-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) (Послуга зі збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарні)
Закупівля послуги здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та змін, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Завершена
2 463 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 315.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 315.00 UAH
Номер:
3da3263c84a14f56a2edc58e6f8749d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2025 00:00
Період моніторингу:
26.02.2025 10:25 - 20.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.02.2025 № 12-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-12-16-003574-a 16.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків risk sas 24-3-9
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу п’ятого підпункту 1 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня
№ 2» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.01.2025 № 3, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), протокольне рішення (протокол) від 15.01.2025 № 8 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), від 04.02.2025 № 37 (про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), від 06.02.2025 № 41 (про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.01.2025 №1088-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей до 14:06 год до 05.02.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.02.2025, договір від 13.02.2025 № 170, укладений Замовником з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 18.02.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.03.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
В ході аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником відповідно до протокольного рішення (протокол) від 15.01.2025 № 8 відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО») відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Учасником закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» оскаржено рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції до комісії АМКУ (скарга від 16.01.2025 (дата подання) № UA-2024-12-16-003574-a.c2).
Рішенням від 24.01.2025 № 1088-р/пк-пз комісією АМКУ встановлено, що Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з підстав, наведених у протоколі від 15.01.2025 № 8.
Рішенням від 24.01.2025 № 1088-р/пк-пз комісія АМКУ зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником протокольним рішенням (протоколом) від 04.02.2025 № 37 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 14:06 год 05.02.2025.
Згідно з вимогами Замовника про усунення невідповідностей учаснику необхідно надати «Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі: Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія В) Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (органні відходи) Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія С) Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи Відходи, що містять ртуть Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (непридатні для використання фармацевтичні препарати)».
У тендерній пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», на виконання вищезазначених вимог надано оновлений дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24, який містить приховані дані, які не можуть вважатися конфіденційними.
Відповідно до вимог пункту 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей».
Отже, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не дотримано вимоги пункту 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Замовника та не виконано вимогу Замовника щодо виправлення невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО», як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, відповідно до пункту 1.1 розділу 1 «Предмет договору» додатку 4 до тендерної документації передбачено, що «Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання надавати послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що утворилися в результаті діяльності установи Замовника».
Згідно з додатком 3 до тендерної документації «Технічна специфікація (технічний опис предмета закупівлі) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)», предметом закупівлі є «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) (Послуга зі збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарні)», зокрема за кодом: 06 04 04* Відходи, що містять ртуть; 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи; 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини; 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.
Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація (технічний опис предмета закупівлі) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)», учасник на підтвердження технічних вимог повинен надати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України «Про управління відходами», суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону України «Про управління відходами». Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14».
Згідно з частиною 2 статті 28 Закону, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Разом з тим, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24 відповідно до якого, Учасником приховано інформацію, що унеможливлює встановити відповідність технічним умовам тендерної документації.
Крім того, у виданому ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24, відсутня операція з оброблення відходу D15 для відходу за кодом 06 04 04* Відходи, що містять ртуть; 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи; 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини; 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації та пункту 1.1 розділу 1 «Предмет договору» додатку 4 до тендерної документації в частині здійснення операції з оброблення відходу D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (06 04 04*, 16 12 37*, 16 12 46*, 18 01 03*, 18 01 06*, 18 02 02*, 20 01 21*).
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.02.2025 та протокольне рішення (протокол) від 06.02.2025 № 41 про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем закупівлі. Замовником укладено з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» договір від 13.02.2025 № 170.
Період усунення порушень:
19.03.2025 14:20 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2025 14:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про неможливість усунення порушень: лист № 15 від 26.03.2025 від ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Дата публікації звіту:
26.03.2025 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
7e5575aa220e42c3b93715872b02426d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) (Послуга зі збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарні)», очікуваною вартістю 2 463 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-16-003574-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання Договір від 13.02.2025 № 170, укладений Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» під час укладення договору вимоги пункту 1 розділу ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 5 до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
4. Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що учаснику необхідно надати послугу зі збирання, транспортування та утилізації/видалення «люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів» у кількості 1500 штук/послуга та «відходів, що містять ртуть» у кількості 100 штук/послуга.
У тендерній пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано паспорт на установку зі демеркурізації (знешкодженню) відпрацьованих люмінесцентних та ртутних ламп та технічний паспорт на теплогенератор модульних транспортабельний ТМ-Т-300 «OVK-KZOT»-К-300+О (Утилізатори термічні).
При цьому, відповідно до підпункту 2.1 «Експлуатаційні обмеження» пункту 2 «Використання за призначенням» технічного паспорту на теплогенератор модульних транспортабельний ТМ-Т-300 «OVK-KZOT»-К-300+О (Утилізатори термічні) утилізатори термічні не призначені для знищення наступних відходів: легкозаймистих та вибухонебезпечних; ртутьміскіх; використання аерозольних балончиків; радіоактивних відходів.
Просимо повідомити, якими документами учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підтверджена можливість здійснення знищення відходів, що містять ртуть?
5. Відповідно до вимог пункту 3 додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено на підтвердження технічних вимог надання учасником дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
У тендерній пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24, який містить приховані дані, що унеможливлює підтвердження наявності кодів відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Просимо повідомити, з яких причин Замовником, відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не було відхилено пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей?
На виконання вимоги про усунення невідповідностей до 14:06 год 05.02.2025 ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано оновлений дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24.
При цьому, в зазначеному дозволі містяться приховані дані по коду 18 01 06* та коду 18 01 08*. Отже, учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не в повному обсязі виконано вимоги про усунення невідповідностей.
Крім того, інформація, зазначена у дозволі відрізняється від інформації про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме у дозволі відсутня інформація по коду 15 01 10* щодо D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка (далі – D15); D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення (далі – D13); по коду 18 01 06* щодо D15, D13 та D10 Спалювання на суші (далі – D10); по кодах 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46*, 16 12 37*, 06 04 04*, 20 01 21* щодо D15.
Просимо повідомити, з яких причин Замовником, відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не було відхилено пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a88316f613324f7393076f3c83725f16
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.03.2025 09:57
Опис:
1. Щодо питання, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо).
Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня № 2" Чернігівської міської ради (надалі по тексу – Замовник) детально розглянуло Ваш запит який був опублікований 04.03.2025 року о 14:02 на офіційному веб-сайті Прозорро, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022р. (надалі – Постанова № 1178), повідомляє про наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом. Процедура закупівлі здійснена з дотриманням та у відповідності до ст. 5 Закону та абз. 6 п. 9 Постанови № 1178, якою визначено принципи здійснення державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, зазначаємо, що публічна закупівля (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-003574-a) здійснена у відповідності до ст. 4 Закону, з урахуванням положень абз.1 п.14 Постанови № 1178. Абз.1 п.14 Постанови №1178, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону планування закупівель здійснювалось на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг. Формування річного плану закупівель, в свою чергу, здійснювалось на підставі річної потреби Замовника. Як вимагає п. 15 Постанови №1178 та положення Закону, для визначення предмету закупівлі Замовник керувався вимогами Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок 708). Так, відповідно до п. 3 розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначався Замовником згідно з пунктами 21 і 34 ч. 1 ст. 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Також, при визначені предмета закупівлі Замовник керувався рекомендаціями викладеними у роз’яснені Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06. Розмір витрат на дану закупівлю відповідає розрахунку видатків до фінансового плану на 2025 рік.
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення виконання Наказу МОЗ України від 06.09.2022 № 1602 «Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Замовником визначаються технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та надання необхідної послуги зі збирання, перевезення, утилізації та знищення медичних відходів категорії «В», «С». З огляду на внутрішні нормативи Замовника, аналізу попереднього року, щодо кількості збирання, перевезення, утилізації та знищення медичних відходів категорії «В», «С», Замовником узагальнено такі показники і визначено технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
2) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікувальної вартості зазначених послуг було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема, використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі послуги та у відповідності до пункту 3 Розділу 11 «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту послуг, які містились у відкритих джерелах (у тому числі комерційні пропозиції та/або надавачів відповідної послуги, в електронній системі закупівель Prozorro і т.д.). Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Prozorro).
3) Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України, Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що, Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі. За необхідності Замовником буде надана додаткова інформація.
2. Щодо наданя інформації щодо фактичного стану виконання Договір від 13.02.2025 № 170, укладений Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), з наданням підтверджуючих документів.
Станом на 06 березня 2025 року виконання Договору від 13.02.2025 № 170 склало 233216,56 грн. Акт звірки взаєморозрахунків додається.
3. Щодо повідомлення, чи були дотримані переможцем ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» під час укладення договору вимоги пункту 1 розділу ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 5 до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю».
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» через електронну систему закупівель було завантажено:
Статут товариства, документи щодо підтвердження повноважень керівника, витяг ЄДРПОУ.
Відповідно до п.15.1 Статуту ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» - «Посадовою особою підприємства є Директор. Директор підприємства:
Укладає в Україні та за її межами договори, вчиняє інші юридичні дії та видає доручення про укладання таких договорів, та представництво інтересів Підприємства іншими особами»
Відповідно до документів щодо підтвердження повноважень керівника Директором є Чуприна Олександр Олександрович, повноваження якого підтверджені Наказом №2 «Про призначення на посаду директора» від 16.02.2016 року та Протоколом №1 загальних зборів Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» від 15.02.2016 року.
Відповідно до витягу з ЄДРПОУ – «Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо:
ЧУПРИНА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, 16.02.2016 - керівник».
4. Щодо повідомлення, якими документами учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» підтверджена можливість здійснення знищення відходів, що містять ртуть?
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» через електронну систему закупівель було завантажено файл «Копії документів з перекладом паспорту демеркуризатор.pdf», який містить документи, які підтверджують право власності та паспорт (та переклад до нього) щодо «Установка зі демеркуризації (знешкодження) відпрацьованих люмінесцентних та ртутних ламп»
Відповідно до даних, які містяться в паспорті на дану установку:
« 1. Призначення установки:
Пересувна установка зі демеркурізації (знешкодженню) відпрацьованих люмінесцентних та ртутних ламп призначена для проведення фізико-хімічного оброблення (знешкодження) ртуті, яка міститься у відпрацьованих люмінесцентних, ртутних лампах, ртуть вісному обладнанні та відходах, з отриманням твердих відходів, що не є небезпечними».
Враховуючи наведене, учасником, надано документи, які підтверджують наявність у нього обладнання для оброблення (знешкодження) відходів, що містять ртуть.
5. Щодо повідомлення, з яких причин Замовником, відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не було відхилено пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей та щодо
повідомлення, з яких причин Замовником, відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не було відхилено пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» була відхилена замовником Протоколом від 15.01.2025 № 8. В протоколі було зазначене наступне: «Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми"
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» оскаржив рішення про відхилення його пропозиції до АМКУ.
Відповідно до рішення АМКУ №1088-р/пк-пз від 24.01.2025: «Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 13ЄДРПОУ: 14233274) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" (код ЄДРПОУ: 38469527) за процедурою
закупівлі — "код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) (Послуга зі збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-16-003574-a.»
Рішення містило наступну інформацію «Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 №1102 "Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів" затверджено Національний перелік відходів.
Відповідно до Національного переліку відходів встановлено, зокрема:
05 07 01* Відходи, що містять ртуть
06 04 04* Відходи, що містять ртуть
16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи
16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами
для запобігання виникненню інфекції
18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини
18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами
для запобігання виникненню інфекції
20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи
За таких умов, наданим в складі Пропозиції Скаржника дозволом на здійснення операцій з оброблення відходів не підтверджено, зокрема, можливість здійснення операцій з оброблення хімічних препаратів, що складаються або містять небезпечні речовини.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.»
На виконання рішення АМКУ №1088-р/пк-пз від 24.01.2025 нами було опублікована вимога про усунення невідповідностей.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей, учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було завантажено через електронну систему закупівель файл «Дозвіл на оброблення_.pdf», який містить код 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини, інформація щодо якого зазначена в рішенні АМКУ №1088-р/пк-пз від 24.01.2025.
Крім цього, наданий учасником на усунення невідповідностей дозвіл на оброблення містить код 18 01 08*, хоча наявність відходу з таким кодом не вимагалась тендерною документацією. Враховуючи наведене та інформацію, яка міститься в рішенні АМКУ №1088-р/пк-пз від 24.01.2025 учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» усунув виявлену невідповідність.
Щодо відходу з кодом 15 01 10*:
Відхід з таким кодом відсутній в переліку відходів в Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ)
Щодо операцій з оброблення відходів:
В Додатку 3 до тендерної документації містилась наступна вимога:
«На підтвердження технічних вимог Учасник повинен надати:
2. Надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
3. Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.»
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі пропозиції був наданий файл «Ліцензія на управління Наказ 301 з додатком.pdf», який містить Наказ про видачу ліцензії №301 від 20.03.2024 року разом з Додатком до нього. Додаток до наказу містить коди відходів та види операцій з відходами, відповідно до вимог тендерної документації. Інформація, яка міститься в додатку до Наказу про видачу ліцензії №301 від 20.03.2024 року була додатково перевірена за наступним посиланням: https://mepr.gov.ua/nakaz-mindovkillya-301-vid-20-03-2024/
Тендерна документація, в частині надання дозволу, не містила вимог щодо підтвердження конкретного переліку та комбінації операцій з оброблення відходів, в зв’язку із дискримінаційністю такої вимоги, а натомість, містила вимогу щодо підтвердження наявності саме кодів відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Учасником на усунення невідповідностей було надано файл «Дозвіл на оброблення_.pdf», який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації
Додатково, нами було перевірена інформація щодо дозволу на оброблення учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у відкритому реєстрі за посиланням https://eco.gov.ua/registers
В реєстрі дозволів на оброблення відходів, розміщеному на офіційному сайті «Екосистема» була перевірена наступна інформація:
1. Реєстраційний номер справи: 2666/24
2. Дата початку дії дозволу: 22.05.2024
3. ПІБ керівника/уповноваженої особи: Чуприна Олександр Олександрович
4. Суб'єкт господарювання: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО»
5. Код ЄДРПОУ бо РНОКПП ФОПа: 38469527
6. Адреса суб'єкта господарювання: 18000, Черкаська обл., місто Черкаси, БУЛЬВАР Т. Г. ШЕВЧЕНКА, будинок 190.
7. Операції з оброблення відходів: D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо R9 Очищення нафтопродуктів чи інші види їх повторного використання D10 Спалювання на суші R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*
8. Додаткові операції з оброблення відходів: D10 Спалювання на суші D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14
R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання) R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання) R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання) R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання) R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання) R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання) R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання) R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1-R12 цього додатка (крім операції збирання)
9. Код та назва відходів: 15 01 10* Упаковка, що містить залишки або забруднена небезпечними речовинами 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини 18 02 05* Хімічні речовини, що складаються або містять небезпечні речовини 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи 18 01 08* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18 02 07* Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 20 01 31* Цитотоксичні та цитостатичні медикаменти 18 01 10* Відходи амальгам для стоматологічних цілей 09 01 04* Фіксажні (закріплювальні) розчини 09 01 05* Відбілювальні розчини та відбілювальні фіксажні (закріплювальні) розчини 20 01 17* Фотохімічні препарати 15 02 02* Абсорбенти, фільтрувальні матеріали (включаючи оливні фільтри інакше не зазначені), обтиральне ганчір’я та захисний одяг, забруднені небезпечними речовинами 17 02 04* Деревина, скло та пластмаси, що містять або забруднені небезпечними речовинами 08 04 09* Відходи клеїв і герметиків, які містять органічні розчинники або інші небезпечні речовини 08 04 11* Шлами від клеїв і герметиків, що містять органічні розчинники або інші небезпечні речовини 08 01 11* Відходи фарб, лаків, що містять органічні розчинники або інші небезпечні речовини 08 01 13* Шлами від фарб, лаків, що містять органічні розчинники або інші небезпечні речовини 08 01 19* Водні суспензії, що містять фарбу, лак із органічними розчинниками або іншими небезпечними хімічними речовинами 08 01 17* Відходи від видалення фарб, лаків, що містять органічні розчинники та інші небезпечні речовини 05 01 06* Нафтові шлами від технічного обслуговування установок або обладнання 20 01 27* Фарби, чорнила, клеї та смоли, які містять небезпечні речовини 04 02 16* Барвники та пігменти, що містять небезпечні речовини 08 03 12* Відходи фарб (чорнил), що містять небезпечні речовини 08 03 14* Шлами фарб (чорнил), що містять небезпечні речовини 06 10 02* Відходи, які містять небезпечні речовини 08 03 17* Відходи друкарських фарб (чорнил), що містять небезпечні речовини 08 01 21* Відходи видалення фарби або лаку 13 08 02* Інші емульсії 13 01 10* Мінеральні гідравлічні нехлоровані мастила (оливи) 13 01 13* Інші гідравлічні мастила (оливи) 13 02 05* Мінеральні мастила та оливи, нехлоровані моторні, трансмісійні та мастильні оливи 13 02 06* Синтетичні та моторні мастила, трансмісійні та мастильні оливи 13 02 08* Інші моторні, індустріальні та мастильні оливи 13 03 07* Мінеральні нехлоровані мастила (оливи) ізоляційні та для теплопередавання 13 03 10* Інші масла (оливи) ізоляційні та для теплопередавання 19 02 05* Шлами від фізико-хімічного оброблення, що містять небезпечні речовини 16 01 07* Масляні фільтри 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 06 04 04* Відходи, що містять ртуть 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи
Враховуючи наведене, у Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.