту 16 Додатка 1 до ТД. Відповідно до пункту 1 Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 6 до тендерної документації. У формі «Тендерна пропозиція» (Додаток 6 до ТД) передбачено заповнення загальної суми договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» надав форму «Тендерна пропозиція» від 21.01.2025 № 1052.1, в якій сума, яка вказана цифрами (924 000,00 грн без ПДВ) не відповідає сумі, яка вказана прописом (один мільйон тридцять п’ять тисяч грн 00 коп. без ПДВ), що не відповідає вимогам пункту 1 Додатка 1 та Додатка 6 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 30.01.2025). Проте вищезазначені невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.03.2025 із зазначених питань Замовник 28.03.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, які не спростовують факту встановлених невідповідностей. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Період усунення порушень: 31.03.2025 17:05 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2025 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 16» Одеської міської ради (далі – Замовник) ознайомилось із Висновком від 31 березня 2025 р., 17:05 (далі – Висновок) та надає цю інформацію Південному офісу Держаудитслужби щодо проведеного ним моніторингу закупівлі UA-2024-12-24-005832-a (далі – Закупівля) та наданих ним рекомендацій. 1. Щодо встановленого порушення відповідно до пункту 43 Особливостей. Замовник здійснив ретельний аналіз тендерної пропозиції, наданої учасником ТОВ «ГЕПАРД УКРАЇНА» (далі – учасник) для участі у Закупівлі. Виявлені Південним офісом Держаудитслужби невідповідності у тендерній пропозиції учасника, зокрема щодо витягу з ЄДР та розбіжностей у сумі, дійсно не були відображені в повідомленні про усунення невідповідностей. Враховуючи Висновок Південного офісу Держаудитслужби, Замовник посилить контроль за відповідністю поданих документів учасників вимогам тендерної документації в майбутніх закупівлях. 2. Щодо заходів, спрямованих на усунення порушень та недопущення їх у подальшому. За результатами внутрішнього розгляду встановленого порушення у сфері публічних закупівель, уповноважену особу, дії якої призвели до виявленого порушення, притягнуто до дисциплінарної відповідальності згідно з вимогами чинного законодавства та внутрішніх нормативних документів Замовника. 3. Щодо інших аспектів моніторингу. Висновком Південного офісу Держаудитслужби підтверджено, що інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо визначення предмета закупівлі, відображення в річному плані, відповідності ТД законодавству, надання роз’яснень, укладення та оприлюднення договору, не виявлено. Замовник запевняє, що всі рекомендації Південного офісу Держаудитслужби враховані, а відповідні заходи щодо вдосконалення процедур закупівель будуть реалізовані.
Дата публікації звіту: 04.04.2025 12:51

Запити/Пояснення