-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів чи їх складових
Завершена
1 725 482.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 254.82 UAH
мін. крок: 1% або 17 254.82 UAH
Номер:
b5742bbc7a8642fe9011c8c9a5f13c60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-18-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2025 00:00
Період моніторингу:
18.02.2025 15:37 - 12.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2025 № 43
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 17.02.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.02.2025 № 43
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2024-12-20-017097-a 20.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального спеціалізованого підприємства «Інженерні мережі» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 20.12.2024 №43), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2025, Договір від 28.01.2025 № ТО-2-25, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2025 №718-р/пк-пз, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.01.2025 №377-р/пк-пз, пояснення Замовника від 28.02.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.03.2025 20:47 - 14.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2025 20:47
Запити/Пояснення
Номер:
19bd5d4d290249598f9a7aaf4d0b22be
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2025 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів чи їх складових» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-20-017097-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6871b4923f20475da02fd96fed59f0df
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України UA-M-2025-02-18-000049 від 27.02.2025
Дата опублікування:
04.03.2025 15:28
Опис:
Нормативне регулювання питання забезпечення здійснення під час публічних закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості витрат закупівлі, а, також, регулювання питання публічного оприлюднення таких даних міститься в п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова №710).
Так, п. 41 Постанови №710 встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Як вбачається із наведеного вище положення, визначені в ньому обов’язки стосуються чітко визначеного та вичерпного кола суб’єктів: 1) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
З огляду на вказане КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» зауважує, що не належить до жодного із вказаних суб’єктів, в обґрунтування чого зазначає таке.
Згідно з п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов`язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров`я та здійснення витрат бюджету.
За положенням ч. 1 ст. 22 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Пунктом 18 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України визначено, що головні розпорядники бюджетних коштів – це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень.
Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті.
Абзацом 3 ч. 3 ст. 10 Бюджетного кодексу України визначено, що головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на вебсторінці Державної казначейської служби України за посиланням (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) та на Порталі відкритих даних за посиланням: (https://data.gov.ua).
Під час пошуку інформації на вказаних ресурсах за ключовими словами: «КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ»» та за ЄДРПОУ 37577078 отримуємо відомості в яких значиться, що КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) є одержувачем коштів.
Тобто за відомостями із Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
За змістом п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, одержувач бюджетних коштів - суб`єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Таким чином, КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» є саме одержувачем бюджетних коштів, а тому не може відноситися до головних розпорядників бюджетних коштів, а також не може мати статус розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня.
Разом з тим, необхідно зазначити, що КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» до суб`єктів господарювання державного сектору економіки також не належить, оскільки відповідно до п. 5.2 Статуту діє на основі комунальної власності територіальної громади міста Харкова і за формою власності, відповідно до п. 1.2 Статуту, є саме комунальним підприємством, отже, не є таким, що діє на основі повної чи часткової державної власності.
В підтвердження вказаного слід зазначити, що на сайті Фонду державного майна України за посиланням: (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html) міститься Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) і КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) у вказаному переліку відсутнє.
Таким чином, варто констатувати, КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) будучи комунальним підприємством, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів має статус одержувача бюджетних коштів, а тому не є і не може бути ані головним розпорядком бюджетних коштів, ані розпорядником нижчого рівня та, відповідно, не належить до суб`єктів господарювання державного сектору економіки.
Відтак, враховуючи те, що КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» не є ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, то положення пункту 41 Постанови №710 на підприємство не поширюються і воно не повинно забезпечувати: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Розрахунок очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275, зі змінами. З цієї метою КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» направило письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) різним надавачам послуг, що є предметом Закупівлі. Замовником було отримано відповіді на запити цінових пропозицій щодо надання вартості предмета закупівлі від трьох надавачів послуг з ремонту та технічного обслуговування ТЗ. Документи додаються. Замовником було визначено очікувану вартість предмета Закупівлі як суму добутку кількості людино-годин та середньоарифметичного значення масиву отриманих даних, які були приведені до єдиних умов, вартості послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів чи їх складових та загальної вартості складових частин (систем) та витратних матеріалів, що можуть бути використані при наданні послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів чи їх складових, що складає не більше 49% від сумарної вартості закупівлі послуг.
Номер:
2a99d7e16ad14dc28d1eb59af98473f3
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України UA-M-2025-02-18-000049 від 27.02.2025
Дата опублікування:
28.02.2025 12:03
Опис:
Нормативне регулювання питання забезпечення здійснення під час публічних закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості витрат закупівлі, а, також, регулювання питання публічного оприлюднення таких даних міститься в п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова №710).
Так, п. 41 Постанови №710 встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Як вбачається із наведеного вище положення, визначені в ньому обов’язки стосуються чітко визначеного та вичерпного кола суб’єктів: 1) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
З огляду на вказане КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» зауважує, що не належить до жодного із вказаних суб’єктів, в обґрунтування чого зазначає таке.
Згідно з п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов`язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров`я та здійснення витрат бюджету.
За положенням ч. 1 ст. 22 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Пунктом 18 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України визначено, що головні розпорядники бюджетних коштів – це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень.
Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті.
Абзацом 3 ч. 3 ст. 10 Бюджетного кодексу України визначено, що головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на вебсторінці Державної казначейської служби України за посиланням (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) та на Порталі відкритих даних за посиланням: (https://data.gov.ua).
Під час пошуку інформації на вказаних ресурсах за ключовими словами: «КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ»» та за ЄДРПОУ 37577078 отримуємо відомості в яких значиться, що КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) є одержувачем коштів.
Тобто за відомостями із Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
За змістом п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, одержувач бюджетних коштів - суб`єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Таким чином, КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» є саме одержувачем бюджетних коштів, а тому не може відноситися до головних розпорядників бюджетних коштів, а також не може мати статус розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня.
Разом з тим, необхідно зазначити, що КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» до суб`єктів господарювання державного сектору економіки також не належить, оскільки відповідно до п. 5.2 Статуту діє на основі комунальної власності територіальної громади міста Харкова і за формою власності, відповідно до п. 1.2 Статуту, є саме комунальним підприємством, отже, не є таким, що діє на основі повної чи часткової державної власності.
В підтвердження вказаного слід зазначити, що на сайті Фонду державного майна України за посиланням: (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html) міститься Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) і КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) у вказаному переліку відсутнє.
Таким чином, варто констатувати, КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 37577078) будучи комунальним підприємством, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів має статус одержувача бюджетних коштів, а тому не є і не може бути ані головним розпорядком бюджетних коштів, ані розпорядником нижчого рівня та, відповідно, не належить до суб`єктів господарювання державного сектору економіки.
Відтак, враховуючи те, що КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» не є ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, то положення пункту 41 Постанови №710 на підприємство не поширюються і воно не повинно забезпечувати: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Розрахунок очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275, зі змінами. З цієї метою КСП «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» направило письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) різним надавачам послуг, що є предметом Закупівлі. Замовником було отримано відповіді на запити цінових пропозицій щодо надання вартості предмета закупівлі від трьох надавачів послуг з ремонту та технічного обслуговування ТЗ. Документи додаються. Замовником було визначено очікувану вартість предмета Закупівлі як суму добутку кількості людино-годин та середньоарифметичного значення масиву отриманих даних, які були приведені до єдиних умов, вартості послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів чи їх складових та загальної вартості складових частин (систем) та витратних матеріалів, що можуть бути використані при наданні послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів чи їх складових, що складає не більше 49% від сумарної вартості закупівлі послуг.