-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Закупівля на 2025 рі. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
7 258 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 291.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 291.90 UAH
Номер:
368b18d9d3bd4359a357a71e5055a7c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:35 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-12-17-018786-a 17.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Мушкін Ю.О., ФОП Лишенко В.П., стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №9» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.01.2025 № 3/4, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.01.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мушкін Юрій Олександрович (далі – ФОП Мушкін Ю.О.), фізичної особи-підприємця Лишенко Вікторія Павлівна (далі – ФОП Лишенко В.П.), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 17.01.2025 б/н, від 21.01.2025 № 9/4, від 21.01.2025 № 9/5, від 13.02.2025 № 3/6, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 24.01.2025, до 12.02.2025, рішення комісії АМКУ від 02.01.2025 № 58-р/пк-пз, від 03.02.2025 № 1579-р/пк-пз, повідомлення від 13.02.2025 про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю послуг від 19.02.2025 № 106-Т на суму 5 234 000,00 грн без ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 07.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.03.2025 14:45 - 25.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.03.2025 14:45
Запити/Пояснення
Номер:
cec3e3fa08e5495bbaf1c7800e75dc29
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2025 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «ДК 021:2015-98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-17-018786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4fa4bc19e38742dd8ef162d1d31bc47c
Назва:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ 05498694) ) ознайомившись з питанням за моніторингом (ID моніторингу UA-M-2025-03-03-000007) по UA-2024-12-17-018786-a, ДК 021:2015-98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення надає відповідь по суті:
Дата опублікування:
07.03.2025 13:10
Опис:
- На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності запобігання корупційним діям і зловживанням. Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2024-12-17-018786-a) проводилася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), за основною процедурою - відкритими торгами з особливостями – це процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, яка була внесена під час воєнного стану. Надаємо відповідь про наступне: На етапі виникнення потреби та планування закупівлі Замовник, відповідно до рішення обласної державної адміністрації, зобов’язаний узгодити закупівлю. Це передбачає обґрунтування економічної доцільності та розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
- Після підготовки та направлення повного пакету документів відповідно до встановленого переліку та отримання погодження від обласної державної адміністрації, Замовник може оголосити закупівлю в електронній системі закупівель.
- Такий підхід забезпечує прозорість і обґрунтованість процедур закупівлі, а також дотримання чинних вимог законодавства.
- Обґрунтування щодо визначення очікуваної вартості додається.