• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Капуста (соління), помідори (солоні), огірки (соління) та томатна паста для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)

Завершена

3 977 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 887.40 UAH
Номер: a76d4fdc957e473fa0437b7cceb03f35
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-03-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.02.2025 18:08 - 25.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.02.2025 № 50 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-12-13-018979-a 13.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.12.2024 № 247 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.12.2024, тендерні пропозиції ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ», ТОВ «Гранат», ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», ТОВ «Валдіс1» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ» від 26.12.2024 № 247/1, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гранат» від 31.12.2024 № 247/2, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» від 03.01.2025 № 247/3, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Валдіс1» від 20.01.2025 № 247/4 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.01.2025, пояснення та документи надані Замовником 06.02.2025 та 20.02.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції чотирьох учасників, а саме: ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ», з остаточною пропозицією 2 925 720,00 гривень, ТОВ «Гранат», з остаточною пропозицією 3 345 600,00 гривень, ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», з остаточною пропозицією 3 347 639,00 гривень та ТОВ «Валдіс1», з остаточною пропозицією 3 347 640,00 гривень. У ході моніторингу встановлено, що протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.12.2024 № 247/1 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ», протокольним рішенням від 31.12.2024 № 247/2 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Гранат» та протокольним рішенням від 03.01.2025 № 247/3 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ», ТОВ «Гранат» та ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» порушень не установлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника та ТОВ «Валдіс1» з остаточною ціновою пропозицією 3 347 640,00 гривень та укладено договір про закупівлю від 27.01.2025 № 15-Т.
Період усунення порушень: 27.02.2025 15:49 - 05.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2025 15:49

Запити/Пояснення