• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги по утилізації та знищення клінічних та подібних їм відходів категорії «В»; «С»; непридатні до використання фармацевтичні препарати; відпрацьовані люмінесцентні лампи (в т.ч. бактерицидні); відпрацьовані ртутні термометри)

Завершена

905 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 054.00 UAH
Номер: 32ba78aef3e34415a19267c3aa63d47e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.03.2025 13:55 - 08.04.2025 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.03.2025 Одеса № 53 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.03.2025. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.03.2025 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 8 UA-2024-12-20-014984-a 20.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2024, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.12.2024 та 30.12.2024, ТД зі змінами, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.12.2024 та 30.12.2024, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.12.2024 та 24.12.2024, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.12.2024 та 25.12.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.01.2025 № б/н, від 19.02.2025 № 18 та від 06.03.2025 № 29, рішення Комісії від 06.01.2025 № 163-р/пк-пз, від 07.02.2025 № 1893-р/пк-пз та 03.03.2025 № 3208-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.03.2025, договір про закупівлю послуг від 12.03.2025 № 04-0325, пояснення та документи Замовника, отримані 21.03.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень: 25.03.2025 15:10 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 15:10

Запити/Пояснення