• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливо

Призупинено

14 807 166.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 148 071.67 UAH
Період оскарження: 09.12.2024 16:15 - 01.02.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Протиправні та дискримінаційні умови тендерної документації; невиконання рішення Органу оскарження.

Номер: 6f9617bf33e0422791a61afee1a12307
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-09-017655-a.b2
Назва: Протиправні та дискримінаційні умови тендерної документації; невиконання рішення Органу оскарження.
Скарга:
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» було оскаржено умови тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-12-09-017655-a, як такі, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними. За результатами розгляду скарги UA-2024-12-09-017655-a.c1, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз, яким зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі № UA-2024-12-09-017655-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. 21.01.2025 Замовник оприлюднив Тендерну документацію, зі змінами, внесеними до неї 21.01.2025 (далі – Тендерна документація). Однак, аналіз змін, внесених до Тендерної документації свідчить про те, що замовник фактично не виконав рішення Органу оскарження від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз, а також не усунув порушення, зазначені у мотивувальній частині цього рішення. Більше того, до Тендерної документації було включено нові умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними. В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 03.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.01.2025 14:10
Дата прийняття рішення по скарзі: 04.02.2025 18:42
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", Дудник Євген 380978546494 fat-32-2@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 054511f4742b4fe2a41cc602432168f4
Заголовок пункту скарги: Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-12-09-017655-a (з урахуванням внесених 21.01.2025 змін) містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, та які є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: За результатами розгляду Органом оскарження скарги UA-2024-12-09-017655-a.c1, було прийнято рішення від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз, відповідно до якого було встановлено, що вимоги тендерної документації, які передбачають забезпечення Замовника WEB-додатком з доступом до «Особистого кабінету» з режимом роботи 24/7, який надає доступ покупцю до об’ємів палива, за який був здійснений розрахунок з постачальником, та який дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними смарт – картками, формувати статистичні звіти по витратам, місцям використання (отоварення) бланків дозволів, карти усіх АЗС учасника тощо, а також з окремим розділом, який містить елементи керування бланків-дозвілів талонів, блокування та розблокування доступу до них тощо, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Також у рішенні від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз зазначено, що «відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)».
Рішенням від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз також встановлено, що «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Аналіз змін, внесених до Тендерної документації свідчить про те, що замовник фактично не виконав рішення Органу оскарження від 23.12.2024 № 20435-р/пк-пз, а також не усунув порушення, зазначені у мотивувальній частині цього рішення.
Так, замовник вніс зміни до Тендерної документації, які не усунули зазначені вище вимоги, а також не усунули дискримінаційний характер цих вимог:
1) оновлений Додаток № 1.1. до Тендерної документації містить вимоги, згідно з якими «**Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талони повинні відображатися/формуватися у особистому кабінеті Web додатку*** з режимом роботи 24/7, одноразового використання, містить QR-код, який дозволяє здійснити ідентифікацію Замовника та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами ( далі - талон). *** Особистий кабінет Web додатку надає Замовнику доступ до придбаного об’єму палива та дозволяє керувати цім об’ємом палива, розділювати його, формувати талони різної фіксованої кількості певного найменування і марки палива, складати статистичні звіти по витратам, місцям використання та повинен мати окремий розділ, який містить елементи керування талонами, блокування та/або розблокування, продовження строку дії талонів тощо (далі-функціонал Web додатку)»;
2) згідно з оновленою редакцією підпункту 2.4. пункту 2 Таблиці № 2 Додатку № 1.1. до Тендерної документації, «На підтвердження наявності у Учасника Особистого кабінету Web додатку надати скрини із посилання усесвітній мережі та скрини щодо функціоналу Web додатку».
Таким чином, зазначені безпідставні та дискримінаційні вимоги, які стосуються забезпечення Замовника WEB-додатком з доступом до «Особистого кабінету», залишились в Тендерній документації.
Відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зазначений Технічний регламент взагалі НЕ МІСТИТЬ вимог, які б зобов’язували розповсюджувачів палива (в т.ч. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), мати особистий кабінет та/або електронний Web додаток.
Відповідно, Технічний регламент не встановлює і переліку функцій такого особистого кабінету та/або електронного Web додатку, зокрема, наявності окремого розділу який містить елементи керування бланками-дозволами талонами, блокування та розблокування доступу до них ,тощо.
Звертаємо увагу, що не зважаючи на зазначене, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», для забезпечення зручності використання покупцями паливних карток, впроваджено та здійснюється підтримка особистого (електронного) кабінету, який розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://naftacards.ukrnafta.com/, доступ до якого надається покупцям (замовникам). Інструкцію користувача особового кабінету розміщено у вільному доступі на інтернет-сторінці ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (https://sites.google.com/view/ukrnafta-postach/, у рубриці «Інформація для клієнта / Кабінет клієнта».
При цьому, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому покупець може адмініструвати паливні картки «UKRNAFTA», емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», дозволяє повною мірою використовувати весь функціонал паливних карток, необхідний для здійснення заправлення автомобілів замовника паливом, а також здійснювати адміністрування паливних карток, їх блокування, розблокування тощо.
Однак, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому обслуговуються паливні картки «UKRNAFTA», не поширюється на паливні талони, скретч картки тощо.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не відповідатиме умовам Тендерної документації, та буде відхилена Замовником.
Встановлення Замовником таких вимог може призвести до порушення вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Крім того, з урахуванням змін, внесених 21.01.2025, Додатком № 1.1 до Тендерної документації передбачено, що «Талони повинні відображатися/формуватися у особистому кабінеті Web додатку*** з режимом роботи 24/7, одноразового використання, МІСТИТЬ QR-КОД, який дозволяє здійснити ідентифікацію Замовника та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами (далі - талон)».
З цього приводу слід зазначити, що вимога щодо наявності на талоні QR-коду, є безпідставною та протиправною.
Так, порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України регламентуються Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженою Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496 (далі – Інструкція).
Згідно з визначенням, наведеним у пункті 3 Інструкції, талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Згідно з вимогами пункту 10.3.3.1 Інструкції, форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
При цьому, зазначена Інструкція НЕ МІСТИТЬ вимог до талонів, згідно з якими вони мали б містити QR-код.
Отже, встановлення Замовником зазначених вимог до талонів, не ґрунтується на вимогах чинного законодавства, та є неприпустимим.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» є емітентом талонів, зокрема, на бензин А-95 та дизельне паливо, відпуск товару за якими здійснюється відповідно до вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496, а також відповідно до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.
Талони, які емітує ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не містять QR-коду. Невідповідність талонів, які емітує ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», вимогам замовника щодо наявності QR-коду, призведе до відхилення тендерної пропозиції, яку буде подано ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Отже, встановлення замовником таких вимог може призвести до ПОРУШЕННЯ ВИМОГ частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-12-09-017655-a (з урахуванням внесених 21.01.2025 змін).
2. Інструкція користувача особового кабінету.
3. Зразки талонів емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на неправомірні умови тендерної документації

Номер: 2e14ee27204b4406befe25316353c8e5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-09-017655-a.c1
Назва: Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Скарга:
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2024-12-09-017655-a, затвердженій рішенням уповноваженої особи замовника (Комунального підприємства «Теплопостачання міста Одеси»), протокол від 09.12.2024 року, встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»). В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.12.2024 16:39
Дата прийняття рішення по скарзі: 24.12.2024 18:31
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", Дудник Євген 380978546494 fat-32-2@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 23a161264e8445fe9ce51edc2faf1b32
Заголовок пункту скарги: Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-12-09-017655-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2024-12-09-017655-a, оголошеній Комунальним підприємством «Теплопостачання міста Одеси» (далі – Замовник).
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-12-09-017655-a містить умови, згідно з якими:
1. Учасник повинен забезпечити низку додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі, які не передбачені законодавством.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».

З цього приводу слід зауважити наступне.

1. Щодо додаткових технічних вимог щодо предмету закупівлі.
Згідно з описом окремої частини або частин предмета закупівлі, наведеним у оголошенні про проведення закупівлі UA-2024-12-09-017655-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель, предметом закупівлі є товари (Бензин (ТАЛОНИ), Дизельне паливо (ТАЛОНИ).
Відповідно до умов підпункту 4.1 Розділу І тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-12-09-017655-a, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 09.12.2024 (далі – Тендерна документація), предметом закупівлі є «Бензин А-95 (ТАЛОНИ), дизельне паливо (ТАЛОНИ) за кодом CPV за ДК021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти».
У Додатку № 1.1. «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Бензин А-95 (ТАЛОНИ), дизельне паливо (ТАЛОНИ), Код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» до Тендерної документації, найменування товару: Бензин А-95 ТАЛОНИ; Дизельне паливо ТАЛОНИ.
Також, у Додатку № 1.1. до Тендерної документації, у розділі «Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі» зазначено: «Бланк-дозвіл або талон. Бланк-дозвіл або талон- це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Особистий кабінет.
Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками ,формувати статистичні звіти по витратам ,місцям використання( отоварення ) БЛАНКІВ ДОЗВОЛІВ , карти усіх АЗС Учасника, тощо , що підтверджується відповідними скринами такого ресурсу із наданням посилання у всесвітній мережі. ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ПОВИНЕН МАТИ ОКРЕМИЙ РОЗДІЛ ЯКИЙ МІСТИТЬ ЕЛЕМЕНТИ КЕРУВАННЯ БЛАНК-ДОЗВІЛИ ТАЛОНАМИ, БЛОКУВАННЯ ТА РОЗБЛОКУВАННЯ ДОСТУПУ ДО НИХ ,ТОЩО».
Разом з цим, у Додатку № 1.1. до Тендерної документації зазначено: «Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по ДОВІРЧИМ ДОКУМЕНТАМ (СМАРТ-КАРТКИ) […]».
У пункті 2 Таблиці № 3 Додатку № 1.1. до Тендерної документації вимагається надання гарантійного листа щодо «гарантування заправок автотранспорту за ДОВІРЧИМИ ДОКУМЕНТАМИ (СМАРТ-КАРТКАМИ) […]».
У Додатку № 2.4. до Тендерної документації встановлено форму для подання учасниками цінової пропозиції на закупівлю «Бензину А-95 (ТАЛОНИ), дизельного палива (ТАЛОНИ), Код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти».
Відповідно до умов пункту 1.1. проекту договору, наведеного у Додатку № 3 до Тендерної документації, «Постачальник зобов'язується поставити Замовнику бензин А-95 (ТАЛОНИ), дизельне паливо (ТАЛОНИ) (далі-Товар) […]».
При цьому, проект договору не передбачає наявність у постачальника особистого кабінету та/або електронного Web додатку.
За таких умов, тендерна документація містить умови, які протирічать одна одній (щодо форми поставки товару – у ТАЛОНАХ, чи у СМАРТ-КАРТКАХ), в наслідок чого Замовником порушено принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, встановлений частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, у разі, бажаною Замовником формою поставки товару є все таки ТАЛОНИ, то має місце ще одне порушення законодавства про закупівлі.
Так, відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
При цьому, вимоги до бензину та дизельного палива, які є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Зазначений Технічний регламент взагалі НЕ МІСТИТЬ вимог, які б зобов’язували розповсюджувачів палива (в т.ч. ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), мати особистий кабінет та/або електронний Web додаток.
Відповідно, Технічний регламент не встановлює і переліку функцій такого особистого кабінету та/або електронного Web додатку, зокрема, наявності окремого розділу який містить елементи керування бланками-дозволами талонами, блокування та розблокування доступу до них ,тощо.
Звертаємо увагу, що не зважаючи на зазначене, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», для забезпечення зручності використання покупцями паливних карток, впроваджено та здійснюється підтримка особистого (електронного) кабінету, який розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://naftacards.ukrnafta.com/, доступ до якого надається покупцям (замовникам). Інструкцію користувача особового кабінету розміщено у вільному доступі на інтернет-сторінці ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (https://sites.google.com/view/ukrnafta-postach/, у рубриці «Інформація для клієнта / Кабінет клієнта».
При цьому, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому покупець може адмініструвати паливні картки «UKRNAFTA», емітентом яких є ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», дозволяє повною мірою використовувати весь функціонал паливних карток, необхідний для здійснення заправлення автомобілів замовника паливом, а також здійснювати адміністрування паливних карток, їх блокування, розблокування тощо.
Однак, функціонал електронного кабінету клієнта, у якому обслуговуються паливні картки «UKRNAFTA», не поширюється на паливні талони, скретч картки тощо.
За таких умов, тендерна пропозиція, яка буде подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не відповідатиме умовам Тендерної документації, та буде відхилена Замовником.
Отже, встановлення Замовником таких вимог може призвести до порушення вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-12-09-017655-a.
2. Додаток 3 до Тендерної документації.
3. Інструкція користувача особового кабінету.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації