-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Ручний та металоріжучий інструмент, набір діелектричного інструменту
ЛОТ 1 - Ручний інструмент; ЛОТ 2 - Металоріжучий інструмент; ЛОТ 3 - Набір діелектричного інструменту
Завершена
2 228 358.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 984.92 UAH
мін. крок: 0% або 984.92 UAH
Номер:
e237d028469e4f65bbb293047499b61b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.02.2025 14:55 - 25.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2025 № 12-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.02.2025 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2024-12-06-001808-a від 06.12.2024 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.12.2024 за №3/2024 та із змінами від 13.12.2024 за №9/2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАН ГОЛД» (далі- ТОВ «ІЛАН ГОЛД»), Фізичної особи-підприємця Криворучко Іллі Сергійовича (далі – ФОП Криворучко І.С.), Фізичної особи-підприємця Юшак Ольги Михайлівни (далі- ФОП Юшак О.М.), Приватної виробничо-комерційної фірми «ЛІКАНТ», протокольні рішення уповноваженої особи від 25.12.2024 за №21/2025, №20/2025, від 08.01.2025 за №41/2025,№42/2025, від 06.01.2025 за №37/2025, №38/2025, повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2025, 08.01.2025, 25.12.2024, договір про закупівлю товарів від 31.01.2025 за №4754/ДЗЗ-25 (по лоту 1), від 07.01.2025 за №4723/ДЗЗ-25 (по лоту №2), від 17.01.2025 за №4731/ДЗЗ-25 (по лоту №3), рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.01.2025 за №1032-р/пк-пз, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 06.02.2025 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.02.2025 10:48 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2025 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
82a49b4f6ff64946ba7555edb383a6e2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.02.2025 08:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ручний та металоріжучий інструмент, набір діелектричного інструменту» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-06-001808-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0d619f167d8d459793d34aea90f407bf
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Знаряддя» UA-2024-12-06-001808-a
Дата опублікування:
06.02.2025 10:18
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2025-02-03-000007 від 03.02.2025 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «44510000-8 Знаряддя (Ручний та металоріжучий інструмент, набір діелектричного інструменту)», оголошення № UA-2024-12-06-001808-a повідомляємо наступне:
1. Відповідно до частини другої статті 22 Закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Для виконання робіт з благоустрою, утримання виробничих приміщень та виготовлення і зміни форми, розмірів оброблюваної металевої заготовки для ремонту, експлуатації технологічного обладнання, Замовником було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог відповідних стандартів ДСТУ, ГОСТ, а також технічних описів та характеристик товарів.
2. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі запиту цінових пропозицій та моніторингу ринку. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).