• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень (амбулаторій 2,3) Співфінансування ЮНІСЕФ.

Завершена

2 545 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 725.00 UAH
Період оскарження: 10.12.2024 14:36 - 22.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про визначення переможця процедури закупівлі

Номер: e2fed2eeb0c14a038923176ed2da50e0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-10-013084-a.c2
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.01.2025 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.02.2025 10:31
Дата виконання рішення Замовником: 10.02.2025 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про переможця ТОВ Синексис
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a648bcc1edb743a0b73e1524a194d8e7
Заголовок пункту скарги: про наявність комплексу АВК-5
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 14 січня 2024 року Замовником було виконано рішення Органу оскарження, а 17 січня 2025 року Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту:
«Додати документи до тендерної пропозиції які не були подані»
Проте у встановлений строк Переможцем не було усунено невідповідності, зокрема:
1. Відповідно до п.1.18 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії.
В складі пропозиції не було надано зазначених документів, що було розглянуто Органу оскарження і знайшло своє відображення в рішенні від 13.01.2025 р. №478-р/пк-пз.
На усунення невідповідностей Переможцем надано Ліцензію №01/47804 на програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації», з підсистемою ПД виданої на ТОВ «Солтимбуд» та договір від 01.09.2023 р. №01/45238 укладений між ПП «Український експертний будівельний центр» і ТОВ «Солтимбуд».
Відповідно до пункту 5.3 цього договору ТОВ «Солтимбуд» заборонено передавати АВК-5 в цілому або доступ до нього (окремі робочі місця) третім особам у тимчасове (оренда, прокат тощо) або постійне користування та іншим шляхом розповсюджувати програмне забезпечення, бази даних чи інші складові частини АВК.
Документів, які б підтверджували наявність в Переможця ліцензії на АВК-5 не надано, як і не надано документів, які б підтверджували наявністю у нього зазначеної програми АВК-5, що не відповідає умовам Тендерної документації.

2. Відповідно до п.1.19 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено наступне:
1.19. Учасник може для підтвердження відповідності таким кваліфікаційним критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
А) У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати:
- довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість послуг, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника;
- лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність надання послуг, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування послуг, які будуть надані субпідрядною організацією/співвиконавцем.
- замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених пунктом 47 Особливостей;
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядної організації, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією/співвиконавцем до надання послуг (власне або залучене);
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність у субпідрядної організації/співвиконавця працівників для надання послуг, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені субпідрядною організацією/співвиконавцем для надання послуг, до яких її залучають, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про те, що вони є штатними працівниками субпідрядної організації/співвиконавця (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за цивільно-правовими угодами або договорами підряду;
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем договору щодо виконання робіт, до яких її залучають. Довідка повинна містити інформацію про договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором. Надати також сканкопію договору по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в довідці;
Б) У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до надання послуг в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати:
- довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість послуг, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника;
- лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність надання послуг, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування послуг, які будуть надані субпідрядною організацією/співвиконавцем;
- довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем договору щодо виконання робіт, до яких її залучають. Довідка повинна містити інформацію про договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором. Надати також сканкопію договору по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в довідці.
В) У разі якщо учасник не планує залучати стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до надання послуг, що є предметом закупівлі, про це у складі пропозиції надається довідка.
Аналіз Тендерної пропозиції дає можливість встановити наявність в її складі Тендерної пропозиції довідки № 5 від 24.12.2024 р. та наданої на усунення невідповідностей довідки №7 від 17.01.2025 р. відповідно до яких зазначається про не залучення субпідрядників до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим як в складі тендерної пропозиції так і в документах на усунення невідповідностей не надано довідок, які б свідчили про:
- що Переможець не планує залучати стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до надання послуг, що є предметом закупівлі;
- що Переможець планує залучати стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до надання послуг, що є предметом закупівлі, в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору.
Замовник повинен був врахувати наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином Замовник, після оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей і надання учасником документів на їх усунення повинен був встановити факт не усунення наявних відповідностей, і керуючись абзацем 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію Переможця із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель про те, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про визначення переможця

Номер: 57e6647c3f36468e863d088ab2684853
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-10-013084-a.a1
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.01.2025 12:48
Дата виконання рішення Замовником: 17.01.2025 12:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Переможця закупівлі відмінено
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4aa057460aa8415ebec799d47822b2dc
Заголовок пункту скарги: Заперечення на визначення Переможця - відсутній календарний графік
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.1.Умови Тендерної документації
Пунктом 6 Тендерної документації визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з відповідною технічною специфікацією (відповідно до Табл. № 2 Додатку № 1 та Додатку № 2 до ТД).
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
2. У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою).
- зведений кошторис;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- кошторисну документацію обмінний файл .bdd (.bds) або .imd (.ims);
- календарний графік виконання робіт;
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник повинен надати гарантійний лист у складі пропозиції.
Тендерні пропозиції повинні узгоджуватися із технічним завданням (Додаток 2).
Крім того, документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається Учасником у формі пояснювальної записки. Кошторисна документація, що надається Учасником, повинна включати відомість обсягів робіт. Розрахунок договірної ціни (розрахунок ціни тендерної пропозиції) має бути надана у друкованому вигляді у програмному комплексі АВК останньої версії, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.

1.2.Аналіз пропозиції Переможця
У складі Тендерної пропозиції Переможця не надано календарний графік виконання робіт. Тобто Переможець не надав документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.

Таким чином, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «СИНЕКСИС» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: eafaaa1d4aba4a2cb1c2d1d05c8652dd
Заголовок пункту скарги: Заперечення на визначення Переможця - відсутня довідка про АВК, ліцензія АВК
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1.1.Умови Тендерної документації
Учасник повинен надати довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії.

1.2.Аналіз пропозиції Переможця
Також, Переможцем не було надано довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не надавав 24 години на виправлення невідповідностей при перевірці тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 86a06488a59442a1aa26dcf293c99f1f
Заголовок пункту скарги: Заперечення на визначення Переможця - відсутній Договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів, акт або видаткова накладна
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до Табл. № 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати (крім іншого):
- Договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів. Надати копію акту або видаткової накладної, що підтверджують факт наданих послуг Учаснику по даному договору та/або договір на послуги з вивозу будівельного сміття та гарантійний лист учасника щодо його зобов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття. (чинного на весь термін виконання робіт)

1.2.Аналіз пропозиції Переможця
Більше того, Переможець відповідно до Тендерної документації мав надати Договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів. Надати копію акту або видаткової накладної, що підтверджують факт наданих послуг Учаснику по даному договору та/або договір на послуги з вивозу будівельного сміття та гарантійний лист учасника щодо його забов’язання очистити об’єкт від будівельного сміття. (чинного на весь термін виконання робіт).


Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не надавав 24 години на виправлення невідповідностей при перевірці тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 54a500786b9c40c4a3b21903ba0d474a
Заголовок пункту скарги: Заперечення на визначення Переможця - відсутній Договір страхування ризиків
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до Табл. № 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати (крім іншого):
- Лист – гарантія щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). До листа – гарантії надаються копії підтверджуючих документів (договір страхування).

1.2.Аналіз пропозиції Переможця
Варто також відміти, що Переможцем не надано договору страхування, що мав бути долучений до листа – гарантії щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не надавав 24 години на виправлення невідповідностей при перевірці тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір