-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429 в смт Бородянка Бучанського району Київської області
Торги не відбулися
376 148 379.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 880 741.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 880 741.90 UAH
Номер:
0b7690ca38f64f28901eec0cb8c0c0e2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 12:46 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-12-07-001435-a 07.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 07.12.2024 № 398, тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМУ «ВІДНОВЛЕННЯ» (далі-КОНСОРЦІУМ«ВІДНОВЛЕННЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ» (далі – ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ»), вимога про усунення невідповідностей до 25.12.2024, протокольне рішення (протокол) № 491 уповноваженої особи від 24.12.2024, протокольне рішення (протокол) № 498 уповноваженої особи від 25.12.2024, повідомлення про намір укласти договір, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2025 № 579-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.02.2025, 19.02.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом встановлено, на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга КОНСОРЦІУМУ «ВІДНОВЛЕННЯ» (далі – Скаржник) від 27.12.2024 № UA-2024-12-07-001435-a.c1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте відповідне рішення від 14.01.2025 № 579-р/пк-пз, відповідно до якого, пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником. Разом з тим, пропозиція ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ» (далі – Переможець) мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей; Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Рішенням від 14.01.2025 № 579-р/пк-пз Комісія зобов'язала Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ» переможцем процедури закупівлі - «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429 в смт. Бородянка 18 Бучанського району Київської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-07-001435-a.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 17.02.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів.
Замовник 19.02.2025 надав пояснення де зазначив , що «у відповідності до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження було оскаржене замовником до окружного адміністративного суду».
Однак, Замовником 24.02.2025 в електронній системі закупівель скасовано рішення про визнання ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ» переможцем та оприлюднено інформацію про відміну торгів.
Період усунення порушень:
06.03.2025 18:35 - 12.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2025 18:35
Запити/Пояснення
Номер:
3301d1f682144beea60e8c366935791c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2025 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-07-001435-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та відповідні документи щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
370db455da3441ff904b8daf4e1ffea1
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
18.02.2025 10:43
Опис:
Доброго дня!
Щодо першого питання повідомляємо наступне. Надаємо Зведений кошторисний розрахунок та позитивний експертний звіт.
Щодо другого питання повідомляємо наступне. https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2024/11/obgruntuvannya-429a.pdf
Щодо третього питання повідомляємо наступне. Обгрунтована необхідність продовження строку укладення договору відсутня, оскільки рішення щодо визначення переможця було оскаржено в АМКУ.
Номер:
4fd586054b404fada1a1723240418eaf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2025 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-07-001435-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2025 № 579-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
ce4cac7c5b1544959c707fd557a1e98b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.02.2025 15:27
Опис:
Доброго дня!
У відповідності до частини 23 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення органу оскарження було оскаржене замовником до окружного адміністративного суду.