-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги зі спостереження та реагування груп затримання на тривожні сповіщення з транспортних засобів згідно коду ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги»
Торги відмінено
147 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 472.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 472.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2024 12:29 - 11.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом: Послуги зі спостереження та реагування груп затримання на тривожні сповіщення з транспортних засобів згідно коду ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 21:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) Охоронні послуги зі спостереження за допомогою ПЦС технічними засобами охоронного призначення у 2025 році.)
Номер:
9b5e937e636b4219a2b8eb7c33d91306
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-20-009318-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом: Послуги зі спостереження та реагування груп затримання на тривожні сповіщення з транспортних засобів згідно коду ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги
(ДК 21:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Охоронні послуги зі спостереження за допомогою ПЦС технічними засобами охоронного призначення у 2025 році.)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 5. Наказ МВС № 375 від 18.04.2013 року Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування.pdf 24.12.2024 13:59
- Скарга UA-2024-12-20-009318-a_ПП ПОШ.docx.p7s.zip 24.12.2024 13:59
- 1. ISO 9001_ПП ПОШ.pdf 24.12.2024 13:59
- 6. Наказ МВС № 1080 від 23.12.2019 року Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів.pdf 24.12.2024 13:59
- Скарга UA-2024-12-20-009318-a_ПП ПОШ.docx 24.12.2024 13:59
- 4. Витяг з нормативно-правових актів, що регулюють питання охорони довкілля (навколишнього середовища) та праці.pdf 24.12.2024 13:59
- 3. Сертифікат на пульт централізованого спостереження.pdf 24.12.2024 13:59
- 2. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf 24.12.2024 13:59
- sign.p7s 24.12.2024 14:07
- Рішення від 26.12.2024 №20637.pdf 26.12.2024 14:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2025 №112.pdf 06.01.2025 12:19
- Рішення від 03.01.2025 №112.pdf 06.01.2025 17:39
- Пояснення на рішення.doc 02.01.2025 14:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2024 16:24
Дата розгляду скарги:
03.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.12.2024 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.01.2025 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
08.01.2025 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесено зміни до тд
рішення виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2a389f780b574852b523206dfc9d0b2e
Заголовок пункту скарги:
Відповідно п.1 (Вимоги до учасника та специфіка надання послуг) Додатку 3 до Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно п.1 (Вимоги до учасника та специфіка надання послуг) Додатку 3 до Документації:
«1 Учасник має підтвердити наявність власного сертифікованого пункту цілодобового спостереження, який повинен відповідати вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518:2019 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.
Надати копію сертифіката відповідності дійсний протягом 2025 року.»
Також, аналогічна (ідентична) вимога міститься і у ппп. б) пп. 1.2. п.1 Додатку 4 до документації:
«б) Копія сертифікату відповідності головного пункту централізованого спостереження (ГПЦС), який відповідає вимогам ДСТУ EN50518:2019»
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «пункт централізованого спостереження (ПЦС)» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження.
Додатково зазначаємо, що жодним акредитованим органом не видається СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ НА ПОСЛУГИ, оскільки СЕРТИФІКУВАТИСЯ МОЖЕ ЛИШЕ ПРОДУКЦІЯ.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
Скаржник надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
ВКАЗАНИЙ ЗАМОВНИКОМ ДСТУ ЕN 50518-2019 РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить лише Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який вимагає замовник, не може вважатися сертифікатом.
Скаржник відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та сертифікат відповідності на пульт централізованого спостереження охоронно-пожежний (ПЦС) безпровідного каналу зв’язку GSM “Орлан” з програмним забезпеченням “Фенікс HD” версії 1.0.58.1, виданий виробнику ТОВ «ОХОРОНА І БЕЗПЕКА»
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме наявність власного сертифікованого пункту цілодобового спостереження, який повинен відповідати вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518:2019 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.
«1 Учасник має підтвердити наявність власного сертифікованого пункту цілодобового спостереження, який повинен відповідати вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518:2019 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.
Надати копію сертифіката відповідності дійсний протягом 2025 року.»
Також, аналогічна (ідентична) вимога міститься і у ппп. б) пп. 1.2. п.1 Додатку 4 до документації:
«б) Копія сертифікату відповідності головного пункту централізованого спостереження (ГПЦС), який відповідає вимогам ДСТУ EN50518:2019»
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «пункт централізованого спостереження (ПЦС)» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження.
Додатково зазначаємо, що жодним акредитованим органом не видається СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ НА ПОСЛУГИ, оскільки СЕРТИФІКУВАТИСЯ МОЖЕ ЛИШЕ ПРОДУКЦІЯ.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
Скаржник надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
ВКАЗАНИЙ ЗАМОВНИКОМ ДСТУ ЕN 50518-2019 РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить лише Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який вимагає замовник, не може вважатися сертифікатом.
Скаржник відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та сертифікат відповідності на пульт централізованого спостереження охоронно-пожежний (ПЦС) безпровідного каналу зв’язку GSM “Орлан” з програмним забезпеченням “Фенікс HD” версії 1.0.58.1, виданий виробнику ТОВ «ОХОРОНА І БЕЗПЕКА»
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме наявність власного сертифікованого пункту цілодобового спостереження, який повинен відповідати вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518:2019 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
2. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf
-
-
Назва доказу:
Скан-копія сертифікату на пульт централізованого спостереження
-
Повʼязаний документ:
3. Сертифікат на пульт централізованого спостереження.pdf
-
-
Назва доказу:
Скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT)
-
Повʼязаний документ:
1. ISO 9001_ПП ПОШ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c1497a397bb245b3835ddddfc64b95bf
Заголовок пункту скарги:
Відповідно п.4 (Вимоги до учасника та специфіка надання послуг) Додатку 3 до Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно п.4 (Вимоги до учасника та специфіка надання послуг) Додатку 3 до Документації:
«Автотранспорт груп реагування в обов’язковому порядку має бути обладнаний GPS-трекерами з можливістю передачі інформації про маршрут руху (місця перебування) відповідальній особі за заявкою Замовника, бути обладнаний світлогучномовними приладами синього кольору, засобами радіозв’язку та мати кольоровографічні схеми та надписи (логотип), що дозволяє визначати до якого суб’єкта належить група, та відповідати вимогам ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність».
Надати довідку у довільній формі про наявність у Учасника груп мобільного реагування, для забезпечення реагування на тривожні повідомлення в районі здійснення охорони об’єктів Замовника – не менше 2 автомобілів у місті Хмельницькому.»
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
Скаржник, як суб’єкт охоронної діяльності керується затвердженим Наказом МВС України № 375 від 18.04.2013р.
Відповідно до пп. 3. п. ІІІ «Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» (посилання на наказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0746-13#n13 ) передбачено:
«3.3. На транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюється світловий сигнальний пристрій автожовтого (оранжевого) кольору», проте, у супереч чинним нормативно правовим актам, Замовник встановлює вимогу щодо наявності автомобільних транспортів обладнаних світлогучномовними приладами синього кольору.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника, оскільки, Світлові сигнали пристрої синього кольору використовує тільки Управілння поліції охорони.
Відповідно наказу № 1080 від 23.12.2019р. Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору на транспортних засобах (посилання на наказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0085-20#n16 ).
«Автотранспорт груп реагування в обов’язковому порядку має бути обладнаний GPS-трекерами з можливістю передачі інформації про маршрут руху (місця перебування) відповідальній особі за заявкою Замовника, бути обладнаний світлогучномовними приладами синього кольору, засобами радіозв’язку та мати кольоровографічні схеми та надписи (логотип), що дозволяє визначати до якого суб’єкта належить група, та відповідати вимогам ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність».
Надати довідку у довільній формі про наявність у Учасника груп мобільного реагування, для забезпечення реагування на тривожні повідомлення в районі здійснення охорони об’єктів Замовника – не менше 2 автомобілів у місті Хмельницькому.»
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
Скаржник, як суб’єкт охоронної діяльності керується затвердженим Наказом МВС України № 375 від 18.04.2013р.
Відповідно до пп. 3. п. ІІІ «Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» (посилання на наказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0746-13#n13 ) передбачено:
«3.3. На транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюється світловий сигнальний пристрій автожовтого (оранжевого) кольору», проте, у супереч чинним нормативно правовим актам, Замовник встановлює вимогу щодо наявності автомобільних транспортів обладнаних світлогучномовними приладами синього кольору.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника, оскільки, Світлові сигнали пристрої синього кольору використовує тільки Управілння поліції охорони.
Відповідно наказу № 1080 від 23.12.2019р. Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору на транспортних засобах (посилання на наказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0085-20#n16 ).
×
-
Назва доказу:
Скан-копію Наказу МВС № 1080 від 23.12.2019 року Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору на транспортних засобах
-
Повʼязаний документ:
6. Наказ МВС № 1080 від 23.12.2019 року Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів.pdf
-
-
Назва доказу:
Скан-копію Наказу МВС № 375 від 18.04.2013 року Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами
-
Повʼязаний документ:
5. Наказ МВС № 375 від 18.04.2013 року Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
cefac9cda1c947fc82bc3333c0e75d0d
Заголовок пункту скарги:
Відповідно п.11 (Вимоги до учасника та специфіка надання послуг) Додатку 3 до Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно п.11 (Вимоги до учасника та специфіка надання послуг) Додатку 3 до Документації:
«Учасник має підтвердити наявність Сертифікату на систему екологічного менеджменту: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови до застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, IDT), який буде чинним протягом 2025 року.
Необхідно надати копію Сертифікату на систему екологічного менеджменту у складі тендерної пропозиції.».
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній Закупівлі та вимагає внесення змін до Документації.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.025.2017 р. № 2059-VIII (надалі – Закон про оцінку впливу на довкілля) виділяють 2 (дві) категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля:
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг Скаржник впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
3. Відповідно п.11 (Вимоги до учасника та специфіка надання послуг) Додатку 3 до Документації:
«Учасник має підтвердити наявність Сертифікату на систему екологічного менеджменту: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови до застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, IDT), який буде чинним протягом 2025 року.
Необхідно надати копію Сертифікату на систему екологічного менеджменту у складі тендерної пропозиції.».
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній Закупівлі та вимагає внесення змін до Документації.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.025.2017 р. № 2059-VIII (надалі – Закон про оцінку впливу на довкілля) виділяють 2 (дві) категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля:
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг Скаржник впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
×
-
Назва доказу:
Витяг з нормативно-правових актів, що регулюють питання охорони довкілля (навколишнього середовища) та праці
-
Повʼязаний документ:
4. Витяг з нормативно-правових актів, що регулюють питання охорони довкілля (навколишнього середовища) та праці.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
64c44b10a12341dcb856acad4a626bf0
Заголовок пункту скарги:
Відповідно п.10 (Вимоги до учасника та специфіка надання послуг) Додатку 3 до Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно п.10 (Вимоги до учасника та специфіка надання послуг) Додатку 3 до Документації:
«Учасник має підтвердити наявність Сертифікату на систему менеджменту якості стосовно: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”, IDT), який буде чинним протягом 2025 року .
Необхідно надати копію Сертифікату на систему менеджменту якості у складі тендерної пропозиції.»
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній Закупівлі та вимагає внесення змін до Документації.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Предметом закупівлі є – Послуги зі спостереження та реагування на тривожні сповіщення, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79710000-4 Охоронні послуги, проте у даній дискримінаційній вимозі Замовник вимагає від потенційних надати Сертифікат на менеджменту якості стосовно: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”, IDT), який буде чинним протягом 2025 року.
Нам зовсім не зрозуміло, чому Замовник встановлює вимогу до сертифікату у частині:
«проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео)» якщо дані формулювання не узгоджуються з предметом закупівлі.
Ми, як потенційний учасник, маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», проте не з таким формулюванням як вимагається Замовником, що не дає нам змоги прийняти участь у даній закупівлі.
«Учасник має підтвердити наявність Сертифікату на систему менеджменту якості стосовно: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”, IDT), який буде чинним протягом 2025 року .
Необхідно надати копію Сертифікату на систему менеджменту якості у складі тендерної пропозиції.»
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній Закупівлі та вимагає внесення змін до Документації.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Предметом закупівлі є – Послуги зі спостереження та реагування на тривожні сповіщення, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79710000-4 Охоронні послуги, проте у даній дискримінаційній вимозі Замовник вимагає від потенційних надати Сертифікат на менеджменту якості стосовно: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”, IDT), який буде чинним протягом 2025 року.
Нам зовсім не зрозуміло, чому Замовник встановлює вимогу до сертифікату у частині:
«проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео)» якщо дані формулювання не узгоджуються з предметом закупівлі.
Ми, як потенційний учасник, маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки і т.д ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», проте не з таким формулюванням як вимагається Замовником, що не дає нам змоги прийняти участь у даній закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT)
-
Повʼязаний документ:
1. ISO 9001_ПП ПОШ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації