-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень (амбулаторій 2,3) Співфінансування ЮНІСЕФ.
Завершена
2 545 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 725.00 UAH
Номер:
f07a4db0b54f4a71817a3e169e238bd9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-04-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
04.03.2025 14:58 - 26.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2025 № 94
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-12-10-013084-a 10.12.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього, що є невід’ємною частиною договору підряду від 24.02.2025 № 29 (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 13.01.2025 № 478-р/пк-пз та від 04.02.2025 № 1663-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, б/д та б/н зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.12.2024, тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕКСИС», рішення Комісія АМКУ від 13.01.2025 № 478-р/пк-пз та від 04.02.2025 № 1663-р/пк-пз, коментарі замовника щодо усунення порушень на підставі рішеннь Комісії АМКУ від 17.01.2025 та від 10.02.2025, вимоги про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕКСИС», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 30.12.2024 б/н, від 21.01.2025, від 14.02.2025 та повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2025, договір підряду від 24.02.2025 № 29 (далі – Договір), пояснення надані Замовником від 07.03.2025 та від 21.03.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «СИНЕКСИС» з остаточною ціновою пропозицією 2 327 668,21 без ПДВ та укладено договір підряду
від 24.02.2025 № 29.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей.
Так, відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Водночас, під час публікації Договору підряду від 24.02.2025 № 29, Замовником не оприлюднено всіх додатків до договору, що є його невід’ємною частиною, згідно пункту 19.1 «Додатки до договору» Договору, зокрема, Додаток № 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва»; Додаток № 3 «Договірна ціна»; Додаток № 4 «Локальний кошторис»; Додаток № 6 «Ціни на матеріальні ресурси», чим, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Разом з тим, Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (договір підряду від 24.02.2025 № 29) у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
28.03.2025 12:39 - 12.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2025 12:39
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№ 26-72/2025пр
Дата відкриття провадження:
01.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
26-77/2025пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З приводу порушення оприлюднення інформації про закупівлю, направляємо договір підряду від 24.02.2025 року № 29 та всі додатки до даного договору .
Порушення по не оприлюдненню додатків до договору підряду від 24.02.2025 року № 29, допущено фахівцем з публічних закупівель (далі - уповноважена особа) Олександром Грогулем, який призначений на дану посаду 31.01.2025 року наказом № 11/к, а помилку при оприлюднені договору здійснив 24.02.2025 року.
З приводу даного правопорушення з О. Грогуля проведено детальний розбір порядку оприлюднення документів публічних закупівель та надані вказівки, останньому керівництвом КНП «ЦПМСД №2 Дніпровського району м. Києва (далі – Центр), зроблено зауваження.
Своїми діями останній ніяких збитків Центру та іншим сторонам торгів не надано.
Формально в діях О. Грогуля вбачаються ознаки адміністративного правопорушення передбачені ст. 164-14 КУпАП, однак вважаючи, що останнього на дану посаду призначено лише 31.01.2025 року, фаху роботи в даній сфері не має, намірів порушити чинне законодавство не мав, дане порушення скоїв вперше, своїми діями збитків (шкоди) сторонам закупівлі не надав, тому О. Грогуля не слідує притягувати до адміністративної відповідальності, а слід обмежитись усним зауваженням.
Директор Олександр КВАРТАЛЬНИЙ
Дата публікації звіту:
02.04.2025 09:57
Запити/Пояснення
Номер:
134caec5e4fe4a14ad215d995aa3f31b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.03.2025 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є поточний ремонт приміщень (амбулаторій 2,3) Співфінансування Юнісеф за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-10-013084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
060169317d024bf2b12292b8888f61a0
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо процедури закупівлі предметом якого є поточний ремонт приміщень (амбулаторій 2, 3 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва»)
Дата опублікування:
07.03.2025 15:28
Опис:
З вересня 2023 року Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва» (далі – Центр), співпрацює з дитячим фондом ООН «ЮНІСЕФ» (далі – ЮНІЕФ), в рамках пілотного проекту універсально - прогресивної моделі патронажних відвідувань вдома до вагітних та родин до 3-х років (разом – Сторони).
Весною 2024 року ЮНІСЕФ було запропоновано нашому Центру надання підтримки в облаштуванні простору дружнього до дитини в приміщеннях Амбулаторій №3 та №2 які знаходяться за адресою м. Київ, Проспект Тичини, 22., попередньо ЮНІСЕФ було проведено обстеження наведених вище приміщень, складено дефектний акт, а 24 листопада 2024 року між Сторонами укладено угоду № UKR 2024573 про надання підтримки в співфінансуванні проведення ремонту на суму 2120790,30 грн. (без урахування ПДВ - оплачує Центр).
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), предмет закупівлі - Поточний ремонт приміщень за адресою: проспект Павла Тичини, 22 (лот1) за співфінансуванням Юнісеф. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-013084-a).
У відповідному тендері брало участь Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 42586016) та Товариство з обмеженою відповідальністю «СИНЕКСИС» (код ЄДРПОУ 43548411), переможцем торгів визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «СИНЕКСИС» (код ЄДРПОУ 43548411) (далі – переможець торгів).
Не погодившись з рішенням засідання Комітету нашого Центру ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» двічі оскаржувало торги, однак переможцем торгів визнано ТОВ «СИНЕКСИС». Основним чинником щодо визнання переможцем торгів ТОВ «СИНЕСКИС» було надання остаточної пропозиції щодо суми закупівлі послуги надано в розмірі 2 327 668,21 UAH, з ПДВ, а ТОВ ТЕП-Капітал» в розмірі 2 440 726 UAH, з ПДВ, що на 113057,79 грн. більше ніж переможцем торгів, що суттєво вплинуло щодо визначення переможця торгів.
На даний час з ТОВ «СИНЕКСИС» на проведення ремонтних робіт наведених приміщень укладено договір № 23 від 24.02.2025 року, відповідно до якого проводяться ремонтні роботи.
Додаток:
1. Копія Технічного звіту за результатами обстеження.
2. Копія дефектного акту.
3. Копія угоди № UKR 2024573 від 24.11.2024р.
4. Копія договору № 23 від 24.02.2025 року з додатками.
Директор Олександр КВАРТАЛЬНИЙ
Номер:
ff6adebd762f43cf8e067994d0a6e2a0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.03.2025 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Надати пояснення щодо причин та підстав невиконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 13.01.2025 № 478-р/пк-пз та від 04.02.2025 № 1663-р/пк-пз в частині скасування рішення щодо визначення переможцем торгів тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕКСИС», згідно вищезазначених рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7739eeef9e814f8e87ff41cc1e420018
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
21.03.2025 14:39
Опис:
Державна аудиторська служба України
Північний офіс держаудитслужби
ПОЯСНЕННЯ
щодо процедури закупівлі предметом якого є поточний ремонт приміщень (амбулаторій 2, 3 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва»)
Надаємо пояснення щодо причин та підстав невиконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 13.01.2025 № 478-р/пк-пз та від 04.02.2025 № 1663-р/пк-пз в частині скасування рішення щодо визначення переможцем торгів тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕКСИС», згідно вищезазначених рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Комунальним некомерційним підприємством Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва було оголошено тендер на Поточний ремонт приміщень (амбулаторій 2,3) Співфінансування Юнісеф, https://www.dzo.com.ua/tenders/25325205.
26.12.24 року закупівля перейшла в статус кваліфікації. Відповідно до проведеного аукціону ТОВ «СИНЕКСИС» подало пропозицію з найнижчою ціною про що нами вказувалось в попередньому поясненні. 30.12.2025 року рішенням уповноваженої особа Замовника було визначено переможцем ТОВ «СИНЕКСИС».
03.01.2025, 19:03. ID: UA-2024-12-10-013084-a.a1 ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», подано Скаргу до АМКУ на рішення про визначення переможця.
13.01.2025 Рішенням Антимонопольного комітету № 478-р/пк-пз було Зобов'язано комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва (код ЄДРПОУ: 26189147) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СИНЕКСИС" (код ЄДРПОУ: 43548411) переможцем за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт приміщень (амбулаторій 2,3) Співфінансування ЮНІСЕФ.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-10-013084-a.
Рішенням Антимонопольного комітету було вирішено: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
17.01.2025 року Замовником було скасовано рішення про визначення переможця ТОВ «СИНЕКСИС» на підставі рішення № 478-р/пк-пз.
Слідуючи виконання рішення Антимонопольного комітету № 478-р/пк-пз, 17.01.2025 Замовником було надано 24 години Учаснику на виправлення зауважень. ТОВ «СИНЕКСИС» в свою чергу поновив пакет документів та надав виправлені/відсутні раніше в пропозиції документи.
21.01.2025 року Рішенням фахівця з публічних закупівель було визначено переможцем ТОВ «СИНЕКСИС».
25.01.2025, 17:06. ID: UA-2024-12-10-013084-a.c2 ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." Подав повторно скаргу до АМКУ.
Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
Рішенням Комісії від 28.01.2025 № 1227-р/пк-пз, скарга була прийнята до розгляду та зобов’язано Замовника надати пояснення по суті скарги.
Замовник на веб-портал Уповноваженого органу надав пояснення по суті Скарги.
У ході розгляду Скарги, інформації, одержаної за Скаргою та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено наступне.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1) товариство з обмеженою відповідальністю "СИНЕКСИС" (надалі –
ТОВ "СИНЕКСИС")
2) Скаржник
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 26.12.2024.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу,Переможцем Процедури закупівлі визначено ТОВ "СИНЕКСИС".
Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "СИНЕКСИС" оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 21.01.2025.
04.02.2025 року Рішенням №1663 -р/пк-пз АМКУ було Зобов'язано комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медикосанітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва (код ЄДРПОУ: 26189147) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СИНЕКСИС" (код ЄДРПОУ: 43548411) переможцем за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт приміщень (амбулаторій 2,3) Співфінансування ЮНІСЕФ.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-10-013084-a.
Антимонопольним комітетом було встановлено наступне:
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про
усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені
невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення
виявлених невідповідностей.
Разом з тим, слід зазначити, що у наведеній вище вимозі відсутня інформація про невідповідності Пропозиції Переможця (в частині відсутності, зокрема, довідки про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та підтверджуючий документ, а саме - оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії), що було встановлено Комісією у рішенні від 13.01.2025 № 478-р/пк-пз.
Враховуючи викладене, Замовник, не зазначивши про невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
10.02.2025 року Замовником було скасовано рішення про визначення переможця ТОВ «СИНЕКСИС» та на виконання цього ж рішення 12.02.2025 було надано 24 години на виправлення зауваження.
В свою чергу, ТОВ «СИНЕКСИС» загрузив на майданчик документів, які вимагались вчасно та в повному обсязі.
14.02.2025 року Замовником було прийнято Рішення про визначення переможцем ТОВ та в подальшому підписати договір з переможцем.
Отже, жодних підстав щодо порушення законодавства з боку Замовника не було. Всі рішення антимонопольного комітету було виконано. Слід зазначити, що на засіданнях антимонопольного комітету був присутнім представник Замовника, тож всі дії Замовника було чітко визначено щодо цієї закупівлі.
Додатки:
Директор Олександр КВАРТАЛЬНИЙ