• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи №55 Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Осіння, 35 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)

Торги не відбулися

130 177 244.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650 886.22 UAH
Номер: ad40a6e1d5b9488e895e26f752e5778d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-11-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.02.2025 13:02 - 05.03.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2024-12-13-016652-a 13.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 67) 326-09-47, o.i.nikitiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ», ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», ТОВ «АЛЕКСАНДР І Я» – порушення не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13 грудня 2024 року №26, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКСАНДР І Я» (далі – ТОВ «АЛЕКСАНДР І Я») та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» (далі – ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 21 січня 2025 року, протокол від 06 січня 2025 року №1, протокол від 08 січня 2025 року №2, протокол від 14 січня 2025 №3, протокол від 21 січня 2025 року №6, протокол від 18 лютого 2025 №13, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 04 лютого 2025 року №1665-р/пк-пз, пояснення (інформацію, документи) Замовника, отримані 18 лютого 2025 року та 20 лютого 2025 року через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Під час проведення моніторингу на виконання рішення комісії АМКУ від 04 лютого 2025 року №1665-р/пк-пз Замовник 18 лютого 2025 року скасував рішення про намір укласти договір та протоколом від 18 лютого 2025 року № 13 відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до частини першої пункту 51 Особливостей відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 04.03.2025 18:00 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2025 18:00

Запити/Пояснення