• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень (амбулаторій 2,3) Співфінансування ЮНІСЕФ.

Завершена

2 545 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 725.00 UAH
Номер: f07a4db0b54f4a71817a3e169e238bd9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-04-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.03.2025 14:58 - 26.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.03.2025 № 94 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-12-10-013084-a 10.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього, що є невід’ємною частиною договору підряду від 24.02.2025 № 29 (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 13.01.2025 № 478-р/пк-пз та від 04.02.2025 № 1663-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, б/д та б/н зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.12.2024, тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕКСИС», рішення Комісія АМКУ від 13.01.2025 № 478-р/пк-пз та від 04.02.2025 № 1663-р/пк-пз, коментарі замовника щодо усунення порушень на підставі рішеннь Комісії АМКУ від 17.01.2025 та від 10.02.2025, вимоги про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕКСИС», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 30.12.2024 б/н, від 21.01.2025, від 14.02.2025 та повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2025, договір підряду від 24.02.2025 № 29 (далі – Договір), пояснення надані Замовником від 07.03.2025 та від 21.03.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «СИНЕКСИС» з остаточною ціновою пропозицією 2 327 668,21 без ПДВ та укладено договір підряду від 24.02.2025 № 29. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Водночас, під час публікації Договору підряду від 24.02.2025 № 29, Замовником не оприлюднено всіх додатків до договору, що є його невід’ємною частиною, згідно пункту 19.1 «Додатки до договору» Договору, зокрема, Додаток № 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва»; Додаток № 3 «Договірна ціна»; Додаток № 4 «Локальний кошторис»; Додаток № 6 «Ціни на матеріальні ресурси», чим, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. Разом з тим, Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (договір підряду від 24.02.2025 № 29) у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 28.03.2025 12:39 - 12.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2025 12:39

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: № 26-72/2025пр
Дата відкриття провадження: 01.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 26-77/2025пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З приводу порушення оприлюднення інформації про закупівлю, направляємо договір підряду від 24.02.2025 року № 29 та всі додатки до даного договору . Порушення по не оприлюдненню додатків до договору підряду від 24.02.2025 року № 29, допущено фахівцем з публічних закупівель (далі - уповноважена особа) Олександром Грогулем, який призначений на дану посаду 31.01.2025 року наказом № 11/к, а помилку при оприлюднені договору здійснив 24.02.2025 року. З приводу даного правопорушення з О. Грогуля проведено детальний розбір порядку оприлюднення документів публічних закупівель та надані вказівки, останньому керівництвом КНП «ЦПМСД №2 Дніпровського району м. Києва (далі – Центр), зроблено зауваження. Своїми діями останній ніяких збитків Центру та іншим сторонам торгів не надано. Формально в діях О. Грогуля вбачаються ознаки адміністративного правопорушення передбачені ст. 164-14 КУпАП, однак вважаючи, що останнього на дану посаду призначено лише 31.01.2025 року, фаху роботи в даній сфері не має, намірів порушити чинне законодавство не мав, дане порушення скоїв вперше, своїми діями збитків (шкоди) сторонам закупівлі не надав, тому О. Грогуля не слідує притягувати до адміністративної відповідальності, а слід обмежитись усним зауваженням. Директор Олександр КВАРТАЛЬНИЙ
Дата публікації звіту: 02.04.2025 09:57

Запити/Пояснення