-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічний огляд та експертне обстеження устаткування напругою понад 1000В
Завершена
2 333 333.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 23 333.33 UAH
мін. крок: 1% або 23 333.33 UAH
Номер:
e101cdd7da3340d98a103c2d14042ea6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 12:36 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2025 № 30-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025 почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 26 березня 2025 року № 30-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-12-05-006606-a від 05.12.2024 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливості № 1178, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС»», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ або Орган оскарження), своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-11-20-008717-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.12.2024, із змінами від 12.12.2024 (далі – тендерна документація); запитання до Замовника від 05.12.2024, відповідь Замовника від 06.12.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.12.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС»» (далі – ТОВ «СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС»»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС»» до 25.12.2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 26.12.2024 № 99/11, від 03.02.2025 № 3/3; повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2025; договір на закупівлю послуг від 18.02.2025 № 48-122-01-25-15747; рішення Комісії АМКУ від 14.01.2025 № 569-р/пк-пз; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 02.04.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.04.2025 16:42 - 09.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2025 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
148ec4c12e3c47c3953a0b5e754be815
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2025 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Технічний огляд та експертне обстеження устаткування напругою понад 1000В» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-05-006606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5c4aee16b60f443eb0d7fe749d8e76ea
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ.
Дата опублікування:
02.04.2025 09:50
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі 71630000-3 «Технічний огляд та експертне обстеження устаткування напругою понад 1000В" визначено у додатку 2 до тендерної документації та встановлено відповідно до вимог НПАОП 0.00-6.18-04 «Порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування), машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затверджений Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 р.
Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких визначено очікувану вартість даної закупівлі повідомляємо, що очікувана вартість визначена згідно вимог наказу "НАЕК "Енергоатом" від 10.08.2021 року № 01-760-н "Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг" за методом порівняння ринкових цін. Філією "ВП РАЕС" потенційним надавачам послуг було направлено листи-запити та Технічну документацію до предмета закупівлі. На підставі отриманих комерційних пропозицій визначено очікувану вартітсть закупівлі (розрахунок очікуваної вартості закупівлі, комерційні пропозиції потенційних учасників додаються).