-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
1 269 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 348.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 348.00 UAH
Номер:
750d3b532a2d4fd6a0fe2c738ce2a406
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
27.05.2025 15:36 - 18.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2025 № 55-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.05.2025 № 55-з
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-12-16-006736-a 16.12.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколами уповноваженої особи від 14.01.2025 № 16, від 03.01.2025 № 9, від 03.01.2025 № 8, від 01.01.2025 № 1, від 16.12.2024 № 149, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 30.12.2024 № 20818-р/пк-пз, від 30.12.2024 № 20858-р/пк-пз, від 13.01.2025 № 494-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасника учасників товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» (далі – ТОВ «НВК УКРЕКОПРОМ), товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі - ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), протоколи уповноваженої особи від 21.01.2025 № 17, від 22.01.2025 № 18, від 19.02.2025 № 46, від 19.02.2025 № 47, від 24.02.2025 № 49, рішення АМКУ від 03.02.2025 № 1571-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.02.2025, договір про надання послуг управління (поводження) небезпечними відходами від 07.03.2025 № 3-148/2025 на суму 891 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пояснення надані 28.03.2025, 06.06.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.06.2025 14:50 - 20.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 14:50
Запити/Пояснення
Номер:
316d5eec336d40e394383e5124312a33
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.05.2025 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з управління медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-12-16-006736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку сайту на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c7d9c30b045f4fb8811327e6f72cff35
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
28.05.2025 14:35
Опис:
Після проведеного пошуку і звернень до потенційних надавачів послуг було отримано дві комерційні пропозиції, на підставі якої і було сформовано орієнтовну вартість закупівлі. Крім того, уповноваженою особою з публічних закупівель проведено аналіз ринку із застосуванням ринкових консультацій, а також використовуючи загальнодоступну інформацію з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет даної закупівлі. Поміж того, вираховування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалась за вимогами наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Стосовно технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики визначалися відповідальними спеціалістами онкологічного центру виходячи з потреби закладу в даному виді послуг та з урахуванням запланованої кількості небезпечних відходів, які утворюються на підприємстві.
Стосовно розміщення інформації на сторінці веб-сайту, стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Відповідно до листа Кіровоградської обласної ради від 02.09.2022 р. № 01-32/1315-1 з метою уникнення незаконного використання агресором відкритої інформації, яка може становити загрозу державній безпеці, територіальній цілісності та оборонному потенціалу, було рекомендовано вжити вичерпних заходів щодо мінімізації обсягу відомостей та інформації про діяльність підприємства, шляхом тимчасового обмеження доступу до інформації, розміщеної на офіційних вебсайтах. Спеціалістом центру в найкоротші терміни було заблоковано доступ до інформації про закупівлі, що розміщена на сайті закладу до моменту закінчення воєнного стану на території України. В зв’язку із викладеним вище посилання на веб-сайт не подається.
Разом з тим онкологічний центр здійснює некомерційну господарську діяльність та організовує свою роботу відповідно до фінансового плану. Відповідно до Бюджетного кодексу України комунальні підприємства не можуть мати статусу бюджетної установи та мати статус розпорядників бюджетних коштів за визначенням. Відповідно до річного плану закупівель зазначеною закупівлею джерелом фінансування закупівлі є кошти власного бюджету (кошти отримані від господарської діяльності підприємства)
Таким чином, вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів“ до комунальних підприємств не застосовуються».
Номер:
3f5a726981454989aa17070a1f904491
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.05.2025 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з управління медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-12-16-006736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів із сканованими копіями документів, зокрема - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Згідно з таблицею, наведеною у додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», предметом закупівлі є, зокрема, послуги з управління медичними та небезпечними відходами: хімічні препарати, що складають або містять небезпечні речовини за кодами відповідно до Національного переліку відходів 18 01 06*, 18 01 08*.
Також, у пункті 2 розділу «Повний перелік документів, що вимагається від учасників у складі пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, зазначено, що від учасника вимагається надання у складі тендерної пропозиції дозволу, виданого на ім’я учасника на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24, виданий даному учаснику (далі – Дозвіл № 2666/24).
Однак, у Дозволі № 2666/24 частина інформації закреслена, внаслідок чого даний дозвіл не містить повну інформацію про те, на здійснення яких операцій з оброблення відходів, передбачених додатком 1 «Перелік операцій з видалення відходів» та додатком 2 «Перелік операцій з відновлення відходів» до Закону України «Про управління відходами», за кодами 18 01 06*, 18 01 08*, надано Дозвіл № 2666/24.
З урахуванням вищевказаного, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Дозвіл № 2666/24 не містить повний перелік операцій з оброблення відходів шляхом видалення або відновлення за кодами 18 01 06*, 18 01 08* на здійснення яких надано цей дозвіл, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу «Повний перелік документів, що вимагається від учасників у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5b281a34e1614fa5a0b74478d348fbf4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
28.05.2025 14:36
Опис:
Надаємо запитувані Вами документи, які підтверджують наявність дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, які видані ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Поміж цього звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації чітко визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
У свою чергу надаємо посилання на державний Реєстр дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів (відкрита публічна інформація, яка містить на офіційному сайті уповноваженого державного органу України):
https://eco.gov.ua/registers/deklaratsii-pro-provadzhennia-hospodarskoi-diialnosti-dozvil-na-zdiisnennia-operatsii-z-obroblennia-vidkhodiv
Файли тендерної пропозиції Переможця закупівлі –«Дозвіл оброблення.pdf».
Посилання на Реєстр ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (відкрита публічна інформація, яка містить на офіційному сайті уповноваженого державного органу України):
https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/.
Файли тендерної пропозиції Переможця закупівлі – «Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf».
У вказаних вище реєстрах, посилання на які Вам надані за вказаними вище посиланнями та доступ до яких є відкритим (публічним), міститься інформація про наявність дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, які видані ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
На підставі вище викладеного, Переможець закупівлі повністю підтвердив технічну частину вимог, які були вказані в тендерній документації Замовника, а Замовник у свою чергу діяв виключно в межах та спосіб, визначених чинним законодавством України.
Номер:
f46ef8e972204472b4a3b45b09d4980e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
28.05.2025 14:39
Опис:
Дозвіл № 2666/24 містить повний перелік операцій з оброблення відходів шляхом видалення або відновлення за кодами 18 01 06*, 18 01 08* . Прошу Вас подивитись ще раз уважно такий документ.
Номер:
4d251e0f91db4d4483659d6d659beda9
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 17:48
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з управління медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-12-16-006736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів із сканованими копіями документів, зокрема - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам, згідно переліку, наведеного у Додатку № 1 тендерної документації (подається в окремому файлі) та інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 2, до тендерної документації.
Згідно з пунктом 13 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам» (далі – Додаток 1 до тендерної документації), учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та/або складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо).
На виконання вищевказаної вимоги, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надана довідка про наявність матеріально – технічної бази (далі – Довідка). Згідно з пунктом 4 Довідки, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» має власне обладнання, необхідне для виконання замовлення - установки зі демеркуризації ртутних ламп в кількості 2 одиниць.
Крім того, згідно з вимогами пункту 3 розділу «Повний перелік документів, що вимагається від учасників у складі пропозиції» додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації), учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції виписку з балансу учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), а також наявність демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надана копія оборотно – сальдової відомості по рахунку 10 за грудень 2023 року згідно з якою учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» має на балансі демеркуризатор для переробки люмінесцентних ламп вартістю 76 100,00 грн, при цьому, в даній оборотно – сальдовій відомості відсутнє обладання, зазначене, як необхідне для надання послуг, а саме - демеркуризатор на переробку люмінесцентних ламп в кількості 2 одиниць.
Внаслідок вищевказаного, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» копія оборотно – сальдової відомості по рахунку 10 за грудень 2023 року та пункт 4 Довідки містять різну інформацію щодо назви та кількості обладнання, необхідного для виконання робіт – демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» такою, що відповідає умовам тендерної документації?
2. Згідно з пунктом 2 розділу «Повний перелік документів, що вимагається від учасників у складі пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, учасники повинні надати дозвіл, виданий на ім’я учасника на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
На виконання вищевказаної вимоги в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 №2666/24 частково доступний до перегляду.
З урахуванням вищевказаного яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» такою, що відповідає вищевказаним вимогам пунктом 2 розділу «Повний перелік документів, що вимагається від учасників у складі пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
14212c6becea4427aa862b8758ab7235
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
28.05.2025 14:45
Опис:
Файл у вкладенні, в якому Переможцем повністю підтверджено технічну частину тендерної документації Замовника.
Номер:
bebc66af61f848c4930d279ce4f6b758
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
28.05.2025 14:53
Опис:
Щодо дозволу на оброблення.
Прошу відкрити файл "Дозвіл оброблення.pdf" , який експортовано: 17-01-2025, 22:59:05.
Номер:
8935a2ddbd734d4b8676cfc7407aadb2
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
28.05.2025 14:56
Опис:
Питання: Яким чином визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» такою, що відповідає вищевказаним вимогам тендерної документації?
Відповідь: В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24, виданий даному учаснику (далі – Дозвіл № 2666/24). Даний дозвіл містить повну інформацію про те, можливість здійснення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» операцій з оброблення відходів, передбачених додатком 1 «Перелік операцій з видалення відходів» та додатком 2 «Перелік операцій з відновлення відходів» до Закону України «Про управління відходами», за кодами 18 01 06*, 18 01 08*. Докази у Вас в наявності.
Номер:
6c5a38879a854ee2980fc3e6fc886580
Назва:
Відповідь на запит від 05.06.2025р.
Дата опублікування:
06.06.2025 13:11
Опис:
Відповідь на перше запитання.
Умовами пункту 13 додатку 1 до тендерної документації було встановлено, що Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати Довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та/або складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо).
У свою чергу жодних інших вимог до вказаної вище Довідки Замовником не висувалось. Так само як і не висувалось жодних вимог на надання будь-яких підтверджуючих документів наявності матеріально-технічної бази.
Умовами пункту 3 додатку 2 до тендерної документації Замовником чітко було встановлено, що Учасники повинні надати виписку з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), а також наявність демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп.
У свою чергу жодних інших вимог до вказаної вище виписки Замовником не висувалось. Так само як і не висувалось жодних вимог про кількість сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу), а також наявність демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп.
На виконання вказаної вище вимоги Переможець надав у складі тендерної пропозиції документ – «Баланс.pdf публічний Експортовано: 05-01-2025, 16:48:37», у файлі якого наявна оборотно-сальдова відомість. Згідно оборотно-сальдової відомості чітко вбачається, що на балансі Переможця – ТОВ «Олестас Еко» є Демеркуризатор для переробки люмінісцентних ламп та піч (інсинераторний комплекс) для спалювання (інсинерації) небезпечних відходів (теплогенератор модульний транспортабельний Утилізатор термічний ТМ-Т-300 OVK-KZOT K-300+0 завод №300-547-08 83). Тобто таким чином ТОВ «Олестас Еко» повністю виконав вимог технічної частини вимог тендерної документації (докази додаються).
Щодо Вашого посилання на те, що в оборотно-сальдовій відомості мало бути ніби-то 2 одиниці Демеркуризатора для переробки люмінісцентних ламп то таке твердження є хибним та помилковим, з огляду на те, що жодним пунктом тендерної документації Замовника не передбачалось надання повної кількості, а саме безпосередньо 2 одиниць Демеркуризатора для переробки люмінісцентних ламп, як це зазначено ТОВ «Олестас Еко» в довідці про наявність матеріально-технічної бази.
Тобто Замовником в тендерній документації взагалі не висувалась вимога, що кількість одиниць матеріально-технічної бази ТОВ «Олестас Еко», відображена товариством в довідці про наявність матеріально-технічної бази має співпадати та бути відображена в кількісному співвідношенні в оборотно-сальдовій відомості.
У випадку зворотного, прошу надати посилання на пункт тендерної документації Замовника, який спростовує наведене вище.
Щодо дозволу на оброблення відходів (відповідь на друге запитання).
Ще разу принагідно прошу Вас звернути особливу увагу на те, що в
складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24, виданий даному учаснику (далі – Дозвіл № 2666/24). Даний дозвіл містить частково є знеособленим, але в ньому є інформація про те, що Переможець закупівлі – ТОВ «Олестас Еко» має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, передбачених додатком 1 «Перелік операцій з видалення відходів» та додатком 2 «Перелік операцій з відновлення відходів» до Закону України «Про управління відходами», за кодами 18 01 06*, 18 01 08*, 20 01 21* та 18 01 03*. Докази ще раз додаються.
Файли тендерної пропозиції Переможця закупівлі завантажений до електронної системи закупівель під назвою «Дозвіл оброблення.pdf».
Також повторно надаємо посилання на державний Реєстр дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів (відкрита публічна інформація, яка містить на офіційному сайті уповноваженого державного органу України):
https://eco.gov.ua/registers/deklaratsii-pro-provadzhennia-hospodarskoi-diialnosti-dozvil-na-zdiisnennia-operatsii-z-obroblennia-vidkhodiv
На підставі вище викладеного, ТОВ «Олестас еко» повністю виконав ВСІ вимоги тендерної документації Замовника, а уповноважена особа Замовника діяла виключно в межах та спосіб, визначених тендерною документацію та чинним законодавством України.