• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) (Послуга зі збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарні)

Закупівля послуги здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та змін, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.

Завершена

2 463 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 315.00 UAH
Номер: 3da3263c84a14f56a2edc58e6f8749d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.02.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 26.02.2025 10:25 - 20.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.02.2025 № 12-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-12-16-003574-a 16.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків risk sas 24-3-9
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу п’ятого підпункту 1 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня № 2» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.01.2025 № 3, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), протокольне рішення (протокол) від 15.01.2025 № 8 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), від 04.02.2025 № 37 (про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), від 06.02.2025 № 41 (про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.01.2025 №1088-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей до 14:06 год до 05.02.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.02.2025, договір від 13.02.2025 № 170, укладений Замовником з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 18.02.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.03.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. В ході аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником відповідно до протокольного рішення (протокол) від 15.01.2025 № 8 відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО») відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Учасником закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» оскаржено рішення Замовника щодо відхилення його пропозиції до комісії АМКУ (скарга від 16.01.2025 (дата подання) № UA-2024-12-16-003574-a.c2). Рішенням від 24.01.2025 № 1088-р/пк-пз комісією АМКУ встановлено, що Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з підстав, наведених у протоколі від 15.01.2025 № 8. Рішенням від 24.01.2025 № 1088-р/пк-пз комісія АМКУ зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником протокольним рішенням (протоколом) від 04.02.2025 № 37 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 14:06 год 05.02.2025. Згідно з вимогами Замовника про усунення невідповідностей учаснику необхідно надати «Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі: Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія В) Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (органні відходи) Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія С) Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи Відходи, що містять ртуть Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (непридатні для використання фармацевтичні препарати)». У тендерній пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», на виконання вищезазначених вимог надано оновлений дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24, який містить приховані дані, які не можуть вважатися конфіденційними. Відповідно до вимог пункту 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей». Отже, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не дотримано вимоги пункту 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Замовника та не виконано вимогу Замовника щодо виправлення невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО», як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також, відповідно до пункту 1.1 розділу 1 «Предмет договору» додатку 4 до тендерної документації передбачено, що «Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання надавати послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що утворилися в результаті діяльності установи Замовника». Згідно з додатком 3 до тендерної документації «Технічна специфікація (технічний опис предмета закупівлі) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)», предметом закупівлі є «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) (Послуга зі збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарні)», зокрема за кодом: 06 04 04* Відходи, що містять ртуть; 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи; 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини; 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація (технічний опис предмета закупівлі) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)», учасник на підтвердження технічних вимог повинен надати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України «Про управління відходами», суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону України «Про управління відходами». Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14». Згідно з частиною 2 статті 28 Закону, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Разом з тим, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24 відповідно до якого, Учасником приховано інформацію, що унеможливлює встановити відповідність технічним умовам тендерної документації. Крім того, у виданому ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24, відсутня операція з оброблення відходу D15 для відходу за кодом 06 04 04* Відходи, що містять ртуть; 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи; 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини; 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 до тендерної документації та пункту 1.1 розділу 1 «Предмет договору» додатку 4 до тендерної документації в частині здійснення операції з оброблення відходу D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (06 04 04*, 16 12 37*, 16 12 46*, 18 01 03*, 18 01 06*, 18 02 02*, 20 01 21*). Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.02.2025 та протокольне рішення (протокол) від 06.02.2025 № 41 про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем закупівлі. Замовником укладено з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» договір від 13.02.2025 № 170.
Період усунення порушень: 19.03.2025 14:20 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2025 14:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про неможливість усунення порушень: лист № 15 від 26.03.2025 від ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Дата публікації звіту: 26.03.2025 16:35

Запити/Пояснення