-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
М'ясо яловичина, м'ясо свинина, стегна курячі, філе куряче, філе стегна куряче код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015
Торги не відбулися
1 089 710.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 673.55 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 673.55 UAH
Номер:
0e55562e7e13436b8c361b97fa17aaea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-25-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.12.2024 00:00
Період моніторингу:
25.12.2024 10:55 - 16.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.12.2024 № 70-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.12.2024 № 70-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-12-05-021672-a 05.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами дослідження питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено порушення пункту 11-2 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наявності підстав для відміни процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель під час здійснення моніторингу, після направленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області запиту про надання пояснень, оприлюднено протокол щодо відміни процедури закупівлі (лот – 1) за ідентифікатором UA-2024-12-05-021672-a (протокол від 26.12.2024).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявність підстав для відміни процедури закупівлі, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) №162-р/пк-пз від 06.01.2025, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ужгородської початкової школи Престиж" Ужгородської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 05 грудня 2024 року; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «Савочкін Олег Олексійович» (далі – ФОП «Савочкін Олег Олексійович») та фізичної особи – підприємця «ШОСТАК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ» (далі – ФОП «ШОСТАК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ»; рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Савочкін Олег Олексійович» ФОП «ШОСТАК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ»; рішення органу оскарження №162-р/пк-пз від 06.01.2025; протокол уповноваженої особи від 26 грудня 2024 про відміну процедури закупівлі; пояснення та документи Замовника надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25.12.2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що Замовником обрано та застосовано процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями, з порушенням вимог Особливостей.
Відповідно до пункту 11-2 Особливостей, у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Так, предмет даної закупівлі містить м’ясо свинини, яловичини та м'ясо куряче, які віднесено до Переліку згідно додатку 2 Особливостей, очікувана вартість закупівлі - 555 000,00 гривень (лот – 1).
Згідно даних електронної системи закупівель, до проведення даної процедури відкритих торгів з особливостями, закупівля зазначених вище продуктів харчування з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників, Замовником не проводилась.
Враховуючи вище викладене, а також той факт, що вартість продуктів харчування перевищує 100 тис. гривень, Замовником неправомірно обрано та застосовано процедуру закупівлі продуктів харчування - відкриті торги з особливостями, чим порушено вимоги пункту 11-2 Особливостей.
З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у наданні інформації (пояснення) та підтверджуючих документів щодо наявності підстав для не застосування електронного каталогу під час закупівлі продуктів харчування - М'ясо яловичина, м'ясо свинина, стегна курячі, філе куряче, філе стегна куряче код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015 (ЛОТ – 1), Замовнику 25.12.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області з вищезазначеного питання в електронній системі закупівель Замовником 26.12.2024 надано пояснення, в якому зокрема зазначено наступне: «…уповноважена особа Замовника здійснила помилку щодо неправильного обрання процедури закупівлі, відповідно було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через виявленні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель...».
Таким чином, після направленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель запиту про надання пояснень, уповноваженою особою Замовника, під час здійснення моніторингу, 26 грудня 2024 року було оприлюднено рішення про відміну процедури закупівлі М'ясо яловичина, м'ясо свинина, стегна курячі, філе куряче, філе стегна куряче код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015 у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель за лотом - 1 (протокол від 26.12.2024).
Період усунення порушень:
13.01.2025 15:41 - 28.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.01.2025 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
460a707161a64257b79f53fb87cebdb7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.12.2024 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «М'ясо яловичина, м'ясо свинина, стегна курячі, філе куряче, філе стегна куряче код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-05-021672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Відповідно до абзацу 1 пункту 11-2 Особливостей, встановлено, що у разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 Особливостей, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (далі – Порядок № 822), з урахуванням положень, визначених Особливостями.
Крім того, абзацом 2 пункту 11-2 Особливостей, встановлено, що у разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку № 822 з урахуванням Особливостей, проте за результатами аналізу інформації розміщеної в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо застосування Замовником електронного каталогу під час закупівлі продуктів харчування «М'ясо яловичина, м'ясо свинина, стегна курячі, філе куряче, філе стегна куряче код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015», очікуваною вартістю - 1 089 710,00гривень.
Враховуючи зазначене, надати інформацію (пояснення) та підтверджуючі документи щодо наявності підстав для не застосування електронного каталогу під час закупівлі продуктів харчування - «М'ясо яловичина, м'ясо свинина, стегна курячі, філе куряче, філе стегна куряче код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
532513cbe75449d4814cfb7b9bd64252
Назва:
Відповідь на запит (Відміна закупівлі)
Дата опублікування:
26.12.2024 11:45
Опис:
Оскільки, виявлені порушення не має можливості усунути, керуючись підпунктом 2 пункту 50 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): “Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень”
Під час проведення процедури відкритих торгів виявлено такі порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель:
- Не вірно обрано процедуру закупівлі
Уповноваженою особою прийнято рішення відмінити закупівлю, а також по даній закупівлі надано скаргу до АМКУ на оскарження рішення при визнання переможця
Номер:
ac220fc49845415d9a05cca7192bcfc0
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
30.12.2024 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.12.2024 № 72-з
Ужгород
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 12 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, з огляду на прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-12-05-021672-a.c1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-12-05-021672-a, прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25 грудня 2024 року № 70-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 30 грудня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник начальника управління Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Номер:
6fd709ad83ff405c8f80c17abcaa1a88
Назва:
Виконання рішення АМКУ
Дата опублікування:
08.01.2025 16:31
Опис:
На підставі Рішенням Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №162-р/пк-пз від 06.01.2025 року було постановлено «Зобов'язати Ужгородську початкову школу "Престиж" Ужгородської міської ради Закарпатської області (код ЄДРПОУ 26530480) скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Шостака Миколи Миколайовича (код ЄДРПОУ 3130515075) переможцем процедури закупівлі — "М'ясо яловичина, м'ясо свинина, стегна курячі, філе куряче, філе стегна куряче код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12- 05-021672-a, за лотом №1»
ВИРІШЕНО:
1. Відміни рішення, щодо визнання переможця у відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі відповідно М'ясо яловичина, м'ясо свинина, стегна курячі, філе куряче, філе стегна куряче код 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015 за Лотом 1
(UA-2024-12-05-021672-a) ФОП "ШОСТАК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"