• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт)

Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-P-2018-01-02-003629-a

Завершена

24 455 172.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122 275.86 UAH
Номер: 281631304ac942a9b16811b5b93039c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 11.02.2019 16:05 - 05.03.2019 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.02.2019 №9 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака. Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.02.2019 №9 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2018-07-23-000746-a 23.07.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 лютого 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік із відповідними змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, вимоги про усунення порушення ТОВ "АЛЬФА-БУД 2000" від 02.08.2018 ID: UA-2018-07-23-000746-a.b1 та від 02.08.2018 ID: UA-2018-07-23-000746-a.a2, вимогу про усунення порушення ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ" від 02.08.2018 ID: UA-2018-07-23-000746-a.b3, пояснення отримане від Замовника через електронну систему закупівель від 22.02.2019, протоколи засідання тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «УА-СИСТЕМИ» та ТОВ «СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС», повідомлення про намір укласти договір, договір закупівлі від 14.09.2018 № 1809000247, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14.09.2018.
Період усунення порушень: 25.02.2019 16:57 - 01.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.02.2019 16:57

Запити/Пояснення