• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливо

Призупинено

14 807 166.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 148 071.67 UAH
Номер: 85ce501233074f639decfbbdd5506139
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 24.03.2025 12:50 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2025 Одеса № 60 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.03.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.03.2025 № 60 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2024-12-09-017655-a 09.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії, як органу оскарження у визначений Законом строк, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплопостачання міста Одеси» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.12.2024, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 21.01.2025 та від 30.01.2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.01.2025 та 30.01.2025, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») до процедури закупівлі від 13.12.2024 № UA-2024-12-09-017655-a.c1 та від 23.01.2025 № UA-2024-12-09-017655-a.b2, рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз та від 03.02.2025 № 1546-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, надані 27.03.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався. За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» від 13.12.2024 № UA-2024-12-09-017655-a.c1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте рішення від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: - можуть надати Замовнику саме смарт-картки; - запропонують забезпечення Замовника WEB-додатком з доступом до «Особистого кабінету» з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю до об’ємів палива, за який був здійснений розрахунок з постачальником, та який дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними смарт-картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти усіх АЗС учасника тощо, а також з окремим розділом, який містить елементи керування бланків-дозволів, талонів, блокування та розблокування доступу до них тощо. Рішенням від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Паливо», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-017655-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Згідно з інформацією, оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовником 21.01.2025 внесено зміни до тендерної документації. В подальшому на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» від 23.01.2025 № UA-2024-12-09-017655-a.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, у тому числі, невиконання рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято відповідне рішення від 03.02.2025 № 1546-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, що за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: - можуть надати Замовнику талони, що містять QR-КОД або ШТРИХ-КОД; - запропонують забезпечення Замовника WEB-додатком з доступом до «Особистого кабінету» з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю придбаного об’єму палива та дозволяє керувати цім об’ємом палива, розділювати його, формувати талони різної фіксованої кількості певного найменування і марки палива, складати статистичні звіти по витратам, місцям використання та повинен мати окремий розділ, який містить елементи керування талонами, блокування та/або розблокування, продовження строку дії талонів тощо. Рішенням від 03.02.2025 № 1546-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Паливо», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-017655-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Проте моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз. Крім того, відсутня інформація про оскарження рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз.
Період усунення порушень: 31.03.2025 12:09 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2025 12:09

Оскарження висновку в суді

Опис: Доброго дня! Готуються документи для оскарження висновку у суді.
Дата публікації: 08.04.2025 09:46

Запити/Пояснення