• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги

Завершена

12 158 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 121 584.00 UAH
Номер: 0da3bb3cb58546acb102e9ca6d51cba0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 31.03.2025 14:45 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.03.2025 Одеса № 67 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 31.03.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 67 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 10 UA-2024-12-09-018947-a 09.12.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 722-38-64, i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 10 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.12.2024 № 3/ тд, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 12.12.2024 та додатки 1 та 3 до ТД в новій редакції, ТД зі змінами в новій редакції від 30.12.2024, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 30.12.2024, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.12.2024, роз’яснення Замовника на звернення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.12.2024, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2024-12-09-018947-a/c1 та UA-2024-12-09-018947-a.b2, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.12.2024, рішення Комісії, як органу оскарження від 24.12.2024 №№ 20512-р/пк-пз та 20498-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «САМСОН-ГРУПП-06» (далі – ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06» невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025 та від 31.01.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.01.2025, лист ТОВ «САМСОН-ГРУПП-06» від 28.01.2025 № 34/2801 щодо продовження строку укладання договору, договір про закупівлю від 31.01.2025 № У-П/2025/29 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 31.01.2025, додаткові угоди від 31.01.2025 № 1 та № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 08.04.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС» від 13.12.2024 № UA-2024-12-09-018947-a.b2 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте рішення від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: мають саме не менше 34 штук радіостанцій, та зможуть надати відомості/інформацію з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів та/або з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання саме аналогового транкінгового радіозв’язку від Українського державного центру радіочастот або його територіальнихпідрозділів/філій/організацій; мають в наявності договір на послуги радіозв’язку з оператором; зможуть підтвердити наявність саме у власності саме не менше 6 одиниць транспорту реагування; нададуть довідку про наявність посадової особи, відповідальної за спеціальну підготовку персоналу та його оснащення спецзасобами (нададуть наказ про призначення) зі строком служби вищезазначеної особи в лавах ЗСУ не менш, як 3 роки (на підтвердження нададуть відповідні документи); зможуть надати скановану копію чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї; зможуть надати довідку про наявність саме посадових осіб, які входять до складу групи швидкого реагування (не менше ніж 3 екіпажі), не менше ніж 1 охоронець на 1 екіпаж, з наданням додаткових документів, зокрема, скановану копію документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік; нададуть довідку про наявність працівників, які пройшли навчання про надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки та з питань охорони праці не менш ніж 6 охоронців, яких буде зазначено в довідці відповідно до п. 4.3 та на підтвердження нададуть відповідний документ про проходження навчання; довідку про наявність відповідальної особи з питань охорони праці та пожежної безпеки та нададуть копію наказу про призначення та копії посвідчень про проходження відповідних навчань. Рішенням від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз Комісія зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з охорони об’єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно з ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-018947-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Замовником внесено відповідні зміни до ТД, які оприлюднені в електронній системі закупівель 30.12.2024. Також слід зазначити, що інформація про оскарження рішення Комісії від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз відсутня. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Проте моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації в частині вимоги про надання учасником у складі тендерної пропозиції сканованої копії документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік (підпункт 4.3.3 пункту 4 Додатка 3 до ТД). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.04.2025 із значеного питання Замовник 08.04.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту виявленого порушення. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії від 24.12.2024 № 20498-р/пк-пз.
Період усунення порушень: 10.04.2025 14:00 - 25.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2025 14:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-09-018947-a від 10 квітня 2025 року (надалі – Висновок) за результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на те, що виявлене порушення стосується невиконання рішення Комісії та Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, Замовник повідомляє, що уповноважена особа Таран Тетяна Василівна, яка допустила порушення щодо невиконання рішення Комісії від 22.01.2024 року № 20498-р/пк-пз була звільнена із займаної посади 20 січня 2025 року (копія наказу по особовому складу додається). Крім того, з метою забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії та недопущення встановленого Південним офісом Держаудитслужби порушення, начальником відділу публічних закупівель проведено економічне навчання із працівниками відділу публічних закупівель (копія протоколу економічного навчання додається). Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені та викладені у Висновку від 10.04.2025 року, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення, про що зазначити в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня опублікування даної відповіді. Додатки 1. Копія наказу по особовому складу про звільнення Таран Т.В. 2. Копія протоколу економічного навчання № 1 від 16 квітня 2025 року.
Дата публікації звіту: 16.04.2025 15:42

Запити/Пояснення