-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-P-2018-01-02-003629-a
Завершена
24 455 172.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122 275.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 122 275.86 UAH
Номер:
281631304ac942a9b16811b5b93039c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2019 00:00
Період моніторингу:
11.02.2019 16:05 - 05.03.2019 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.02.2019 №9
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.02.2019 №9
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2018-07-23-000746-a 23.07.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік із відповідними змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, вимоги про усунення порушення ТОВ "АЛЬФА-БУД 2000" від 02.08.2018 ID: UA-2018-07-23-000746-a.b1 та від 02.08.2018 ID: UA-2018-07-23-000746-a.a2, вимогу про усунення порушення ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ" від 02.08.2018 ID: UA-2018-07-23-000746-a.b3, пояснення отримане від Замовника через електронну систему закупівель від 22.02.2019, протоколи засідання тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «УА-СИСТЕМИ» та ТОВ «СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС», повідомлення про намір укласти договір, договір закупівлі від 14.09.2018 № 1809000247, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14.09.2018.
Період усунення порушень:
25.02.2019 16:57 - 01.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.02.2019 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
b863e898deef4c5c8754185f8b7efc64
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
20.02.2019 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції «Ужгород» (Будівельні роботи та поточний ремонт)» назва за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-07-23-000746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Які документи переможець процедури закупівлі
ТОВ «СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС» надав Замовнику до укладання договору відповідно до вимог підпунктів 2.2, 2.4 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» та пункту 6 розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації в паперовому вигляді?
Просимо надати документальне підтвердження інформації наданої переможцем торгів по вищевказаній процедурі закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1e3461984d46484aa2c17a88738addcd
Назва:
Реконструкція системи автоматичного керування та системи паливного регулювання газоперекачувального агрегату №3 компресорного цеху №2 компресорної станції "Ужгород" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Дата опублікування:
22.02.2019 14:53
Опис:
Додається лист