• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Поточний ремонт нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва»

«Поточний ремонт нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва»

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 227 днів назад

1 014 891.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 074.46 UAH
Номер: 5ed6df86babb458c8b91d6159cdd4ba7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.03.2025 17:31 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.03.2025 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-12-18-015621-a 18.12.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, y.v.lysytsyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено, порушення частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 в частині оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення органу оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу - 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз та від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.12.2024 № 208/ВТО24 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.12.2024, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В» від 02.01.2025 № 1/ВТО25, рішення Комісії АМКУ від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз, рішення Замовника про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В» від 30.01.2025, рішення Замовника про скасування рішення щодо визначення Переможцем торгів ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В» від 03.02.2025 № 4/ВТО25, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНИРІНГ» від 03.02.2025 №5/ВТО25, рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 20.03.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби, позовну заяву Замовника до Київського окружного адміністративного суду від 14.03.2025 № 062/15/03-913 про скасування рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ГЛОРІЯ-В» від 06.01.2025 № UA-2024-12-18-015621-a.c1 щодо оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В». За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 15.01.2025 №646-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В». Так, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 30.01.2025 на виконання рішення Комісії АМКУ від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В». Разом з тим, відповідно до частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 встановлено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Однак, Замовником в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення не було повідомлено орган оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз, чим відповідно порушено вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178. Також, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга ТОВ «ГЛОРІЯ-В» від 03.02.2025 № UA-2024-12-18-015621-a.c2, щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В». Однак, під час моніторингу процедури закупівлі, встановлено, що на вебпорталі Уповноваженого органу, відсутня інформація про виконання Замовником рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз. Враховуючи вищезазначене та керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із запитом, щодо надання пояснень, інформації та відповідних документів, зокрема щодо причин та підстав невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз. Так, Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби надано позовну заяву Замовника до Київського окружного адміністративного суду від 14.03.2025 № 062/15/03-913 про скасування рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз.
Період усунення порушень: 09.04.2025 16:08 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2025 16:08

Запити/Пояснення