-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо (талони), бензин А95 (талони)
Торги не відбулися
3 042 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 210.00 UAH
Номер:
9bc0b740769046d0bbffa1b42e087c67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 15:51 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 18-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 березня 2025 року № 18-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
4. UA-2024-12-19-014061-a від 19.12.2024 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлені порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлені порушення вимог абзаців десятого пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання виконання рішення Органу оскарження встановлено порушення вимог абзацу третього частини 17 статті 18 Закону та абзацу третього пункту 67 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ або Орган оскарження), своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Чернівціспецкомунтранс» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID:UA-P-2024-12-19-017684-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.12.2024; протокольні рішення щодо прийняття рішень уповноваженою особою (далі - протокол) від 03.01.2025, від 05.02.2025, 25.02.2025, від 03.03.2025, від 05.03.2025; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ» (далі – ТОВ «ПП ОЙЛ») до 08.01.2025 та до учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР») до 04.03.2025; рішення Комісії АМКУ від 17.01.2025 № 758-р/пк-пз; пояснення Замовника з документами, надані 07.03.2025 та 10.03.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Однак, Замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначив кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції предмета закупівлі щодо дизельного палива та бензину А-95, чим порушив вимоги пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В абзаці десятому пункту 28 Особливостей № 1178 встановлена вимога про те, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Проте, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Замовник зазначив у одному Додатку № 1 до тендерної документації, а не оформив такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання виконання рішення Органу оскарження встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») від 08.01.2025 № UA-2024-12-19-014061-a.b1 стосовно прийнятого Замовником рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Рішенням від 17.01.2025 № 758-р/пк-пз Комісія АМКУ зобов'язала Замовника скасувати рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Відповідно до абзацу першого частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Абзацом другим частини 22 статті 18 Закону визначено: якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Згідно з абзацом третім частини 17 статті 18 Закону та абзацом третім пункту 67 Особливостей № 1178, у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Так, в електронній системі закупівель у полі «Протокол розкриття тендерних пропозицій» Замовник 05.02.2025 (о 11 год. 28 хв.) розмістив інформацію, рішення про повторне визначення переможцем торгів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Також, 03.03.2025 (о 16 год. 23 хв.) у полі «Скарги до процедури» Замовник розмістив інформацію щодо виконання ним зобов’язань Комісії АМКУ та оприлюднив коментар щодо усунення порушення: на виконання рішення АМКУ учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» було повернуто на кваліфікацію та визнано переможцем закупівлі.
З огляду на зазначене вище, Замовник 05.02.2025 усунув порушення, зазначені у скарзі, однак повідомив про це орган оскарження та розмістив підтвердження в електронній системі закупівель 03.03.2025, тобто на 18-й робочий день з моменту усунення порушення, чим не дотримав строків, визначених абзацом третім частини 17 статті 18 Закону та абзацом третім пункту 67 Особливостей № 1178.
У ході проведення моніторингу Замовник відхилив учасників ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та ТОВ «ПП ОЙЛ» у зв’язку з їх відмовою від підписання договору про закупівлю, ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» - у зв’язку з не виправленням невідповідностей, виявлених Замовником під час розгляду пропозиції.
Період усунення порушень:
14.03.2025 09:08 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.03.2025 09:08
Запити/Пояснення
Номер:
69cd0566e88040db87fe601fa1ebc5b1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2025 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дизельне паливо (талони), бензин А95 (талони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-19-014061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із даних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому Вами під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції предмета закупівлі щодо бензину та дизельного палива, чим не дотримано вимог пункту 14 Порядку № 1082?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7be045e8b7ab4308bd467abdb1d41aaa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.03.2025 14:14
Опис:
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу UA-M-2025-03-03-000084 закупівлі за предметом «Дизельне паливо (талони), бензин А95 (талони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-19-014061-a) Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, від 05.03.2025 року.
1.Відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі – Наказ) визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Для аналізу ринку було проаналізована статистика цін від Мінфін за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/chernovickaya/2024-12/, а також зібрано три комерційні пропозиції від постачальників, які вказали наступні ціни:
ТОВ «ПП ОЙЛ»: ДП – 50,49 грн, А95 – 53,79 грн;
ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»: ДП – 54,99 грн, А95 – 57,99 грн;
ТОВ «УКРНАФТА»: ДП – 50,99 грн, А95 – 54,79 грн.
Згідно абз. 15 п. 1 Розділу ІІІ Наказу для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін рекомендується «визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;», на підставі чого замовником визначено очікувану ціну за одиницю товару із застосуванням вищевказаної формули: Ціна за 1 л ДП= (54,99+50,49+50,99)/3= 52,15 грн.
Ціна за 1 л А95=(57,99+53,79+54,79)/3=55,52 грн.
Відповідно до абз. 9 п. 1 розділу 3 Наказу: «Під час збору інформації про ціну слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг», у зв’язку з чим Замовником враховано такі чинники, як курс іноземних валют, а також підвищення акцизів на пальне з 01.01.2025 року. Враховуючи вищезазначені положення Наказу, Замовником для розрахунку ціни за одиницю товару було визначено вартість ДП – 54,00 грн, А95 – 57,00 грн. Тож очікувана вартість закупівлі складає: 6000 л (А95)*57,00 + 50000 л (ДП)*54,00= 3 042 000,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та викладені в Додатку 3 до Тендерної документації.
2. Обираючи предмет закупівлі та код Єдиного закупівельного словника уповноважена особа керувалась пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі № 708 від 15.04.2020 року: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. У процедурі закупівлі Дизельне паливо (талони), бензин А95 (талони) (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти) код предмета закупівлі визначався відповідно до вимог Єдиного закупівельного словника. Закупівля пального здійснюється за кодом 09130000-9 - Нафта і дистиляти, який поєднує дизельне паливо і бензин А95. Водночас, в подальшому уповноваженою особою Замовника будуть враховані вимоги Порядку № 1082.
Номер:
aa92093f64a844d68e9d1572d22d4961
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Дизельне паливо (талони), бензин А95 (талони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-19-014061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із даних питань:
1. Чому перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Вами зазначено у одному Додатку № 1, а не оформлено такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної пропозиції, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178?
2. З яких причин рішення від 17.01.2025 № 758-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) Вами виконано з порушенням строків, встановлених частиною 22 статті 18 Закону (не пізніше 30 днів з дня прийняття рішення органом оскарження)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
90f835b6a5a84771a57359dc5a27a01c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.03.2025 11:25
Опис:
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу UA-M-2025-03-03-000084 закупівлі за предметом «Дизельне паливо (талони), бензин А95 (талони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-19-014061-a) Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, від 06.03.2025 року.
1. Чому перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Вами зазначено у одному Додатку № 1, а не оформлено такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної пропозиції, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178?
Відповідно п. 28 Оосбливостей: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. На думку Замовника, об’єднання переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі в одному додатку не порушує норм, зазначених в Законі «Про публічні закупівлі», оскільки ці вимоги чітко розмежовані в Додатку 1. Разом з тим, об’єднання переліку документів в одному додатку жодним чином не порушує права потенційних учасників, навпаки, полегшує роботу в формуванні тендерної пропозиції. Таким чином, Замовник вважає, що вказане питання не є порушенням законодавства, а підготовка документації здійснювалась у рамках діючих норм.
2. З яких причин рішення від 17.01.2025 № 758-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) Вами виконано з порушенням строків, встановлених частиною 22 статті 18 Закону (не пізніше 30 днів з дня прийняття рішення органом оскарження)?
Рішення АМКУ зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» було виконано 05.02.2025 року. Відповідний протокол про визнання Переможцем ТОВ «УКРНАФТА—ПОСТАЧ» було опубліковано в електронній системі закупівель. Про що учасник-переможець отримав повідомлення. Також, після визнання Учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» переможцем, в електронну систему закупівель було завантажено документи переможця (на підтвердження надаються знімки екрану, на яких видно дату завантаження документів в елетронну систему закупівель). Після відмови ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» укладати договір, уповноважена особа перейшла до розгляду наступної пропозиції, яка була визнана найбільш економічно вигідною. Тобто після виконання Замовником рішення АМКУ, процедура була розблокована і йшла послідовно етапами, передбаченими чинним законодавством, що було б неможливим без своєчасного виконання рішення АМКУ.
Абзацом 3 частини 17 статті 18 Закону та абзацом 3 пункту 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Варто зазначити, що цією нормою визначається повідомлення органу оскарження щодо виконання умов саме скарги, тобто до прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) рішення по суті розгляду скарги. Водночас закупівельним законодавством не визначено обов’язку замовника окремо повідомляти про виконання рішення Комісії. Попри це, за технічної реалізації електронної системи закупівель замовник не може вчинити жодних дій щодо закупівлі, навіть після виконання рішення органу оскарження, без подання пояснень щодо такого виконання в розділі оскарження закупівлі на майданчику.
Наголошуємо на тому, що рішення АМКУ № 758-р/пк-пз від 17.01.2025 року було виконано Замовником в термін, передбачений чинним законодавством.