-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
2 580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 900.00 UAH
Номер:
06779513df034d57846f534968318b46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2025 00:00
Період моніторингу:
22.01.2025 15:51 - 13.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2025 №6
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 21.01.2025 №003100-18/733-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.01.2025 №6.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-04-016616-a, 04.12.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання укладення договору про закпівлю встановлено порушення норм пункту 17 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, а також частини першої сттті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, на усунення порушення вимог норм частини першої статті 41 Закону, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 – шляхом внесення змін до договору про закупівлю із укладанням відповідної додаткової угоди, а також здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) стосовно недопущення у подальшому встановлених моніторингом порушень.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницького вищого професійного училища Департаменту поліції охорони (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2024-12-03-006729-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо вимог тендерної документації та відповідь Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 17.12.2024 №263ВТ-УО1, від 03.01.2025 №4ВТ-УО1, від 08.01.2025 №12ВТ-УО1 та від 08.01.2025 №14ВТ-УО1; опубліковану інформацію щодо оскарження порядку проведення Замовником процедури закупівлі (скарга №UA-2024-12-04-016616-a.b1) та винесене Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (№63-р/пк-пз від 02.01.2025); тендерну пропозицію ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» та опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (щодо правомірності відхилення вказаної тендерної пропозиції Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» як переможцем процедури закупівлі документи; договір від 14.01.2025 №39; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду скарги №UA-2024-12-04-016616-a.b1 Органом оскарження та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також, відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Одночасно, за вимогою пункту 17 Особливостей №1178 вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Моніторингом встановлено, що у Додатку №5 (Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі) до тендерної документації Замовника вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, що відповідає нормі пункту 17 Особливостей №1178. Однак, у Додатку №5 до тендерної документації не зазначено самого переліку документів та/або інформації, які повинен подати переможець процедури закупівлі для підтвердження права підпису договору про закупівлю (наприклад: наказ про призначення особи та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника, тощо).
Відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, а відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю.
Також, згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Проведеним моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель за досліджуваною процедурою закупівлі в електронних полях вказано строк поставки товару: 31 грудня 2025 року, у пункті 4.4. розділу І тендерної документації визначено строк поставки товарів - до 31 грудня 2025 року (включно), цілодобово.
Також, за умовами пункту 2.1 проєкту договору (що міститься у Додатку №6 до тендерної документації) постачальник зобов’язується поставити споживачу у терміни та на умовах визначених договором електричну енергію в обсягах і порядку передбачених договором для забезпечення потреб електроустановок споживача, а споживач сплачує постачальнику за використану електричну енергії у розмірі, строки, порядку та на умовах передбачених договором, а у пункті 5.1 проєкту договору вказано про очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період протягом 2025 року.
За умовами пункту 13.1 вищевказаного проєкту договору цей договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками сторін та скріплення їx підписів печатками (у разі їх наявності), укладається на строк не пізніше ніж до 31.12.2025 року включно, а в частині проведення розрахунків - до їх повного здійснення.
У розділі 14 проєкту договору (Додаток №6 до тендерної документації) невід’ємною частиною договору визначено, зокрема, Додаток 2 до договору «План-графік постачання електричної енергії».
Водночас, моніторингом встановлено, що у Додатку 2 до вищевказаного проєкту договору міститься план-графік постачання електричної енергії з визначеними місяцями постачання (з січня по грудень) 2024 року, тобто на період, що не відповідає строку поставки товару за дослідженою процедурою закупівлі, визначеному у електронних полях та у пункті 4.4. розділу І тендерної документації (2025 рік).
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Як наслідок, укладений договір від 14.01.2025 №39 містить Додаток 2 «План-графік постачання електричної енергії» з визначеними у ньому місяцями постачання з січня по грудень 2024 року, тобто на період, що не відповідає строку поставки товару (2025 рік).
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що у проєкті договору (Додаток №6 до тендерної документації Замовника) у плані-графіку постачання електричної енергії (Додаток 2 до договору) помилково вказано постачання електричної енергії по місяцях з січня 2024 по грудень 2024 року, аналогічну помилку допущено у Додатку 2 до укладеного договору №39 від 14.01.2025, зазначена помилка є суто технічною помилкою, пов’язаною з надзвичайно великою завантаженістю уповноваженої особи, а також, складним процесом проведення процедури відкритих торгів по закупівлі електричної енергії.
Водночас, відповідно до вимог пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Також, згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до норм статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Також, відповідно до статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
Досліджувана процедура закупівля здійснена на підставі наявної потреби Замовника у закупівлі товару на 2025 рік та включена до річного плану закупівель Замовника на 2025 рік.
Однак, за умовами укладеного договору від 14.01.2025 №39 (Додаток 2 до договору) план-графік постачання електроенергії визначено на відповідні місяці 2024 року.
Крім того, за умовами пункту 3.1 договору від 14.01.2025 №39 початком постачання електричної енергії споживачу є дата, зазначена в заяві-приєднанні, яка є Додатком 1 до договору.
Водночас, у Додатку 1 (Заява-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу) до укладеного договору від 14.01.2025 №39 не вказано дати початку постачання електричної енергії.
З врахуванням вищенаведеного, договір від 14.01.2025 №39 укладено з недотриманням норм пункту 17 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону (не у відповідності до Цивільного і Господарського кодексів України, якими визначено, що договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди).
Період усунення порушень:
05.02.2025 15:58 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2025 15:58
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№13/0036/2025пр
Дата відкриття провадження:
27.03.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0036/2025пз
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ
Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Протокольне рішення (протокол № 43 ВТ – УО 1)
уповноваженої особи Вінницького вищого професійного училища
Департаменту поліції охорони
м. Вінниця 11.02.2025 р.
Про усунення виявлених порушень
органу державного фінансового контролю
в закупівлі № UA-2024-12-04-016616-a
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Відповідно до наказу начальника управління Західного офісу Держаудитслужби від 22.01.2025 № 6 розпочато моніторинг процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель (ідентифікатор закупівлі в «Prozorro» UA-2024-12-04-016616-a електричної енергії, що класифікується за кодом 09310000-5 (Електрична енергія) ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», оголошеної уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення публічних закупівель Вінницького вищого професійного училища Департаменту поліції охорони.
За результатами проведення моніторингу кваліфікованими фахівцями управління Західного офісу Держаудитслужби 05.02.2025 р. оприлюднено висновок в якому міститься наступна інформація.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання укладення договору про закпівлю встановлено порушення норм пункту 17 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, а також частини першої сттті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Одночасно, кваліфікованими фахівцями ДАСУ виявлено порушення вимог норм частини першої статті 41 Закону, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
Орган фінансового контролю зобов’язав уповноважену особу ВВПУ ДПО усунути виявлені порушення шляхом внесення змін до договору про закупівлю із укладанням відповідної додаткової угоди, а також здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) стосовно недопущення у подальшому встановлених моніторингом порушень. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Таким чином, на виконання абзацу другого частини 8, частини 17 статті 8 Закону, замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила:
1. Внести зміни до Додатку 1 і Додатку 2 договору про постачання електричної енергії від «14» січня 2025 року № 39 укладеного між Вінницьким вищим професійним училищем Департаменту поліції охорони та Товариством з обмеженою відповідальністю «Євро Трейд Енерджі» шляхом укладання додаткової угоди.
2. Провести роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою ВВПУ ДПО, відповідальною за організацію та проведення публічних закупівель, про необхідність більш уважної і ретельної підготовки тендерної документації з метою недопущення в її подальшій професійній діяльності виявлених кваліфікованими фахівцями ДАСУ порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Внести пропозицію керівництву ВВПУ ДПО щодо забезпечення участі відповідальної особи за організацію та проведення публічних закупівель в І кварталі 2025 р. (далі - періодично) в економічних навчаннях у сфері публічних закупівель різної форми навчання.
4. Оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку відповідно до змісту абзацу другого частини 8, частини 17 статті 8 Закону.
Провідний фахівець з публічних закупівель
____________________
Григорій ВЛАСЕНКО
Дата публікації звіту:
11.02.2025 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
c2a099ea11ee4997a01450aac4147e98
Назва:
Моніторинг фахівцями Західного офісу Держаудитслужби закупівлі електричної енергії ВВПУ ДПО
Дата опублікування:
23.01.2025 15:23
Опис:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Номер:
d6a513cab6e4438085fe62ae6a4e85d5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.01.2025 12:59
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-12-04-016616-a, яка проводилась Вінницьким вищим професійним училищем Департаменту поліції охорони (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e2165ee713bc4c58b6192f6909784be6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.01.2025 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-12-04-016616-a, яка проводилась Вінницьким вищим професійним училищем Департаменту поліції охорони (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fb45fd0f882647888eefc291c30119be
Назва:
Моніторинг кваліфікованими фахівцями Західного офісу Держаудитслужби України закупівлі електричної енергії ВВПУ ДПО для потреби 2025 року
Дата опублікування:
28.01.2025 09:42
Опис:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Номер:
c1bf35f222d64cfe9d274b4a8ea6d8f3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2025 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-12-04-016616-a, яка проводилась Вінницьким вищим професійним училищем Департаменту поліції охорони (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що у проекті договору (Додаток №6) до тендерної документації Замовника у плані-графіку постачання електричної енергії (Додаток 2 до договору) вказано постачання електричної енергії по місяцях з січня 2024 по грудень 2024 року.
Аналогічне зазначено у Додатку 2 до укладеного договору №39 від 14.01.2025 (план-графік постачання електричної енергії за період з січня 2024 р. по грудень 2024 р).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини зазначення у тендерній документації Замовника у плані-графіку, а також у Додатку 2 укладеного договору № 39 від 14.01.2025 постачання електричної енергії строком на січень – грудень 2024 року?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d17cb80f2a5f4c0c92086f01cdd3478e
Назва:
Відповідь УО замовника на запит кваліфікованих фахівців Держаудитслужби
Дата опублікування:
30.01.2025 12:06
Опис:
Уповноважена особа ВВПУ ДПО на запит Держаудитслужби України від 30.01.2025 повідомляє наступне:
У проекті договору (Додаток №6) до тендерної документації Замовника у плані-графіку постачання електричної енергії (Додаток 2 до договору) помилково вказано постачання електричної енергії по місяцях з січня 2024 по грудень 2024 року. Аналогічну помилку допущено у Додатку 2 до укладеного договору № 39 від 14.01.2025 (план-графік постачання електричної енергії за період з січня 2024 р. по грудень 2024 р).
В електронних полях тендерної документації замовника, які є пріоритетними в ЕСЗ «ПРОЗОРРО», термін постачання електричної енергії вказаний вірно.
Зазначена Вами помилка є суто технічною помилкою уповноваженої особи замовника, пов’язаною з надзвичайно великою завантаженістю уповноваженої особи, а також, складним процесом проведення процедури відкритих торгів по закупівлі електричної енергії.
За даними онлайн калькулятора уповноважених осіб, розробленого Центром удосконалення закупівель Київської школи економіки, у період 2022 – 2023 рр., рекомендована кількість уповноважених осіб для нашого навчального закладу з специфічними умовами навчання з урахуванням робочого навантаження складала від 5 до 9 уповноважених осіб.
До прикладу, за аналізом закупівель протягом2023 року, рекомендована кількість уповноважених осіб для нашої державної установи складала 7 уповноважених осіб.
Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа переконливо просить кваліфікованих фахівців Держаудитслужби віднестись з розумінням до допущеної уповноваженою особою ВВПУ ДПО технічної помилки, а також взяти до уваги ще й ту обставину, що вказана технічна помилка ніяким чином не вплинула на результати проведення закупівлі і не спричинила нанесення будь – яких фінансових чи/або матеріальних збитків.