-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекс заходів по охороні будівлі та майна прилеглої території
Завершена
1 095 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 475.00 UAH
Період оскарження:
24.12.2024 11:09 - 19.01.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на умови та невиконання рішення АМКУ)
Номер:
fc0e09c60d60445a8eb44f7a490f7752
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-24-005832-a.c2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на умови та невиконання рішення АМКУ)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. рішення від 07.01.2025 № 275.pdf 14.01.2025 16:27
- 2. S0111007_1_мс,_2_мс_Фінансова_звітність_мікропідприємства_1.pdf 14.01.2025 16:27
- Скарга_2.pdf 14.01.2025 16:27
- 1 Ліцензійні умови.docx 14.01.2025 16:27
- Скарга на умови ред 3.docx 14.01.2025 16:27
- sign.p7s 14.01.2025 16:30
- Перелік змін 15.01.2025 11:29
- Пояснення 17.01.2025 15:23
- Пояснення docx 17.01.2025 15:23
- Додаток 1 - зміни 2.docx 17.01.2025 15:23
- Додаток 2 - зміни.docx 17.01.2025 15:23
- Перелік змін 2.docx 17.01.2025 15:23
- Тендерна документація (оновлена) 17.01.2025 15:23
- Скарга на умови ред 3.docx 17.01.2025 15:23
- рішення від 07.01.2025 _ 275.pdf 17.01.2025 15:24
- Перелік змін 3.docx 17.01.2025 15:24
- рішення від 16.01.2025 № 674.pdf 16.01.2025 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2025 від 23.01.2025 № 1047.pdf 24.01.2025 11:38
- рішення від 23.01.2025 № 1047.pdf 24.01.2025 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2025 17:24
Дата розгляду скарги:
23.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.01.2025 15:38
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.01.2025 16:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.01.2025 16:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
20959613baf54232a384ecadebd601ee
Заголовок пункту скарги:
п. 10 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати - Замовник не виконав рішення Органу Оскарження № 275-р/пк-пз від 07.01.2025 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 10 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: Інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково має містити інформацію про наявність не менше 4 охоронників, 4-й розряд за професією «Охоронник» як мінімум у 2-ох охоронників.
Додатково у складі тендерної пропозиції надати щодо: всіх охоронників зазначених у довідці: копії трудових книжок, накази про прийняття на роботу; посвідчення охоронників; свідоцтва про присвоєння 4-го розряду (як мінімум 2-ох охоронників); документи про проходження навчання з пожежної безпеки; дійсні медичні довідки (у тому числі з інформація про проходження психіатра, нарколога); довідки про відсутність судимості (видані не пізніше 30 днів до кінцевого терміну подання пропозиції).
1) Замовник не виконав рішення Органу Оскарження № 275-р/пк-пз від 07.01.2025 року, в якому було вказано: «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Вищенаведені вимога Документації не узгоджується з ліцензійними умовами в цій частині.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають не менше 4 охоронників саме четвертого розряду за професією "Охоронник" , кваліфіковану особу з досвідом роботи саме не менше 5 років у сфері охорони, а також зможуть надати на працівників документи про проходження навчання з пожежної безпеки, посвідчення про навчання з охорони праці, пожежної безпеки та домедичної допомоги, протоколи або відомості про здачу іспитів, документи про досвід роботи керівником або уповноваженою особою, довідку про відсутність адміністративних правопорушень, пов’язаних із трудовою діяльністю за останні 3 роки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.»
Замовник в умовах тендерної документації не видалив вимогу про надання документів про проходження навчання з пожежної безпеки.
2) Варто зазначити, що Ліцензійні умови не містять обов’язкових вимог стосовно наявності у працівників суб’єкта охоронної діяльності документів про проходження навчання з пожежної безпеки. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через наявність дискримінаційних вимог.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в які в змозі їх виконати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Додатково у складі тендерної пропозиції надати щодо: всіх охоронників зазначених у довідці: копії трудових книжок, накази про прийняття на роботу; посвідчення охоронників; свідоцтва про присвоєння 4-го розряду (як мінімум 2-ох охоронників); документи про проходження навчання з пожежної безпеки; дійсні медичні довідки (у тому числі з інформація про проходження психіатра, нарколога); довідки про відсутність судимості (видані не пізніше 30 днів до кінцевого терміну подання пропозиції).
1) Замовник не виконав рішення Органу Оскарження № 275-р/пк-пз від 07.01.2025 року, в якому було вказано: «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Вищенаведені вимога Документації не узгоджується з ліцензійними умовами в цій частині.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають не менше 4 охоронників саме четвертого розряду за професією "Охоронник" , кваліфіковану особу з досвідом роботи саме не менше 5 років у сфері охорони, а також зможуть надати на працівників документи про проходження навчання з пожежної безпеки, посвідчення про навчання з охорони праці, пожежної безпеки та домедичної допомоги, протоколи або відомості про здачу іспитів, документи про досвід роботи керівником або уповноваженою особою, довідку про відсутність адміністративних правопорушень, пов’язаних із трудовою діяльністю за останні 3 роки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.»
Замовник в умовах тендерної документації не видалив вимогу про надання документів про проходження навчання з пожежної безпеки.
2) Варто зазначити, що Ліцензійні умови не містять обов’язкових вимог стосовно наявності у працівників суб’єкта охоронної діяльності документів про проходження навчання з пожежної безпеки. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через наявність дискримінаційних вимог.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в які в змозі їх виконати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1 Ліцензійні умови.docx
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
1. рішення від 07.01.2025 № 275.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b68624adf859459b813a520138849366
Заголовок пункту скарги:
п.12 додатку 1 до тендерної документації - встановлення вимоги про мінімальний річний дохід (виручку) учасника на рівні 99% від очікуваної вартості закупівлі за 2023 рік
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.12 додатку 1 до тендерної документації: Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Учасники юридичні особи у складі пропозиції надають:
- баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів* за 2023 рік.
*якщо звіт про рух грошових коштів учасником не подається учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
Учасники фізичні особи-підприємці у складі пропозиції надають:
- податкову (-ві) декларацію (-ї) за 2023 рік.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Річний дохід (виручка) учасника має становити не менше ніж 99% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування встановленої вимоги: встановлення вимоги про мінімальний річний дохід (виручку) учасника на рівні 99% від очікуваної вартості закупівлі є обґрунтованим, оскільки це дозволяє переконатися в достатній фінансовій спроможності учасника для виконання умов договору. Обсяг послуг, що надаватимуться за договором, є значним, і учасник повинен мати стабільний фінансовий стан для забезпечення:
-необхідного рівня організації роботи;
-наявності ресурсів для покриття можливих витрат, зокрема авансових;
-уникнення ризиків невиконання договору через фінансову неспроможність.
Вимога встановлена на рівні 99%, що є меншою за очікувану вартість закупівлі, відповідає нормам чинного законодавства України, зокрема нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлений критерій допомагає знизити ризик укладення договору з учасниками, які мають нестабільний фінансовий стан або недостатні ресурси для реалізації предмета закупівлі.
Учасники, що не мають відповідного річного доходу, можуть зіткнутися з труднощами у фінансуванні виконання договору, що ставить під загрозу належне виконання зобов’язань.
У контексті закупівель охоронних послуг, замовник стикається з необхідністю забезпечити безпеку, надійність і стабільність надання послуг. Учасник із річним доходом, що відповідає 99% очікуваної вартості, має достатню фінансову гнучкість, щоб: забезпечити своєчасну оплату праці персоналу; підтримувати необхідну кількість працівників і технічних засобів; виконувати свої зобов’язання навіть у разі форс-мажорних обставин.
Замовник встановлено вимогу про мінімальний річний дохід (виручку) учасника на рівні 99% від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Скаржник не в змозі виконати вимогу про наявність фінансової спроможності, адже показники балансу, звіту про фінансові результати за 2023 рік є недостатніми. Проте, фінансові показники за 2024 рік є такими, що відповідають вимогам Замовника (додаємо до скарги).
Відповідно до ст. 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»: Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Вимога про надання балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік з мінімальним річним доходом (виручкою) учасника на рівні 99% від очікуваної вартості закупівлі є дискримінаційною по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через наявність дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
- баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів* за 2023 рік.
*якщо звіт про рух грошових коштів учасником не подається учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
Учасники фізичні особи-підприємці у складі пропозиції надають:
- податкову (-ві) декларацію (-ї) за 2023 рік.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Річний дохід (виручка) учасника має становити не менше ніж 99% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування встановленої вимоги: встановлення вимоги про мінімальний річний дохід (виручку) учасника на рівні 99% від очікуваної вартості закупівлі є обґрунтованим, оскільки це дозволяє переконатися в достатній фінансовій спроможності учасника для виконання умов договору. Обсяг послуг, що надаватимуться за договором, є значним, і учасник повинен мати стабільний фінансовий стан для забезпечення:
-необхідного рівня організації роботи;
-наявності ресурсів для покриття можливих витрат, зокрема авансових;
-уникнення ризиків невиконання договору через фінансову неспроможність.
Вимога встановлена на рівні 99%, що є меншою за очікувану вартість закупівлі, відповідає нормам чинного законодавства України, зокрема нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлений критерій допомагає знизити ризик укладення договору з учасниками, які мають нестабільний фінансовий стан або недостатні ресурси для реалізації предмета закупівлі.
Учасники, що не мають відповідного річного доходу, можуть зіткнутися з труднощами у фінансуванні виконання договору, що ставить під загрозу належне виконання зобов’язань.
У контексті закупівель охоронних послуг, замовник стикається з необхідністю забезпечити безпеку, надійність і стабільність надання послуг. Учасник із річним доходом, що відповідає 99% очікуваної вартості, має достатню фінансову гнучкість, щоб: забезпечити своєчасну оплату праці персоналу; підтримувати необхідну кількість працівників і технічних засобів; виконувати свої зобов’язання навіть у разі форс-мажорних обставин.
Замовник встановлено вимогу про мінімальний річний дохід (виручку) учасника на рівні 99% від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Скаржник не в змозі виконати вимогу про наявність фінансової спроможності, адже показники балансу, звіту про фінансові результати за 2023 рік є недостатніми. Проте, фінансові показники за 2024 рік є такими, що відповідають вимогам Замовника (додаємо до скарги).
Відповідно до ст. 13 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»: Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Вимога про надання балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік з мінімальним річним доходом (виручкою) учасника на рівні 99% від очікуваної вартості закупівлі є дискримінаційною по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через наявність дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1 Ліцензійні умови.docx
-
-
Назва доказу:
Фінансова звітність 2024 р.
-
Повʼязаний документ:
2. S0111007_1_мс,_2_мс_Фінансова_звітність_мікропідприємства_1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
26517f7678b340b1ab3f6108c825fe69
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-24-005832-a.c1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 7. Аналогічні Договори_Титаніус.pdf 28.12.2024 17:39
- 8. J0901205_Форма_№1_мс,_2_мс_Фінансова_звітність_мікропідприємства.pdf 28.12.2024 17:39
- 4 Постанова.docx 28.12.2024 17:39
- 6 Свідоцтва охоронці.pdf 28.12.2024 17:39
- 4,8 Закон_України_Про_публічні_закупівлі.docx 28.12.2024 17:39
- Скарга на умови ред 6.docx 28.12.2024 17:39
- 2. ТОВ ОФ Титаніус 1612 2024.pdf 28.12.2024 17:39
- 1,3,5,6 Ліцензійні умови.docx 28.12.2024 17:39
- sign.p7s 28.12.2024 18:04
- Відповідь Держаний центр радіочастот.pdf 06.01.2025 16:04
- 80_09.4.1_13907_24_30_12_2024 (1).zip 06.01.2025 17:16
- рішення від 31.12.2024 № 20881.pdf 31.12.2024 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.01.2025 № 275.pdf 08.01.2025 15:03
- рішення від 07.01.2025 № 275.pdf 08.01.2025 18:33
- Пояснення 02.01.2025 15:49
- Додатки 02.01.2025 15:50
- Пояснення (формат doc) 02.01.2025 15:50
- Перелік змін до ТД 13.01.2025 14:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2024 20:06
Дата розгляду скарги:
07.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2024 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.01.2025 18:33
Дата виконання рішення Замовником:
13.01.2025 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №275-р/пк-пз від 07.01.2025 року внесено до ТД
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d2e7e2bff67141abacb54d0726e350a9
Заголовок пункту скарги:
Щодо сертифікатів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації: Учасник має надати у складі тендерної пропозиції:
- копію чинного сертифіката ДСТУ ISO EN 9001:2018 (EN ISO 9001:2015). Сертифікат має охоплювати діяльність у сфері обслуговування систем безпеки та надання охоронних послуг;
– копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 45001:2019 (або актуальної версії), що підтверджує наявність системи управління охороною праці у сфері охорони громадського порядку, безпеки та обслуговування систем безпеки.
У Скаржника відсутній вищенаведені сертифікати.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (наділі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкове отримання вищенаведених сертифікатів. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов: Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Вважаємо, що вимога надання вказаних сертифікатів необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Вимога про надання вищевказаних сертифікатів розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 19975-р/пк-пз від 16.12.2024.
- копію чинного сертифіката ДСТУ ISO EN 9001:2018 (EN ISO 9001:2015). Сертифікат має охоплювати діяльність у сфері обслуговування систем безпеки та надання охоронних послуг;
– копію чинного сертифіката ДСТУ ISO 45001:2019 (або актуальної версії), що підтверджує наявність системи управління охороною праці у сфері охорони громадського порядку, безпеки та обслуговування систем безпеки.
У Скаржника відсутній вищенаведені сертифікати.
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (наділі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкове отримання вищенаведених сертифікатів. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов: Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Вважаємо, що вимога надання вказаних сертифікатів необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Вимога про надання вищевказаних сертифікатів розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 19975-р/пк-пз від 16.12.2024.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
1,3,5,6 Ліцензійні умови.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7ebef58d4cdd426ea4bf3371b5e65e71
Заголовок пункту скарги:
Щодо дозволів на експлуатацію радіоелектронного обладнання аналогового транкінгового зв'язку
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації: учасник має надати у складі тендерної пропозиції: довідку, що підтверджує наявність необхідних дозволів на експлуатацію радіоелектронного обладнання аналогового транкінгового зв'язку – не менше 2 одиниць, та дозволів на встановлення та використання світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах реагування – не менше 2 одиниць. Додатково додаються копії відповідних дозволів.
Відповідно до п.9 додатку 1 до тендерної документації учасники надають: інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка обов’язково має містити інформацію про наявність: Радіостанцій (не менше 2-ох одиниць). У складі пропозиції додатково надати дозволи УДЦР та документи про право власності або користування.
У Скаржника відсутні саме дозволи на експлуатацію радіоелектронного обладнання аналогового трекінгового зв'язку.
У скаржника наявні відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку (додаємо до скарги).
Скаржник не в змозі надати саме дозволи на експлуатацію радіоелектронного обладнання аналогового трекінгового зв'язку. Нормами чинного законодавства не передбачено отримання саме дозволу.
Вимога про надання саме дозволів на експлуатацію радіоелектронного обладнання аналогового трекінгового зв'язку розрахована саме на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Відповідно до п.9 додатку 1 до тендерної документації учасники надають: інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка обов’язково має містити інформацію про наявність: Радіостанцій (не менше 2-ох одиниць). У складі пропозиції додатково надати дозволи УДЦР та документи про право власності або користування.
У Скаржника відсутні саме дозволи на експлуатацію радіоелектронного обладнання аналогового трекінгового зв'язку.
У скаржника наявні відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку (додаємо до скарги).
Скаржник не в змозі надати саме дозволи на експлуатацію радіоелектронного обладнання аналогового трекінгового зв'язку. Нормами чинного законодавства не передбачено отримання саме дозволу.
Вимога про надання саме дозволів на експлуатацію радіоелектронного обладнання аналогового трекінгового зв'язку розрахована саме на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
ТОВ ОФ Титаніус 1612 2024
-
Повʼязаний документ:
2. ТОВ ОФ Титаніус 1612 2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
c8d7813dfcc24e9eb62c0f3a84e44385
Заголовок пункту скарги:
Щодо службової собаки
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації: Учасник має надати у складі тендерної пропозиції: документи про наявність власної службової собаки, яка відповідає наступним критеріям: реєстрація в державній чи міжнародній базі електронної ідентифікації (підтверджується реєстраційною карткою), чинний ветеринарний паспорт із актуальними щепленнями, включно зі щепленням від сказу у 2024 році, ідентифікаційний номер мікрочіпа, документ про проходження спеціального навчання собак для охорони об’єктів (виданий не раніше 2024 року), гарантійний лист про належні умови утримання собаки (місце відпочинку, харчування, доступ до води).
Відповідно до п.6.8. додатку 2 до тендерної документації: Для виявлення проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються та виявлення осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються, Замовник прагне, у разі виникнення такої необхідності, залучити службову собаку. Тому, учасники повинні підтвердити наявність у власності службової собаки, яка зареєстрована в базі даних електронної ідентифікації. На підтвердження чого в складі пропозиції надати картку реєстрації в базі, чинний ветеринарний паспорт із актуальними щепленнями, включно зі щепленням від сказу у 2024 році, ідентифікаційний номер мікрочіпа, документ про проходження спеціального навчання собак для охорони об’єктів (виданий не раніше 2024 року). Виконавець, власними силами, має забезпечити належні умови перебування собаки на об’єкті, у разі її залучення, на підтвердження чого в складі пропозиції надається гарантійний лист.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності службової собаки, яка пройшла спеціальне навчання та отримала підтверджуючі документами. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявна службова собака, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Відповідно до п.6.8. додатку 2 до тендерної документації: Для виявлення проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються та виявлення осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються, Замовник прагне, у разі виникнення такої необхідності, залучити службову собаку. Тому, учасники повинні підтвердити наявність у власності службової собаки, яка зареєстрована в базі даних електронної ідентифікації. На підтвердження чого в складі пропозиції надати картку реєстрації в базі, чинний ветеринарний паспорт із актуальними щепленнями, включно зі щепленням від сказу у 2024 році, ідентифікаційний номер мікрочіпа, документ про проходження спеціального навчання собак для охорони об’єктів (виданий не раніше 2024 року). Виконавець, власними силами, має забезпечити належні умови перебування собаки на об’єкті, у разі її залучення, на підтвердження чого в складі пропозиції надається гарантійний лист.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності службової собаки, яка пройшла спеціальне навчання та отримала підтверджуючі документами. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявна службова собака, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,3,5,6 Ліцензійні умови.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
beb5777ed9554e52b7b2d9324d29598e
Заголовок пункту скарги:
Щодо акту огляду
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації: для належної оцінки обсягів робіт і точного розрахунку вартості послуг учасник зобов’язаний здійснити попередній огляд об’єкта до закінчення строку подання тендерних пропозицій. За результатами огляду представники учасника та замовника оформлюють акт огляду, що має включати: підтвердження проведення огляду, основні характеристики, необхідні для виконання послуг, підписи сторін, уповноважених представляти учасника і замовника, печатки (за наявності).Акт огляду є обов’язковим документом у складі пропозиції. Його відсутність в складі пропозиції або невідповідність вимогам призведе до відхилення тендерної пропозиції.
Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
Більше того, нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не надати акт огляду або "уникнути" огляду об’єкту потенційним учасником.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акту огляду у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт огляду об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Крім того, вимога про відвідування об’єктів з метою проведення огляду порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у закупівлі учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до відкриття пропозицій учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Аналогічної позиції дотримується колегія АМКУ в рішеннях №1920-р/пк-пз від 20.02.2023р та №3526-р/пк-пз від 21.03.2023р.
Доказами порушення наших прав є: Закон (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text) (додається) та Постанова (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text) (додається).
Вищевказана умова Документації є дискримінаційною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від Замовника, а не від Скаржника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
Більше того, нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не надати акт огляду або "уникнути" огляду об’єкту потенційним учасником.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акту огляду у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт огляду об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Крім того, вимога про відвідування об’єктів з метою проведення огляду порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у закупівлі учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до відкриття пропозицій учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Аналогічної позиції дотримується колегія АМКУ в рішеннях №1920-р/пк-пз від 20.02.2023р та №3526-р/пк-пз від 21.03.2023р.
Доказами порушення наших прав є: Закон (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text) (додається) та Постанова (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text) (додається).
Вищевказана умова Документації є дискримінаційною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від Замовника, а не від Скаржника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Закон_України_Про_публічні_закупівлі
-
Повʼязаний документ:
4,8 Закон_України_Про_публічні_закупівлі.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова
-
Повʼязаний документ:
4 Постанова.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
93e58409e2944948a68e638bc598314e
Заголовок пункту скарги:
Щодо обладнання та матеріально-технічної бази
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
5. Відповідно до п. 9 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: інформацію (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка обов’язково має містити інформацію про наявність: Засобів індивідуального захисту, зокрема саморятівників (не менше 2 – ох одиниць на працівника), що відповідають ДСТУ EN 403:2017 (у складі пропозиції додатково надати сертифікати, інструкції, фото). Засобів індивідуального захисту від пожежі (ДСТУ EN 403:2017) (у складі пропозиції додатково надати відповідні сертифікати та декларації). Металодетекторів (не менше 2-ох одиниць), що відповідають EN 61000-6-3:2007 + A1. У складі пропозиції додатково надати сертифікати, фото, технічний паспорт.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності вищенаведених засобів індивідуального захисту, зокрема саморятівників (не менше 2 – ох одиниць на працівника), що відповідають ДСТУ EN 403:2017, засобів індивідуального захисту від пожежі (ДСТУ EN 403:2017) та металодетекторів (не менше 2-ох одиниць), що відповідають EN 61000-6-3:2007 + A1 з наявністю вказаних підтверджувальних документів до кожної одиниці вказаних засобів. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких наявні саме вказані засоби з описаними документами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності вищенаведених засобів індивідуального захисту, зокрема саморятівників (не менше 2 – ох одиниць на працівника), що відповідають ДСТУ EN 403:2017, засобів індивідуального захисту від пожежі (ДСТУ EN 403:2017) та металодетекторів (не менше 2-ох одиниць), що відповідають EN 61000-6-3:2007 + A1 з наявністю вказаних підтверджувальних документів до кожної одиниці вказаних засобів. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких наявні саме вказані засоби з описаними документами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,3,5,6 Ліцензійні умови.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
2247dd3167134bcfa841c7290d3d6939
Заголовок пункту скарги:
Щодо документів на працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
6. Відповідно до п. 10 додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати: інформацію (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково має містити інформацію про наявність не менше 4 охоронників, 4-й розряд за професією «Охоронник» та кваліфікованої особи з досвідом роботи не менше 5 років у сфері охорони.
Додатково у складі тендерної пропозиції надати щодо: всіх охоронників зазначених у довідці: копії трудових книжок, накази про прийняття на роботу; посвідчення охоронників; свідоцтва про присвоєння 4-го розряду; документи про проходження навчання з пожежної безпеки.; дійсні медичні довідки (у тому числі з інформація про проходження психіатра, нарколога); довідки про відсутність судимості (видані не пізніше 30 днів до кінцевого терміну подання пропозиції). кваліфікованої особи з досвідом роботи не менше 5 років у сфері охорони: посвідчення про навчання з охорони праці, пожежної безпеки та домедичної допомоги, протоколи або відомості про здачу іспитів, документи про досвід роботи керівником або уповноваженою особою.
Для підтвердження відсутності правопорушень та готовності персоналу до відповідальності, у складі тендерної пропозиції надати: акти/інструкції з посадових обов'язків, наказ про внутрішній розпорядок і порядок дисциплінарної відповідальності, протоколи перевірок знань персоналом законодавства та обов’язків (оформлений не раніше шести місяців до кінцевої дати подання пропозиції), довідку про проведення інструктажу з відповідальності, підписана працівниками; довідку про відсутність адміністративних правопорушень, пов’язаних із трудовою діяльністю за останні 3 роки; довідку про відсутність судимості (не пізніше 30 днів до подання пропозиції); декларацію працівників про ознайомлення зі ст. 15 ЗУ «Про охоронну діяльність».
1) У скаржника наявні охоронники: Паянов В.П., Скібюк І.В., Гніденко Ю.І., Прокопенко Ю.В., Тарнані П.В., Кедь Ю.Ф., Молдован С.С., Кравченко М.М., Гавріков Л.З., Бурий М.М., Радько В.В., Дьяченко В.С., Вигівський В. О., Книш О.І., Романчук В. М., Єфімов В.В. (надаємо свідоцтва до скарги). З них лише 2 таких, що мають 4-й розряд.
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено обов’язку мати визначену замовником кількість охоронників з розрядом не нижче 4-го.
Вимога про наявність не менше 4 охоронників, які повинні мати робітничу кваліфікацію за професією «охоронник» не нижче 4-го кваліфікаційного розряду розрахована на учасників торгів, в яких вже є така кількість охоронників з необхідним розрядом, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
2) Ліцензійні умови не містять обов’язкових вимог стосовно наявності у суб’єкта охоронної діяльності кваліфікованої особи з досвідом роботи не менше 5 років у сфері охорони.
3) Ліцензійні умови не містять обов’язкових вимог стосовно наявності у суб’єкта охоронної діяльності посвідчень про навчання з охорони праці, пожежної безпеки та домедичної допомоги, протоколи або відомості про здачу іспитів, документи про досвід роботи керівником або уповноваженою особою.
4) Ліцензійні умови не містять жодних заборон або обмежень стосовно неможливості залучення осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, що пов’язані із трудовою діяльністю за останні 3 роки.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через наявність дискримінаційних вимог. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в які в змозі їх виконати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Додатково у складі тендерної пропозиції надати щодо: всіх охоронників зазначених у довідці: копії трудових книжок, накази про прийняття на роботу; посвідчення охоронників; свідоцтва про присвоєння 4-го розряду; документи про проходження навчання з пожежної безпеки.; дійсні медичні довідки (у тому числі з інформація про проходження психіатра, нарколога); довідки про відсутність судимості (видані не пізніше 30 днів до кінцевого терміну подання пропозиції). кваліфікованої особи з досвідом роботи не менше 5 років у сфері охорони: посвідчення про навчання з охорони праці, пожежної безпеки та домедичної допомоги, протоколи або відомості про здачу іспитів, документи про досвід роботи керівником або уповноваженою особою.
Для підтвердження відсутності правопорушень та готовності персоналу до відповідальності, у складі тендерної пропозиції надати: акти/інструкції з посадових обов'язків, наказ про внутрішній розпорядок і порядок дисциплінарної відповідальності, протоколи перевірок знань персоналом законодавства та обов’язків (оформлений не раніше шести місяців до кінцевої дати подання пропозиції), довідку про проведення інструктажу з відповідальності, підписана працівниками; довідку про відсутність адміністративних правопорушень, пов’язаних із трудовою діяльністю за останні 3 роки; довідку про відсутність судимості (не пізніше 30 днів до подання пропозиції); декларацію працівників про ознайомлення зі ст. 15 ЗУ «Про охоронну діяльність».
1) У скаржника наявні охоронники: Паянов В.П., Скібюк І.В., Гніденко Ю.І., Прокопенко Ю.В., Тарнані П.В., Кедь Ю.Ф., Молдован С.С., Кравченко М.М., Гавріков Л.З., Бурий М.М., Радько В.В., Дьяченко В.С., Вигівський В. О., Книш О.І., Романчук В. М., Єфімов В.В. (надаємо свідоцтва до скарги). З них лише 2 таких, що мають 4-й розряд.
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено обов’язку мати визначену замовником кількість охоронників з розрядом не нижче 4-го.
Вимога про наявність не менше 4 охоронників, які повинні мати робітничу кваліфікацію за професією «охоронник» не нижче 4-го кваліфікаційного розряду розрахована на учасників торгів, в яких вже є така кількість охоронників з необхідним розрядом, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
2) Ліцензійні умови не містять обов’язкових вимог стосовно наявності у суб’єкта охоронної діяльності кваліфікованої особи з досвідом роботи не менше 5 років у сфері охорони.
3) Ліцензійні умови не містять обов’язкових вимог стосовно наявності у суб’єкта охоронної діяльності посвідчень про навчання з охорони праці, пожежної безпеки та домедичної допомоги, протоколи або відомості про здачу іспитів, документи про досвід роботи керівником або уповноваженою особою.
4) Ліцензійні умови не містять жодних заборон або обмежень стосовно неможливості залучення осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, що пов’язані із трудовою діяльністю за останні 3 роки.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через наявність дискримінаційних вимог. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в які в змозі їх виконати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,3,5,6 Ліцензійні умови.docx
-
-
Назва доказу:
Свідоцтва охоронці
-
Повʼязаний документ:
6 Свідоцтва охоронці.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
212c4a44e58245e295b2e9ad1fcba31f
Заголовок пункту скарги:
Щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
7. Відповідно до п. 11 додатку 1 до тендерної документації: учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний не раніше 2021 року **.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
- підтверджуючі документи виконання:
Акти наданих послуг, Банківські виписки про надходження коштів за актами, Акти звірки з контрагентом;
та/або
доказ оприлюднення звіту про виконання договору на веб-порталі (з посиланням на номер оголошення або звіту).
** Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги, укладений не раніше 2021 року, з обсягом послуг не менше 50% очікуваної вартості цієї закупівлі. Якщо договір не відповідає публічним закупівлям (ЗУ «Про публічні закупівлі»): договір має бути виконаний на суму не менше 100% очікуваної вартості закупівлі.
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічного договору, а саме договору на охорону об’єктів №7 від 01.10.2023 року (додаємо до скарги).
Вказаний договір не містить інформації про код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги та укладений лише на суму 180 тисяч гривень.
Скаржник в змозі якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через наявність дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
- підтверджуючі документи виконання:
Акти наданих послуг, Банківські виписки про надходження коштів за актами, Акти звірки з контрагентом;
та/або
доказ оприлюднення звіту про виконання договору на веб-порталі (з посиланням на номер оголошення або звіту).
** Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги, укладений не раніше 2021 року, з обсягом послуг не менше 50% очікуваної вартості цієї закупівлі. Якщо договір не відповідає публічним закупівлям (ЗУ «Про публічні закупівлі»): договір має бути виконаний на суму не менше 100% очікуваної вартості закупівлі.
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічного договору, а саме договору на охорону об’єктів №7 від 01.10.2023 року (додаємо до скарги).
Вказаний договір не містить інформації про код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги та укладений лише на суму 180 тисяч гривень.
Скаржник в змозі якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через наявність дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Аналогічні Договори_Титаніус
-
Повʼязаний документ:
7. Аналогічні Договори_Титаніус.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
c37715213c7c48a7b15301d57761ffab
Заголовок пункту скарги:
Щодо фінансової звітності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
8. Відповідно до п. 12 додатку 1 до тендерної документації: Для підтвердження даного кваліфікаційного критерію:
учасники юридичні особи у складі пропозиції надають:
- баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів* за 2023 рік;
Надана звітність повинна підтверджувати на кінець звітного періоду наявність чистого прибутку, а також підтверджувати що чистий дохід становить не менше обсягу фінансування даної закупівлі.
*якщо звіт про рух грошових коштів учасником не подається учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
учасники фізичні особи-підприємці у складі пропозиції надають:
- податкову (-ві) декларацію (-ї) за 2023 рік;
Надана звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період не менше обсягу фінансування даної закупівлі.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Відповідно до ч.3 ст. 16 Закону: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Вимога замовника зобов’язує підтвердити наявність чистого доходу у розмірі не менше обсягу фінансування даної закупівлі., проте норма, що закріплена у ч.3 ст. 16 Закону дозволяє вимагати лише підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
У Скаржника відсутній чистий дохід у розмірі не меншому обсягу фінансування даної закупівлі.
Вимога замовника суперечить нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Закону.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
учасники юридичні особи у складі пропозиції надають:
- баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів* за 2023 рік;
Надана звітність повинна підтверджувати на кінець звітного періоду наявність чистого прибутку, а також підтверджувати що чистий дохід становить не менше обсягу фінансування даної закупівлі.
*якщо звіт про рух грошових коштів учасником не подається учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
учасники фізичні особи-підприємці у складі пропозиції надають:
- податкову (-ві) декларацію (-ї) за 2023 рік;
Надана звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період не менше обсягу фінансування даної закупівлі.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Відповідно до ч.3 ст. 16 Закону: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Вимога замовника зобов’язує підтвердити наявність чистого доходу у розмірі не менше обсягу фінансування даної закупівлі., проте норма, що закріплена у ч.3 ст. 16 Закону дозволяє вимагати лише підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
У Скаржника відсутній чистий дохід у розмірі не меншому обсягу фінансування даної закупівлі.
Вимога замовника суперечить нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Закону.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Закон_України_Про_публічні_закупівлі
-
Повʼязаний документ:
4,8 Закон_України_Про_публічні_закупівлі.docx
-
-
Назва доказу:
J0901205_Форма_№1_мс,_2_мс_Фінансова_звітність_мікропідприємства
-
Повʼязаний документ:
8. J0901205_Форма_№1_мс,_2_мс_Фінансова_звітність_мікропідприємства.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства