• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

бензин А-95, Бензин А-92 –Євро5-Е0 та дизельне паливо за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти

Завершена

12 280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 19 100.00 UAH
Номер: 5934434bba7345d3bfa36ae554e05f16
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-11-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.02.2025 12:59 - 05.03.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2024-12-03-008885-a 03.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Брент Рітейл» (лот № 1) та ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» (лот № 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю (лот №1 та лот № 2), внесення змін до договору (лот № 2) та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2025 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ЕКО-САН» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.12.2024 № 469-ВТ-О, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Брент Рітейл» (далі – ТОВ «Брент Рітейл») (лот № 1) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БВС РИТЕЙЛ» (далі – ТОВ «БВС РИТЕЙЛ») (лот № 2), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (лот № 1 та № 2), договір про закупівлю товарів від 15.01.2025 № 07-О загальна сума якого складає 3 627 600,00 грн, в тому числі ПДВ 604 600,00 грн (лот № 1), договір про закупівлю товарів від 19.12.2024 № 01-О загальна сума якого складає 7 792 200,00 грн, в тому числі ПДВ 1 298 700,00 грн (лот № 2), додаткова угода від 05.02.2025 № 1 (лот № 2), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.12.2024 № 20817-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ) (лот № 1), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 18.02.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ за лотом № 1, не здійснювався.
Період усунення порушень: 28.02.2025 14:27 - 06.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2025 14:27

Запити/Пояснення