• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Ручний та металоріжучий інструмент, набір діелектричного інструменту

ЛОТ 1 - Ручний інструмент; ЛОТ 2 - Металоріжучий інструмент; ЛОТ 3 - Набір діелектричного інструменту

Завершена

2 228 358.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 984.92 UAH
Номер: e237d028469e4f65bbb293047499b61b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.02.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 03.02.2025 14:55 - 25.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.02.2025 № 12-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 03.02.2025 №12-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-12-06-001808-a від 06.12.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.12.2024 за №3/2024 та із змінами від 13.12.2024 за №9/2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАН ГОЛД» (далі- ТОВ «ІЛАН ГОЛД»), Фізичної особи-підприємця Криворучко Іллі Сергійовича (далі – ФОП Криворучко І.С.), Фізичної особи-підприємця Юшак Ольги Михайлівни (далі- ФОП Юшак О.М.), Приватної виробничо-комерційної фірми «ЛІКАНТ», протокольні рішення уповноваженої особи від 25.12.2024 за №21/2025, №20/2025, від 08.01.2025 за №41/2025,№42/2025, від 06.01.2025 за №37/2025, №38/2025, повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2025, 08.01.2025, 25.12.2024, договір про закупівлю товарів від 31.01.2025 за №4754/ДЗЗ-25 (по лоту 1), від 07.01.2025 за №4723/ДЗЗ-25 (по лоту №2), від 17.01.2025 за №4731/ДЗЗ-25 (по лоту №3), рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.01.2025 за №1032-р/пк-пз, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 06.02.2025 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 10.02.2025 10:48 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2025 10:48

Запити/Пояснення