• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони території КП «СпецЕко»

Відсутні

Завершена

481 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 818.00 UAH
Номер: f13fa063baa54471b38f2a37caf36d04
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 03.03.2025 16:42 - 25.03.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 № 16-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 03.03.2025 № 16-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-12-10-017032-a, 10.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9). В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o.i.salo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії АМКУ; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження); своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «СпецЕко» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − Замовник) UA-P-2024-12-10-020292-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.12.2024 № 3, 4; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.12.2024 № 8; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.12.2024 № 12; запитання потенційних учасників до процедури від 11.12.2024, 13.12.2024 та відповіді замовника від 11.12.2024, 15.12.2024; тендерну пропозицію учасника ПП «КІРАСА» (далі – Учасник); скаргу UA-2024-12-10-017032-a.b1 ПП «КІРАСА» щодо не погодження з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції (дата подання скарги: 31 грудня 2024 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 411-р/пк-пз від 09.01.2025 (опубліковане 10.01.2025); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 21 від 26.10.2024, № 22 від 26.12.2024, № 23 від 27.12.2024, № 70 від 14.01.2025; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг з охорони території КП «СпецЕко» від 23.01.2025 №21 на суму 300205,20 грн без ПДВ; додаткову угоду №1 від 24.01.2025; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 04.03.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 411-р/пк-пз від 09.01.2025 зобов’язано Комунальне підприємство «СпецЕко» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «КІРАСА» за процедурою закупівлі — «Послуги з охорони території КП «СпецЕко», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-10-017032-a. Дата виконання рішення замовником: 13 січня 2025 року.
Період усунення порушень: 06.03.2025 18:20 - 12.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2025 18:20

Запити/Пояснення