• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Капуста (соління), помідори (солоні), огірки (соління) та томатна паста для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)

Завершена

3 977 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 887.40 UAH
Період оскарження: 13.12.2024 17:40 - 18.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"

Номер: 84a400c4084a42e6b1493576c28e441b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-13-018979-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 16.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.01.2025 12:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.01.2025 16:24
Автор: ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО", Андрій Авсієнко +380957596741 garnastravadnipro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: adb0580ba0764dd19c27032ec3b7a50f
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Капуста (соління), помідори (солоні), огірки (соління) та томатна паста для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва) назва предмету закупівлі товар за номенклатурою: ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-12-13-018979-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 21.12.2024 року до 00:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ" 9 925 720,00 UAH 2 925 720,00 UAH
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 3 480 000,00 UAH 3 345 600,00 UAH
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" 3 568 080,00 UAH 3 347 639,00 UAH
Товариство з обмеженою відповідальністю "Валдіс1 " 3 938 400,00 UAH 3 347 640,00 UAH

При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №247/3 від 03.01.2025 року було відхилено пропозицію ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО», який дав найменшу ціну за результатами аукціону.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
По-перше, відповідно до Тендерної документації Замовника, а саме в Додатку 2 вимагалось надати: «2. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника, або декларація про відповідність). 3. Скан-копії експертних висновків та/або протоколів випробувань запропонованої продукції згідно з предметом закупівлі, видані спеціальною акредитованою лабораторією на ім’я Учасника або Виробника, не пізніше 5-ти місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій, на загальні показники (органолептичні показники, фізико-хімічні показники). Скан-копію договору з акредитованою лабораторією на проведення випробувань харчової продукції, яка є предметом закупівлі, договір повинен бути дійсним на момент подання пропозиції Учасника закупівлі.» Як бачимо із описаного, ніяких форм документів та окремих вимог, які повинні були містити документи не було. Також, відсутня вимога Замовника стосовно надання будь-яких документів, які засвідчують, що продукція (соління) повинна належати саме до першого сорту.
В складі тендерної пропозиції Скаржника наявні декларація виробника 16/12 від 16.12.2024 року, декларація виробника 16/12 від 16.12.2024 року, декларація виробника 16/12 від 16.12.2024 року, протокол випробувань №5002 від 20.12.2024 року, протокол випробувань №5003 від 20.12.2024 року, протокол випробувань №5001 від 20.12.2024 року. Що свідчить про виконання встановлених вимог замовником.
Відповідно до ДСТУ 8642:2016 «Капуста квашена. Технічні умови» в таблиці 1 Органолептичні показники квашеної капусти передбачений поділ на перший та другий сорт, відповідно до протоколу №5002 від «20» грудня 2024 року містяться показники саме, капусти квашеної першого сорту і її відповідність таким показникам; ДСТУ 8509:2015 «Огірки солоні» також таблицею 2 органолептичні показники солених огірків передбачає перший та другий сорт і відповідно в протоколі №5003 від 20.12.2024 року аналіз вказує на відповідність огірків саме першого сорту; ДСТУ 8002:2015 «Томати солені. Технічні умови» також таблицею 1 Органолептичні показники солених томатів протоколом №5001 від 20.12.2024 року підтверджують відповідність томатів солених саме першого сорту.
Отже, ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» виконало вимоги встановлені Змовником в тендерній документації.
По-друге, в складі тендерної пропозиції Скаржника наявні декларація виробника/ якісне посвідчення №б/н від 22.10.2024 року та протокол випробування №5003 від 20.12.2024 року, що свідчить про виконання встановлених вимог замовником.
Відповідно до ДСТУ 5081:2008 «Продукти томатні концентровані. Загальні технічні вимоги» також існує розподіл на вищий та перший сорт. Відповідно до таблиці 1 та таблиці 2 вказано показники як для першого так і для вищого сорту, наданий протокол №5003 від 20.12.2024 року, який містить показники які відповідають вищому сорту.
Отже, ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» виконало вимоги встановлені Змовником в тендерній документації.
По-третє, щодо ненадання скан-копій договору з акредитованою лабораторією на проведення випробувань харчової продукції, яка є предметом закупівлі, то Замовник порушив право Скаржника на виправлення невідповідностей протягом 24 години, що передбачено п.43 Особливостей. Оскільки, даний договір не вплине на технічні чи якісні характеристики товару і не призведе до найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» було неправомірно дискваліфіковано через ненадання можливості на виправлення невідповідностей.
По-четверте, щодо ненадання договору на дослідження бактеріологічних змивів, Замовник порушив право Скаржника на виправлення невідповідностей протягом 24 години, що передбачено п.43 Особливостей. Оскільки, даний договір не вплине на технічні чи якісні характеристики товару і не призведе до найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, ТОВ «ГАРНА СТРАВА ДНІПРО» було неправомірно дискваліфіковано через ненадання можливості на виправлення невідповідностей.
Протокол №247/3 від 03.01.2025 року порушив право Скаржника на виправлення невідповідностей протягом 24 години, що передбачено п.43 Особливостей та неправомірно відхилив пропозицію Скаржника, оскільки стосовно першого та другого пункту тендерна пропозиція відповідає вимогам встановленим замовника, а стосовно третього та четвертого не було сформовано повідомлення про усунення невідповідностей.
Не надаючи право скаржнику скористатись п.43 Особливостей, Замовник порушив принцип відкритості про прозорості процедури закупівлі та нахабно проігнорував, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника