• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги зі спостереження та реагування груп затримання на тривожні сповіщення з транспортних засобів згідно коду ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги»

Торги відмінено

147 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 472.00 UAH
Номер: 10845b7acdd544ccb94d3b72059fd825
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-08-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 08.01.2025 17:17 - 30.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.01.2025 № 3-з Хмельницький Про відновлення моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини чотирнадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на оприлюднене рішення органу оскарження на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-12-20-009318-a.b1 в електронній системі закупівель, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю, НАКАЗУЮ: 1. Поновити та закінчити моніторинг закупівлі, припинений відповідно до наказу від 27.12.2024 №85-з «Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі» за процедурою UA-2024-12-20-009318-a. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, lilichkabondar@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 14 Особливостей та частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.12.2024(зі змінами), рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 03.01.2025 №112-р/пк-пз, пояснення (інформацію, документи) від 23.12.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Згідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Моніторингом встановлено, що згідно оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Послуги зі спостереження та реагування груп затримання на тривожні сповіщення з транспортних засобів згідно коду ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги» згідно коду ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, Замовником визначено: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – 31 грудня 2025 року. Умовами тендерної документації до вищезазначеної процедури закупівлі строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року включно. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель на 2024 рік за номером ID: UA-P-2024-12-20-011692-a, який не відповідає оголошеній закупівлі «Послуги зі спостереження та реагування груп затримання на тривожні сповіщення з транспортних засобів згідно коду ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги» згідно коду ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, яка здійснюється Замовником на планову потребу 2025 року. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що інформація, зазначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації, не відповідає запланованій закупівлі, що суперечить пункту 14 Особливостей та частині першій статті 4 Закону.
Період усунення порушень: 20.01.2025 17:15 - 04.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2025 17:15
Номер: fd9e3b7630e04be1a396eff9e459ecbb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-23-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.12.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 23.12.2024 16:11 - 14.01.2025 00:00
Статус: Рішення зупинено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.12.2024 № 84-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 23.12.2024 № 84-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 15 UA-2024-12-20-009318-a 20.12.2024Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, lilichkabondar@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Інформація про зупинення

Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.12.2024 № 85-з Хмельницький Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-12-20-009318-a.b1 електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-12-20-009318-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 23 грудня 2024 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області від 23 грудня 2024 року №84-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Дата публікації: 27.12.2024 15:30

Запити/Пояснення