-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Поточний ремонт нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва»
«Поточний ремонт нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 227 днів назад
1 014 891.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 074.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 074.46 UAH
Номер:
5ed6df86babb458c8b91d6159cdd4ba7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 17:31 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2025 № 111
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-12-18-015621-a 18.12.2024
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу установлено, порушення частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 в частині оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення органу оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу - 07 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз та від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.12.2024 № 208/ВТО24 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.12.2024, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В» від 02.01.2025 № 1/ВТО25, рішення Комісії АМКУ від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз, рішення Замовника про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В» від 30.01.2025, рішення Замовника про скасування рішення щодо визначення Переможцем торгів ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В» від 03.02.2025 № 4/ВТО25, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНИРІНГ» від 03.02.2025 №5/ВТО25, рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 20.03.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби, позовну заяву Замовника до Київського окружного адміністративного суду від 14.03.2025 № 062/15/03-913 про скасування рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ГЛОРІЯ-В» від 06.01.2025 № UA-2024-12-18-015621-a.c1 щодо оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В».
За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 15.01.2025 №646-р/пк-пз, відповідно до якого зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В».
Так, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 30.01.2025 на виконання рішення Комісії АМКУ від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В».
Разом з тим, відповідно до частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178 встановлено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Однак, Замовником в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення не було повідомлено орган оскарження про усунення Замовником порушень, зазначених в рішенні Комісії АМКУ від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз, чим відповідно порушено вимоги частини 17 статті 18 Закону № 922-VIII та абзацу 3 пункту 67 Особливостей № 1178.
Також, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга ТОВ «ГЛОРІЯ-В» від 03.02.2025 № UA-2024-12-18-015621-a.c2, щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В».
Однак, під час моніторингу процедури закупівлі, встановлено, що на вебпорталі Уповноваженого органу, відсутня інформація про виконання Замовником рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз.
Враховуючи вищезазначене та керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із запитом, щодо надання пояснень, інформації та відповідних документів, зокрема щодо причин та підстав невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз.
Так, Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби надано позовну заяву Замовника до Київського окружного адміністративного суду від 14.03.2025 № 062/15/03-913 про скасування рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз.
Період усунення порушень:
09.04.2025 16:08 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
4ef99eddbcfb4774b065f7927074c56a
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
18.03.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Послуги з поточного ремонту нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва за ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-18-015621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення щодо причин та підстав невиконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 15.01.2025 № 646-р/пк-пз та від 12.02.2025 № 2129-р/пк-пз в частині скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В», згідно вищезазначених рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
742f96a867bb43b3a13de3f783b5b24a
Назва:
Послуги з поточного ремонту нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва
Дата опублікування:
20.03.2025 15:39
Опис:
КП «Київжитлоспецексплуатація» на запит Держаудитслужби України, Північний офіс Держаудитслужби, від 18.03.2025 року надає пояснення щодо підстав та документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі , причин та підстав не виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель по закупівлі UA-2024-12-18-015621-a
1. Доцільність закупівлі «Послуги з поточного ремонту нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва» за ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-18-015621-a) визначено на підставі Переліку об’єктів нежитлового фонду, які першочергово потребують проведення ремонтних робіт за власні кошти підприємства за 2024 рік, затвердженого наказом КП «Київжитлоспецексплуатація» від 28.06.2024 року №107. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку №5 до Тендерної документації у вигляді Дефектного акту, а очікувана вартість сформована на підставі зведеного кошторисного розрахунку та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
2. На виконання п.4.6 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 11.09.2009 року № 1036 (зі змінами та доповненнями) до подання оголошення про проведення процедури закупівлі, інформація про обґрунтування доцільності закупівлі, документація конкурсних торгів по закупівлі UA-2024-12-18-015621-a оприлюднена на офіційному порталі «КИЇВАУДИТ» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вивчення. Також надаємо посилання та сторінку веб- сайту: https://kgse.kyivcity/gov.ua.
3. У грудні 2024 року Комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» оголосило закупівлю послуг «Поточний ремонт нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-18-015621-a.
Для участі у процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали:
1) ТОВ «Енерго інжиніринг»,
2) ТОВ «Глорія-В».
Пропозиція ТОВ «Глорія-В» була більш економічно вигідною, тому була першою розглянута на відповідність вимогам тендерної документації.
№ з/п Дата документу Назва та номер документу Зміст Примітка
1 31.12.2024 Протокол № 209/ВТО24 Вимога про усунення невідповідностей до Учасника ТОВ «Глорія –В»
2 02.01.2025 Протокол № 1/ВТО25 Відхилено пропозицію ТОВ «Глорія –В» відповідно до абз.4 п.п.1п.44 Особливостей. Усунув невідповідності в неповному обсязі
3 06.01.2025 Скарга № UA-2024-12-18-015621-a.c1 Скарга Учасника ТОВ «Глорія-В» щодо скасування рішення Замовника
4 09.01.2025 Лист № 062/15/22-89 Пояснення на АМКУ щодо Скарги Учасника ТОВ «Глорія-В» № UA-2024-12-18-015621-a.c1
5 15.01.2025 Рішення АМКУ № 646 Зобов'язати Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" (код ЄДРПОУ: 03366500) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОРІЯ-В" (код ЄДРПОУ: 41716575) за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-18-015621-a.
6 30.01.2025 Протокол № 3/ВТО25 Виконано рішення АМКУ
7 30.01.2025 Лист № 062/15/22-501 Повідомлено АМКУ про виконання рішення
8 03.02.2025 Протокол № 4/ВТО25 Відхилено пропозицію ТОВ «Глорія –В» відповідно абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
***
9 03.02.2025 Протокол № 5/ВТО25 Відхилено пропозицію ТОВ «Енерго Інжиніринг» відповідно абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
10 03.02.2025 Скарга № UA-2024-12-18-015621-a.c2 Скарга Учасника ТОВ «Глорія-В» щодо скасування рішення Замовника
11 06.02.2025 Лист № 062/15/22-560 Пояснення на АМКУ щодо Скарги Учасника ТОВ «Глорія-В» № UA-2024-12-18-015621-a.c2
12 12.02.2025 Рішення АМКУ № 2129 Зобов'язати Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" (код ЄДРПОУ: 03366500) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОРІЯ-В" (код ЄДРПОУ: 41716575) за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт нежитлових приміщень будинку (заміна вікон) за адресою: вул. Басейна, 1/2 літер А у Печерському районі міста Києва", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-18-015621-a.
13 14.03.2025 Позовна заява Замовника № 062/15/03-913 Оскарження Замовником рішення АМКУ від 12.02.2025 року № 2129-р/пк-пз
14 14.03.2025 Лист № 062/15/22-914 Повідомлено АМКУ про оскарження рішення
***Витяг з рішення АМКУ «Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема: "Додаток № 5,5.1 до Тендерної документації заповнений всупереч вимогам п.6 р.3 Тендерної документації, а саме: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку № 5,5.1. Цей документ повинен бути у форматі Word чи Excel на бланку підприємства, підписаний та скріплений печаткою підприємства. Інформація наявна в кошторисній документації, але інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відсутні". 5 Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.