-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги
Завершена
12 158 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 121 584.00 UAH
мін. крок: 1% або 121 584.00 UAH
Номер:
0da3bb3cb58546acb102e9ca6d51cba0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 14:45 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 Одеса № 67
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 31.03.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 67
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
10 UA-2024-12-09-018947-a 09.12.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 10 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.12.2024 № 3/ тд, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 12.12.2024 та додатки 1 та 3 до ТД в новій редакції, ТД зі змінами в новій редакції від 30.12.2024, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 30.12.2024, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.12.2024, роз’яснення Замовника на звернення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.12.2024, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2024-12-09-018947-a/c1 та UA-2024-12-09-018947-a.b2, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.12.2024, рішення Комісії, як органу оскарження від 24.12.2024 №№ 20512-р/пк-пз та 20498-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «САМСОН-ГРУПП-06» (далі – ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06» невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 та від 31.01.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.01.2025, лист ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06» від 28.01.2025 № 34/2801 щодо продовження строку укладання договору, договір про закупівлю від 31.01.2025 № У-П/2025/29 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 31.01.2025, додаткові угоди від 31.01.2025 № 1 та № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 08.04.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено.
Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» від 13.12.2024 № UA-2024-12-09-018947-a.b2 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте рішення від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які:
мають саме не менше 34 штук радіостанцій, та зможуть надати відомості/інформацію з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів та/або з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання саме аналогового транкінгового радіозв’язку від Українського державного центру радіочастот або його територіальнихпідрозділів/філій/організацій;
мають в наявності договір на послуги радіозв’язку з оператором;
зможуть підтвердити наявність саме у власності саме не менше 6 одиниць транспорту реагування;
нададуть довідку про наявність посадової особи, відповідальної за спеціальну підготовку персоналу та його оснащення спецзасобами (нададуть наказ про призначення) зі строком служби вищезазначеної особи в лавах ЗСУ не менш, як 3 роки (на підтвердження нададуть відповідні документи);
зможуть надати скановану копію чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї;
зможуть надати довідку про наявність саме посадових осіб, які входять до складу групи швидкого реагування (не менше ніж 3 екіпажі), не менше ніж 1 охоронець на 1 екіпаж, з наданням додаткових документів, зокрема, скановану копію документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік;
нададуть довідку про наявність працівників, які пройшли навчання про надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки та з питань охорони праці не менш ніж 6 охоронців, яких буде зазначено в довідці відповідно до п. 4.3 та на підтвердження нададуть відповідний документ про проходження навчання; довідку про наявність відповідальної особи з питань охорони праці та пожежної безпеки та нададуть копію наказу про призначення та копії посвідчень про проходження відповідних навчань.
Рішенням від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз Комісія зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з охорони об’єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно з ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-018947-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Замовником внесено відповідні зміни до ТД, які оприлюднені в електронній системі закупівель 30.12.2024.
Також слід зазначити, що інформація про оскарження рішення Комісії від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз відсутня.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Проте моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації в частині вимоги про надання учасником у складі тендерної пропозиції сканованої копії документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік (підпункт 4.3.3 пункту 4 Додатка 3 до ТД).
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.04.2025 із значеного питання Замовник 08.04.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту виявленого порушення.
Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз.
Період усунення порушень:
10.04.2025 14:00 - 25.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2025 14:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-09-018947-a від 10 квітня 2025 року (надалі – Висновок) за результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
З огляду на те, що виявлене порушення стосується невиконання рішення Комісії та Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, Замовник повідомляє, що уповноважена особа Таран Тетяна Василівна, яка допустила порушення щодо невиконання рішення Комісії від 22.01.2024 року № 20498-р/пк-пз була звільнена із займаної посади 20 січня 2025 року (копія наказу по особовому складу додається).
Крім того, з метою забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії та недопущення встановленого Південним офісом Держаудитслужби порушення, начальником відділу публічних закупівель проведено економічне навчання із працівниками відділу публічних закупівель (копія протоколу економічного навчання додається).
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені та викладені у Висновку від 10.04.2025 року, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення, про що зазначити в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня опублікування даної відповіді.
Додатки
1. Копія наказу по особовому складу про звільнення Таран Т.В.
2. Копія протоколу економічного навчання № 1 від 16 квітня 2025 року.
Дата публікації звіту:
16.04.2025 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
789d67141a2b4c4eb0504c51a0b4258b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.04.2025 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може пояснити невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації в частині виключення з тендерної документації вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції таких документів:
щодо підтвердження наявності у власності/користуванні (оренда тощо) транспорту реагування (підпункт 4.2.2 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації);
сканованої копії чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику та/або його співробітникам на право зберігання зброї (підпункт 4.3.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації);
сканованої копії документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік (підпункт 4.3.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f8d17e452d3b4897a49da4bf61808f94
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.04.2025 16:29
Опис:
На ваш запит, що надійшов через веб-портал Уповноваженого органу, від 03.04.2025 року об 12:03 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги» з очікуваною вартістю 12 158 400,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-09-018947-a) щодо надання інформації, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо надання інформації, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо, що закупівля послуг здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності).
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника.
Очікувана вартість закупівлі «Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги» з очікуваною вартістю 12 158 400,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-09-018947-a) сформована відповідно до п. 1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих наступними контрагентами: ТОВ «АГЕНСТВО ОХОРОНИ «ЗЕВС», ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «БАЗИС», ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06» (додаються).
Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником, закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію, в тому числі про:
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик послуги для забезпечення робочого процесу підрозділів комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (копія додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
2. Щодо надання пояснення про невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації в частині виключення з тендерної документації вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції таких документів:
- щодо підтвердження наявності у власності/користуванні (оренда тощо) транспорту реагування (підпункт 4.2.2 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації);
- сканованої копії чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику та/або його співробітникам на право зберігання зброї (підпункт 4.3.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації);
- сканованої копії документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік (підпункт 4.3.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації).
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» 13 грудня 2024 року об 20:03 було подано скаргу про порушення законодавства в сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України на закупівлю: UA-2024-12-09-018947-a, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі: Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги. 17.12.2024 року об 15:58 Орган оскарження прийняв її до розгляду та 25.12.2024 року було опубліковано Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.12.2024 року № 20498-р/пк-пз про задоволення Скарги частково. Комісія Антимонопольного комітету України постановила:
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" (код ЄДРПОУ: 03328497) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-018947-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Тобто, Комісія зобов’язала КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС» внести зміни до тендерної документації, а не виключити з тендерної документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції таких документів:
- щодо підтвердження наявності у власності/користуванні (оренда тощо) транспорту реагування (підпункт 4.2.2 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації);
- сканованої копії чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику та/або його співробітникам на право зберігання зброї (підпункт 4.3.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації);
- сканованої копії документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік (підпункт 4.3.3 пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації).
Рішення органу оскарження, з приводу цих пунктів: Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, що і було здійснено уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" Тетяною ТАРАН, а саме: в електронній системі закупівель був опублікований Перелік змін від 30.12.2024 року до тендерної документації на закупівлю: Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-09-018947-a).
Додаток 3 - Перелік документів для учасника нова редакція від 12.12.2024 року Додаток 3 – Перелік документів для учасника нова редакція від 30.12.2024 року
Документально підтвердити наявність у власності не менше 6 одиниць транспорту реагування, що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», які обладнані засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування;
- кольорове фото транспорту, де чітко видно державні номерні знаки, наявність спеціальних світлових сигнальних пристроїв;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.2013 № 375.
Документально підтвердити наявність у власності/користуванні (оренда тощо) не менше 6 одиниць транспорту реагування, що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», які обладнані засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування;
- кольорове фото транспорту, де чітко видно державні номерні знаки, наявність спеціальних світлових сигнальних пристроїв;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.2013 № 375.
Довідка про наявність посадових осіб, які входять до складу групи швидкого реагування (не менше ніж 3 екіпажі), не менше ніж 1 охоронець на 1 екіпаж, з наданням додаткових документів:
- сканована копія чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї;
- сканована копія документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідка про наявність осіб, які входять до складу групи швидкого реагування (не менше ніж 3 екіпажі), не менше ніж 1 охоронець на 1 екіпаж, з наданням додаткових документів:
- сканована копія чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику та/або його співробітникам на право зберігання зброї;
- сканована копія документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік.
Відповідно до п. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 09.04.2025 року до 00:00 години.
Додатки:
1. Заявка на проведення закупівлі послуг
2. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «СБ «БАЗИС»
3. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06»
4. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «АГЕНСТВО ОХОРОНИ «ЗЕВС»
5. Запит на комерційну пропозицію ФОП Кащук В.А.
6. Комерційна пропозиція ТОВ «СБ «БАЗИС»
7. Комерційна пропозиція ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06»
8. Комерційна пропозиція ТОВ «АГЕНСТВО ОХОРОНИ «ЗЕВС».