-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для миття та чищення в асортименті
Вид закупівлі: відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - особливості) Закупівля проводиться по очікуваних видатках на 2025 рік згідно Особливостей.
Завершена
910 502.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 552.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 552.51 UAH
Номер:
e52e7998af4f45dd8b4cd671bf4bfd8c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-03-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.02.2025 15:43 - 25.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.02.2024 № 18-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-12-003661-a, 12.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СКАРЛЕТ-ЛТД» і ТОВ «ТВГ Український папір» та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Шполянської міської ради об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.12.2024 №153; зміни до тендерної документації; скаргу до процедури; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СКАРЛЕТ-ЛТД» (далі – ТОВ «СКАРЛЕТ-ЛТД»); протокольне рішення уповноваженої особи від 25.12.2024 №172 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СКАРЛЕТ-ЛТД»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТВГ Український папір» (далі – ТОВ «ТВГ Український папір»); вимогу про усунення невідповідностей; документи надані ТОВ «ТВГ Український папір» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 30.12.2024 №178 про визначення ТОВ «ТВГ Український папір» переможцем відкритих торгів з особливостями; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.01.2025 №9 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір»; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Дишка Олексія Миколайовича (ФОП Дишко О.М.); вимогу про усунення невідповідностей; документи надані ФОП Дишком О.М. на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 17.01.2025 №11 про визначення ФОП Дишка О.М переможцем відкритих торгів з особливостями; рішення Комісії АМКУ від 14.01.2025 №559-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Дишком О.М у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 10.02.2025 в електронній системі закупівель; договір від 27.01.2025 № 25; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
14.02.2025 12:20 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2025 12:20
Запити/Пояснення
Номер:
bd4705b049104571a33b985d34b466cf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2025 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-12-003661-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-12-12-003661-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e5ea9ec4ca9547fa88adf6cee4144c98
Назва:
Відповідь на запит від 2025-02-06 16:10:20
Дата опублікування:
10.02.2025 12:21
Опис:
На Ваш запит від 2025-02-06 16:10:20 повідомляємо наступне:
1. На запитання 1 повідомляємо, що обгрунтування розміру витрат по закупівлі UA-2024-12-12-003661-a здійснено на підставі поданих потреб у закупівлі «Продукція для миття та чищення в асортименті» від установ та структурних підрозділів громади. Очікувану вартість по закупівлі визначено з урахуванням положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом використання методу порівняння ринкових цін (а саме інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі).
Додатки:
- Копія «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на 8 арк. в 1 прим.;
2. На запитання 2 повідомляємо наступне: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з врахуванням ДСТУ,ТУ, ГОСТ, діючих в Україні, а також типових вимог до товару, що склалися на ринку даного виду продукції. Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 https://shpola-otg.gov.ua/2024/12/12/obhruntuvannia-vidpovidno-do-vymoh-p-4-postanovy-kmu-vid-11-zhovtnia-2016-roku-710-do-protsedury-zakupivli-ua-2024-12-12-003661-a/.
Додатки:
- Скріни сторінок з мережі Інтернет станом на 09.12.2024 з цінами на товарні позиції предмету закупівлі у кількості 70-ти.