-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони території КП «СпецЕко»
Відсутні
Завершена
481 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 818.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 818.00 UAH
Номер:
f13fa063baa54471b38f2a37caf36d04
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 16:42 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 16-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.03.2025 № 16-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-12-10-017032-a, 10.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9).
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії АМКУ; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження); своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «СпецЕко» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − Замовник) UA-P-2024-12-10-020292-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.12.2024 № 3, 4; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.12.2024 № 8; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.12.2024 № 12; запитання потенційних учасників до процедури від 11.12.2024, 13.12.2024 та відповіді замовника від 11.12.2024, 15.12.2024; тендерну пропозицію учасника ПП «КІРАСА» (далі – Учасник); скаргу UA-2024-12-10-017032-a.b1 ПП «КІРАСА» щодо не погодження з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції (дата подання скарги: 31 грудня 2024 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 411-р/пк-пз від 09.01.2025 (опубліковане 10.01.2025); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 21 від 26.10.2024, № 22 від 26.12.2024, № 23 від 27.12.2024, № 70 від 14.01.2025; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг з охорони території КП «СпецЕко» від 23.01.2025 №21 на суму 300205,20 грн без ПДВ; додаткову угоду №1 від 24.01.2025; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 04.03.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 411-р/пк-пз від 09.01.2025 зобов’язано Комунальне підприємство «СпецЕко» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «КІРАСА» за процедурою закупівлі — «Послуги з охорони території КП «СпецЕко», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-10-017032-a.
Дата виконання рішення замовником: 13 січня 2025 року.
Період усунення порушень:
06.03.2025 18:20 - 12.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2025 18:20
Запити/Пояснення
Номер:
5452bb93b7af45da90168c247a53381e
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 481 800,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-10-017032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d72c9dae20ef4087856ced7b3c48c07c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
04.03.2025 16:20
Опис:
Очікувана вартість предмету закупівлі Підприємством визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, шляхом порівняння ринкових цін, а саме здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; направлено письмові запити цінових пропозицій. Цінові пропозиції надаються.