-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
1 006 940.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 034.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 034.70 UAH
Номер:
84ab6dc743aa4ffeaf101cba87aef27d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-18-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2025 00:00
Період моніторингу:
18.02.2025 15:36 - 12.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2025 № 43
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 17.02.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.02.2025 № 43
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2024-12-18-023056-a 18.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" (далі - ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"); стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ", (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби 18 грудня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.01.2025 №461, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2025, Договір від 29.01.2025 № 29-01/25-1 (далі - Договір), додаткову угоду від 28.02.2025 № 1 до Договору, пояснення Замовника від 28.02.2025, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1.4. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження відповідності фізико-хімічних та технічних показників газу учасник повинен надати паспорт (оригінал або завірену учасником копію) фізико-хімічних показників природного газу (без додатку/ів) прийнятого Харківською міською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» за період з 01.11.24 по 30.11.24 (Замовник не встановлює обмеження стосовно маршруту). Документ повинен містити підпис та печатку ТОВ "ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ".
Отже, в Додатку №2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (далі - Додаток №2) до тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо Фізико-хімічних показників газу (при 25 ⁰С/20 ⁰С, 101, 325 кПа), та зазначено, що запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Крім того, Додатком №6 «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (відповідно до абз. 10 п. 28 Особливостей) (далі — Додаток №6) до тендерної документації, визначено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати документи та/або інформацію, передбачену наступними вимогами тендерної документації: пунктом 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
При цьому, учасником ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" у складі тендерної пропозиції надано файл «Д1Р3_5_Копії паспортів фізико-хімічних показників прирозного газу».
Однак, згідно даних копії паспортів фізико-хімічних показників прирозного газу, які надані учасником ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" неможливо підтвердити відповідность фізико-хімічних та технічних показників газу, вимогам визначеним Замовником в Додатку №2 тендерної документації через неналежну якість документу.
Крім того, надані копії паспортів фізико-хімічних показників прирозного газу не завірені учасником, що не відповідає підпункту 4 пункту 6 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 25.02.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.02.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» була визначена такою, що відповідає вимогам тендерної документації з врахуванням виконаного замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №461-р/пк-пз від 13.01.2025 про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД".
Згідно із зазначеним рішенням Комісії, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів та/або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Додаток №6 до тендерної документації замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (відповідно до абз. 10 п. 28 Особливостей), однак вимога щодо надання паспорта фізико-хімічних та технічних показників природного газу в даному переліку відсутня, у зв'язку з чим відсутність та/або невідповідність такого документа у складі пропозиції учасника не може бути підставою для відхилення замовником пропозиції.
Таким чином, у замовника були відсутні законні підстави вимагати від замовника у складі тендерної пропозиції оформленої належним чином копії паспорта фізико-хімічних та технічних показників природного газу, а також вважати невідповідність такого документа вимогам тендерної документації підставами для відхилення його пропозиції.
Відповідь на четверте питання стосовно неякісного документа – паспорта фізико-хімічних та технічних показників природного газу у складі пропозиції учасника та надання належної його копії, є аналогічною до відповіді на попереднє питання.»
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог тендерної документації, оскільки, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не разглядались питання, стосовно надання у складі пропозиції учасника паспортів фізико-хімічних та технічних показників природного газу, за даними яких неможливо визначити відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації.
Але Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
11.03.2025 20:44 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2025 20:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
11.03.2025 в електронній системі закупівель Північно-східним офісом Держаудитслужби був оприлюднений висновок про результати моніторингу процедури закупівлі товарів «Природний газ» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо), очікуваною вартістю 1 006 940,00 гривень, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-18-023056-a.
Вищевказаним висновком Держаудитслужба України зобов’язала КП «Центр поводження з тваринами» здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. У зв’язку з цим повідомляємо, що КП «Центр поводження з тваринами» у повному обсязі виконало приписи висновку Північно-східним офісом Держаудитслужби від 11.03.2025, здійснивши заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Документи, що свідчать про вжиття таких заходів додаються.
Дата публікації звіту:
18.03.2025 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
6ed05d23a29846c8a787a3e70d7d3507
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2025 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Природний газ» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо), очікуваною вартістю 1 006 940,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-18-023056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очіку-ваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до підпункту 4 пункту 6 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження відповідності фізико-хімічних та технічних показників газу учасник повинен надати паспорт (оригінал або завірену учасником копію) фізико-хімічних показників природного газу (без додатку/ів) прийнятого Харківською міською філією ТОВ «Газорозподільні мережі України» за період з 01.11.24 по 30.11.24 (Замовник не встановлює обмеження стосовно маршруту). Документ повинен містити підпис та печатку ТОВ "ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ".
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" у складі тендерної пропозиції надано файл «Д1Р3_5_Копії паспортів фізико-хімічних показників прирозного газу». Проте, надані копії паспортів фізико-хімічних показників прирозного газу не завірені учасником.
Чому замовником не виявлено зазначену невідповідність під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"?
4. Відповідно до п. 1.4. Розділу 3 тендерної документації, забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Надання паспорту (оригінал або завірену учасником копію) фізико-хімічних показників природного газу в тендерній документації Замовником визначено для підтвердження відповідності фізико-хімічних та технічних показників газу. Однак, згідно даних, зазначених у копії паспортів фізико-хімічних показників прирозного газу, які надані учасником ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" неможливо підтвердити відповідность фізико-хімічних та технічних показників газу, через неналежну якість документу.
Яким чином, Замовником підтверджено відповідності фізико-хімічних та технічних показників газу, за даними документу, який не є розбірливим та читабельним?
Надати документ на вимогу підпункту 4 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації належної якості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a7b9426a43f745fc9cb23e62257ec94a
Назва:
Надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Природний газ» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) за номером UA-2024-12-18-023056-a
Дата опублікування:
28.02.2025 15:20
Опис:
На запит від 25.02.2025 про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Природний газ» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо), очікуваною вартістю 1 006 940,00 гривень, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-18-023056-a, КП «Центр поводження з тваринами» повідомляє наступне.
Щодо першого питання: яким чином та на підставі яких документів підприємством здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Витрати, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи із споживання природного газу у минулих роках на підставі службової записки головного інженера КП «Центр поводження з тваринами» від 17.12.2024 (сканована копія Службової записки головного інженера від 17.12.2024 додається).
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначений шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, зокрема: на сайті Української енергетичної біржі, сайті ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ», а також на сайтах постачальників природного газу зареєстрованих на території Харківської області, включених до Ліцензійного реєстру НКРЕКП станом на 30.11.2024. Аналіз проводився заступником директора КП «Центр поводження з тваринами» відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 (сканована копія Службової записки заступника директора від 18.12.2024 з додатками додається).
Стосовно другого питання, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту КП «Центр поводження з тваринами», на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://animals.kharkov.ua/uk/media/obgruntuvannya-zakupivli-pryrodnogo-gazu-na-2025-rir (сканована копія Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі код ДК 021:2015 – 09120000-6: Газове паливо (природний газ) на 2025 рік додається).
Також вважаємо за необхідне, звернути Вашу увагу на те, що комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами» не є ані органом місцевого самоврядування, ані головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, а також не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
По третьому питанню, щодо не виявлення під час розгляду пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» невідповідності вимогам тендерної документації паспорта фізико-хімічних та технічних показників природного газу наданого учасником у складі тендерної прпозиції, повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» була визначена такою, що відповідає вимогам тендерної документації з врахуванням виконаного замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №461-р/пк-пз від 13.01.2025 про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" (скановані копії рішення Комісії №461-р/пк-пз від 13.01.2025 та протокольного рішення уповноваженої особи №11 від 20.01.2025 про скасувати рішення про відхилення пропозиції додаються).
Згідно із зазначеним рішенням Комісії відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів та/або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Додаток №6 до тендерної документації замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (відповідно до абз. 10 п. 28 Особливостей), однак вимога щодо надання паспорта фізико-хімічних та технічних показників природного газу в даному переліку відсутня, у зв'язку з чим відсутність та/або невідповідність такого документа у складі пропозиції учасника не може бути підставою для відхилення замовником пропозиції (додаток №6 до тендерної документації додається).
Таким чином, у замовника були відсутні законні підстави вимагати від замовника у складі тендерної пропозиції оформленої належним чином копії паспорта фізико-хімічних та технічних показників природного газу, а також вважати невідповідність такого документа вимогам тендерної документації підставами для відхилення його пропозиції.
Відповідь на четверте питання стосовно неякісного документа – паспорта фізико-хімічних та технічних показників природного газу у складі пропозиції учасника та надання належної його копії, є аналогічною до відповіді на попереднє питання. Тобто, відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі пропозиції, а згідно з пунктом 44 Особливостей відсутність документів та/або інформації, що не передбачені цим переліком, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Додаток №6 до тендерної документації замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (відповідно до абз. 10 п. 28 Особливостей), однак вимога щодо надання паспорта фізико-хімічних та технічних показників природного газу в даному переліку відсутня, у зв'язку з чим відсутність та/або невідповідність такого документа у складі пропозиції учасника не може бути підставою для відхилення замовником пропозиції.
Таким чином, у замовника були відсутні законні підстави вимагати від замовника у складі тендерної пропозиції копії паспорта фізико-хімічних та технічних показників природного газу належної якості, а також вважати невідповідність такого документа вимогам тендерної документації підставами для відхилення його пропозиції.
Додатки: 1. Сканована копія Службової записки головного інженера від 17.12.2024 на 2 арк.
2. Сканована копія Службової записки заступника директора від 18.12.2024 з додатками на 59 арк.
3. Сканована копія Обґрунтування на 1 арк.
4. Сканована копія рішення Комісії №461-р/пк-пз від 13.01.2025 на 7 арк.
5. Сканована копія протокольного рішення уповноваженої особи №11 від 20.01.2025 на 1 арк.
6. Додаток №6 до тендерної документації на 1 арк.