-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Капуста (соління), помідори (солоні), огірки (соління) та томатна паста для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)
Завершена
3 977 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 887.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 887.40 UAH
Номер:
a76d4fdc957e473fa0437b7cceb03f35
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-03-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.02.2025 18:08 - 25.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.02.2025 № 50
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-12-13-018979-a 13.12.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.12.2024 № 247 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.12.2024, тендерні пропозиції ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ», ТОВ «Гранат», ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», ТОВ «Валдіс1» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ» від 26.12.2024 № 247/1, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гранат» від 31.12.2024 № 247/2, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» від 03.01.2025 № 247/3, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Валдіс1» від 20.01.2025 № 247/4 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2025, пояснення та документи надані Замовником 06.02.2025 та 20.02.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції чотирьох учасників, а саме: ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ», з остаточною пропозицією 2 925 720,00 гривень, ТОВ «Гранат», з остаточною пропозицією 3 345 600,00 гривень, ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», з остаточною пропозицією 3 347 639,00 гривень та ТОВ «Валдіс1», з остаточною пропозицією 3 347 640,00 гривень.
У ході моніторингу встановлено, що протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.12.2024 № 247/1 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ», протокольним рішенням від 31.12.2024 № 247/2 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Гранат» та протокольним рішенням від 03.01.2025 № 247/3 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ», ТОВ «Гранат» та ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» порушень не установлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника та ТОВ «Валдіс1» з остаточною ціновою пропозицією 3 347 640,00 гривень та укладено договір про закупівлю від 27.01.2025 № 15-Т.
Період усунення порушень:
27.02.2025 15:49 - 05.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2025 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
9ec054910c0c499c8948a9dfd364d37e
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
04.02.2025 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Оброблені фрукти та овочі (Капуста (соління), помідори (солоні), огірки (соління) та томатна паста для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва) за ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-13-018979-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ae73f383375449d6aaa43b47e68e5f3b
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
06.02.2025 11:53
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 04.02.2025 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Капуста (соління), помідори (солоні), огірки (соління) та томатна паста для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-12-13-018979-a.
Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 35 Закону України "Про дошкільну освіту", Закону України "Про охорону дитинства", Закону України "Про освіту", із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” та з метою забезпечення безперебійного, збалансованого, повноцінного харчування дітей у закладах освіти Оболонського району м. Києва протягом 2025 року, існувала потреба у здійсненні закупівлі капусти (соління), помідорів (солоних), огірків (соління) та томатної пасти (за кодом ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі), про що оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) за ідентифікатором № UA-2024-12-13-018979-a. Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305. Орієнтовний розмір бюджетних призначень, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), а також нормами Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
Очікувана вартість предмета Закупівлі розраховувалась з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Під час підготовки Закупівлі був здійснений моніторинг цін на аналогічний товар, який проводився шляхом пошуку, збору та аналізу комерційних (цінових) пропозицій продавців даного товару у мережі Інтернет (в т.ч. ціни в продуктових супермаркетах Varus, Metro, Fozzy, АТБ, fruit-market.com.ua, fruit-time.ua) та використаний метод порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена відповідно до середньоринкових цін на такий Товар (визначено середню очікувану вартість товарів, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних), на підставі інформації щодо закупівлі продуктів харчування на 2025 рік, із врахуванням норм споживання та кількості дітей в закладах дошкільної освіти та деяких комунальних закладах загальної середньої освіти.
Моніторинг цін та розрахунок потреби додаються до пояснень.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
На виконання вимог підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником на власному веб-сайті 16.12.2024 було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості (у вигляді файлу в форматі pdf), про що можна пересвідчитись за посиланням:
https://www.ruo-obolon.kiev.ua/wp-content/uploads/2024/12/UA-2024-12-13-018979-a.pdf
Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/7931DA6C9C3BD0B1C2258BF200535321
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Щодо надання інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК, повідомляємо наступне.
Рішенням Київської міської ради від 05.12.2024 №426/10234 "Про бюджет міста Києва на 2025 рік" (далі – Рішення) визначено розмір видатків споживання за спеціальним фондом (Додаток 3 до Рішення "Розподіл видатків бюджету міста Києва на 2025 рік", сторінка 36, найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету "Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація") бюджетних програм за КПКВК 4411010 "Надання дошкільної освіти" та КПКВК 4411021 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету" (витяг з Рішення додається до пояснень). В цілому з Рішенням можна ознайомитись в розділі "Публічна інформація" на офіційному порталі Києва за посиланням:
https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/rishennya_kivradi_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2025_rik_vid_05122024__42610234/.
Номер:
96b4685655f747f69f0389c2116d62ff
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Валдіс1» вимогам пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно-мікробіологічне дослідження) з поверхні, яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузова автотранспорту зсередини, столів для фасування або пакування, холодильних або морозильних камер, тари, що використовується для перевезення продуктів харчування. А також договору з підприємством/установою/організацією, що проводила таке дослідження?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f0f52aa0a2224cc49ed5c613a32b71b5
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
20.02.2025 13:33
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 19.02.2025 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Капуста (соління), помідори (солоні), огірки (соління) та томатна паста для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-12-13-018979-a.
Відповідність учасника ТОВ «Валдіс 1» вимогам пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації, перевірялась шляхом підтвердження уповноваженою особою Замовника факту надання (завантаження в електронну систему закупівель) цим Учасником в складі тендерної пропозиції файлів під назвами "44. Протокол Змиви бактеріологія склад. авто.pdf" та "29. Договір аккредит.Лабораторії 2024 рік.pdf", де містяться Протокол випробувань №1824 від 10 грудня 2024 року, виданий Голосіївським міжрайонним відділом ДУ «Київський міський ЦКПХ МОЗ України», а також Договір №81\1 від 04.01.2024 р. на виконання робіт, укладений між Учасником та ДУ «Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (з атестатом про акредитацію випробувальної лабораторії даної установи).
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Валдіс 1» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника у межах проведення процедури закупівлі: «ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Капуста (соління), помідори (солоні), огірки (соління) та томатна паста для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)».
Файли "44. Протокол Змиви бактеріологія склад. авто.pdf" та "29. Договір аккредит.Лабораторії 2024 рік.pdf" додаються до пояснень.