-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Будівництво інноваційного центру спорту та творчості відповідно до проєкту: «Нове будівництво інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою вул. Центральна, 226, с-ще Бородянка, Київської області»
Завершена
182 955 954.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 914 779.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 914 779.77 UAH
Номер:
68ca2fcc14624a779151ddcf15f1e055
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 11:44 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-12-18-022474-a 18.12.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 83 та 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує усунути виявлені порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та плану фінансування виконаних робіт); недопущення установлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам законодавства та умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 09 січня 2025 року № 4), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 23 січня 2025 року, протокол від 24 січня 2025 року № 11, повідомлення про намір укласти договір від 24 січня 2025 року, договір від 10 березня 2025 року № 1/2025 (далі – Договір) на суму 181 323 349,74 грн з ПДВ, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 17 лютого 2025 року №2340-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28 березня 2025 року та від 02 квітня 2025 року.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 № 668 (далі – Постанова № 668).
Пунктом 5 Постанови № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду є, зокрема, джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об’єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Під час проведення моніторингу встановлено, що за результатами проведення процедури між Замовником та ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» укладено Договір, що не містить плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду.
На запит Держаудитслужби, наданий відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник 28 березня 2025 року повідомив, що «додатком № 2 до договору № 1/2025 від 10.03.2025 року є Календарний графік виконання робіт по Об’єкту, в складі якого зазначено графік фінансування. Разом з тим замовником будуть внесені зміни та буде додано окремим додатком план фінансування робіт (будівництва об'єкта), як невід’ємний додаток договору підряду».
Водночас, під час проведення моніторингу Замовником відповідні зміни до Договору не були внесені.
Отже, Замовником укладено Договір з ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» з порушенням вимог, встановлених пунктом 83 та 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону.
Також, згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 11 березня 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є роботи з будівництва інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою: вул. Центральна, 226, с-ще Бородянка, Київської області, додатки до нього (які не містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF.
В поясненнях від 28 березня 2025 року, наданих на запит Держаудитслужби з цього питання Замовник зазначив, що «До договору № 1/2025 від 10.03.2025 року буде внесено зміни та приведено у відповідність до вимог.»
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10, абзацу другого частини першої статті 41 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього не у машинозчитувальному форматі та не оприлюднив документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації відповідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
Абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Крім того пунктом 44 Особливостей встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить окремого додатку з переліком всіх документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Також, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Під час моніторингу встановлено, що пунктом 3 розділу V тендерної документації визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема у разі коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей.
Водночас в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (18.12.2024) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі ненадання документів що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, які діяли на дату проведення закупівлі, та не відповідає нормам, встановленим пунктом 44 Особливостей, в результаті чого порушено абзац перший частини третьої статті 22 Закону та абзац перший пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
07.04.2025 11:32 - 22.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 11:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації (далі - департамент) було проведено заходи щодо недопущення в подальшому порушень встановлених у висновку Держаудит служби під час моніторингу процедури закупівлі за предметом Будівництво інноваційного центру спорту та творчості відповідно до проєкту: «Нове будівництво інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою вул. Центральна, 226, с-ще Бородянка, Київської області» ДК 021:2015:45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, зокрема внесення змін до проєкту тендерної документації для проведення закупівель департаментом у майбутньому та проведено роз'яснювальну роботу з уповноваженою особою з публічних закупівель якою було допущено порушення. До договору № 1/2025 від 10.03.2025 року внесено зміни та приведено у відповідність до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Дата публікації звіту:
11.04.2025 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
a61e0c7311ba430d9ba1bf876ef49f3d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво інноваційного центру спорту та творчості відповідно до проєкту: «Нове будівництво інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою вул. Центральна, 226, с-ще Бородянка, Київської області» (код за ДК ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-18-022474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
3. Надати пояснення та відповідні документи щодо врахування в Договорі від 10.03.2025 №1/2025 пункту 83 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» в частині складання замовником та узгодження з підрядником плану фінансування робіт (будівництва об'єкта), що невід’ємною частиною договору підряду.
4. Надати пояснення та відповідні документи щодо обґрунтованої необхідності подовження строк для укладення договору понад 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
6. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання (Дизельний генератор 60кВт), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7ebb3e3e20374b9a915002ec6064f011
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2025 16:51
Опис:
Щодо питання 1, Надаємо розрахунок очікуваної вартості, позитивний експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок по об’єкту «Нове будівництво інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою вул. Центральна, 226, с-ще Бородянка, Київської області».
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (далі ЗКР) об’єкту «Нове будівництво інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою вул. Центральна, 226, с-ще Бородянка, Київської області» за сумою:
- глав 1-9 ЗКР – 135 466,896 тис. грн.;
- кошторисний прибуток (настанова [4.38]) – 1 967,563 тис. грн.;
- коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (настанова [4.39]) - 549,840 тис. грн.;
- коштів на покриття ризику усіх учасників будівництва (настанова [4.40]) - 3461,530 тис. грн.;
- коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (розрахунок NП-145) - 11017,466 тис. грн.;
- податок на додану вартість (настанова [4.43]) – 30 492 659.00 грн.
Всього очікувана вартість предмета закупівлі – 182 955 954.00 грн.
Щодо питання 2, До договору № 1/2025 від 10.03.2025 року буде внесено зміни та приведено у відповідність до вимог
Щодо питання 3, додатком № 2 до договору № 1/2025 від 10.03.2025 року є Календарний графік виконання робіт по Об’єкту, в складі якого зазначено графік фінансування. Разом з тим замовником будуть внесені зміни та буде додано окремим додатком план фінансування робіт (будівництва об'єкта), як невід’ємний додаток договору підряду.
Щодо питання 4, надаємо протокол.
Щодо питання 5, на вимогу замовника учасником додатково подано інформацію та підтверджуючі документи, що додається.
Щодо питання 6, В інформації про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті: " Будівництво інноваційного центру спорту та творчості відповідно до проєкту: ""Нове будівництво інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою вул. Центральна, 226, с-ще Бородянка, Київської області (ДК 021:2015:45212000-6 – Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) " зазначений Дизельний генератор 60кВт ESTAR. Всі документи, що підтверджують відповідність локалізації Дизельного генератора 60кВт ESTAR, будуть подані через електронну систему закупівель. Копії документів будуть завантажені на платформу ProZorro для офіційного підтвердження виконання вимог локалізації.
Номер:
6388742d111440e89f9aebb7f1233fb2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2025 12:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво інноваційного центру спорту та творчості відповідно до проєкту: «Нове будівництво інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою вул. Центральна, 226, с-ще Бородянка, Київської області» (код за ДК ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-18-022474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації з ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДОКУМЕНТАЛЬНИМ ПІДТВЕРДЖЕННЯМ щодо дослідження Замовником відповідності ступеня локалізації виробництва товару, а саме Дизельного генератора 60кВт ESTAR (пропонованого переможцем тендеру), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та підтвердження цього ступеня Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
649b7e709d8b41b2821bf78d4761e975
Назва:
Пояснення щодо зазначеного питання
Дата опублікування:
02.04.2025 17:39
Опис:
З метою реалізації соціально важливого некомерційного благодійного проекту, спрямованого на будівництво Інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою: Київська область, селище Бородянка, вул. Центральна, 226, який був зруйнований внаслідок збройної агресії російської федерації проти України між Департаментом містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації та благодійною організацією «ФУНДАЦІЯ ОЛЕНИ ЗЕЛЕНСЬКОЇ» укладено угоду про партнерство від 27.11.2024 року № 27/11/24_1 (далі - Угода).
Розпорядженням Київської обласної державної адміністрації № 1825 від 02.12.2024 року «Про визначення Департаменту містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації замовником будівництва Інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної рали Київської області» Департамент містобудування та архітектури КОДА визначений замовником будівництва. Відповідно до підпункту 2.1. зазначеного розпорядження Департаментом здійснено процедуру закупівлі.
Відповідно до п.1.1 Угоди, предметом Угоди є організація партнерства та співпраці між Сторонами, спрямована на реалізацію соціально важливого некомерційного благодійного проекту, спрямованого на будівництво Інноваційного центру спорту та творчості Бородянської селищної ради Київської області за адресою: Київська область, селище Бородянка, вул. Центральна, 226, який був зруйнований внаслідок збройної агресії російської федерації проти України та передачі закінченого будівництвом Об’єкту в комунальну власність Бородянської селищної ради Бучанського району Київської області.
Відповідно виконання робіт з будівництва Інноваційного центру спорту та творчості не передбачає набуття Департаментом у власність об’єкту будівництва, в тому числі Департамент не набуває у власність товари, визначені підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «прикінцевих та перехідних положень» Закону «Про публічні закупівлі», тобто вимоги підпункту 4 пункту 6-1 Розділу X «прикінцевих та перехідних положень», не поширюються на процедуру зазначеної закупівлі.