-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Завершена
5 040 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 200.00 UAH
Номер:
81f7d8405efc4277aefe7b5faa358ca0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-18-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2025 00:00
Період моніторингу:
18.02.2025 20:18 - 12.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2025 № 43
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 17.02.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.02.2025 № 43
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2024-12-05-014155-a 05.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕРНОПІЛЬЕНЕРГОТРЕЙД";стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі –Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС"; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕРНОПІЛЬЕНЕРГОТРЕЙД"; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу (освіти, культури, молоді, фізичної культури та спорту) Шевченківської селищної ради (далі – Замовник), на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 09.12.2024 року №4, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.12.2024 року, тендерну пропозицію ТОВ "ТЕРНОПІЛЬЕНЕРГОТРЕЙД" (далі – Учасник), вимога про усунення невідповідностей до 04.01.2025 р, рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.01.2025р. № 72-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.12.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 06.01.2025 №6, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 06.01.2025 року, Договір про закупівлю від 15.01.2025р. №06/01/25-1 (далі – Договір), Додаткова угода №1 від 15.01.2025 року, Додаткова угода №2 від 15.01.2025 року, Додаткова угода №3 від 13.02.2025, Додаткова угода №4 від 06.03.2025 року року наданні пояснення від 03.03.2025 року, через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
10.03.2025 20:50 - 14.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2025 20:50
Запити/Пояснення
Номер:
b2b51952c5fb428297e414a5cbd060a5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2025 18:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5 — Електрична енергія), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-05-014155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
caf2ea058ab04bcfa7728834ed09dd92
Назва:
відповідь на запит, щодо закупівлі за номером UA-2024-12-05-014155-a предмет закупівлі «Електрична енергія» код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія»
Дата опублікування:
03.03.2025 09:26
Опис:
На Ваш запит Гуманітарний відділ (освіти, культури, молоді, фізичної культури та спорту) Шевченківської селищної ради, щодо закупівлі за номером UA-2024-12-05-014155-a предмет закупівлі «Електрична енергія» код ДК 021:2015 09310000-5 «Електрична енергія» повідомляє:
1. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості електричної енергії згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
До очікуваної ціни електричної енергії за 1 кВт*год. було включено середню ціну, згідно інформації, оприлюдненої Оператором ринку електричної енергії на сайті https://www.oree.com.ua/, за вересень-листопад 2024 року, тариф послуг оператора системи передачі електричної енергії, вартість послуг постачальника, що включає усі витрати постачальника, які необхідні для виконання постачальником умов Договору, податки та збори.
2. Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Гуманітарного відділу (освіти, культури, молоді, фізичної культури та спорту) Шевченківської ради https://sites.google.com/view/gumviddil/