-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Коагулянт для очищення води «Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022» або аналог Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») 24960000-1 – Хімічна продукція різна
Торги не відбулися
3 510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 550.00 UAH
Номер:
a1ade441525946f285a23eec39bbd986
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 16:41 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2025 № 37-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-12-03-007246-a, 03.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пунктів 41, 43, 50 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГІДРОХІМ» ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»; стану виконання рішень комісії АМКУ; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, відмінити процедуру закупівлі, застосувавши підпункт 2 пункту 50 Особливостей, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Д. Саєнко від 03.12.2024; тендерну документацію в новій редакції, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Д. Саєнко від 03.01.2025; тендерну документацію в новій редакції, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Д. Саєнко від 17.01.2025; скарги до процедури, рішення комісії АМКУ від 17.12.2024 №20092-р/пк-пз, рішення комісії АМКУ від 14.01.2025 №574-р/пк-пз, рішення комісії АМКУ від 06.03.2025 №3485-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (далі – ТОВ «ГІДРОХІМ») ; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАПІТАЛ-РОСТ» (далі – ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» (далі – ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НЕО-ХІМ» (далі – ТОВ «НЕО-ХІМ»); протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2025 б/н, від 31.01.2025 б/н, від 11.02.2025 б/н, від 19.02.2025 б/н; пояснення Замовника, отримані 24.03.2025, 28.03.2025, 07.04.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на виконання рішень комісії АМКУ від 17.12.2024 №20092-р/пк-пз, від 14.01.2025 №574-р/пк-пз Замовник вносив зміни до тендерної документації шляхом оприлюднення 03.01.2025 та 17.01.2025 тендерної документації процедури закупівлі з особливостями в новій редакції.
Згідно із пунктом 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Проте, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «НЕО-ХІМ», строки розгляду якої поновлено з 24.03.2025, станом на 07.04.2025 Замовником не розглянута, чим порушено пункт 41 Особливостей та частину десяту статті 29 Закону, та на порушення пункту 50 Особливостей відкриті торги з особливостями не відмінено.
Зокрема, станом на 07.04.2025 рішення про продовження строку розгляду до 20 робочих днів, або рішення про намір укласти договір, або рішення про відхилення цієї тендерної пропозиції Замовником не ухвалене, а також не прийняте рішення про відміну відкритих торгів з особливостями за однією з підстав, визначених пунктом 50 Особливостей.
Крім цього, на порушення пункту 43 Особливостей Замовником 07.04.2025 оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, яка не містить опису невідповідністей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «НЕО-ХІМ» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Період усунення порушень:
09.04.2025 10:47 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 10:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в
Черкаській області щодо процедури закупівлі UA-2024-12-03-007246-a,
Замовник – Комунальне підприємство «Водопостачання та водовідведення
Звенигородської міської ради» повідомляє про вжиття заходів з усунення
порушень, встановлених у сфері публічних закупівель, а саме:
- процедуру відкритих торгів з особливостями UA-2024-12-03-007246-a
буде скасовано згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей;
- порушення, передбачені пунктами 41, 43, 50, 54 Особливостей та частиною
десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», буде усунуто;
- надалі буде забезпечено суворе дотримання вимог чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
23.04.2025 14:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
процедура закупівлі скасована
Дата публікації:
23.04.2025 17:30
Запити/Пояснення
Номер:
1f98f5337cdc4f4bbd4c8bf94325721f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2025 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-03-007246-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом цієї закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Чому не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, що внесені на виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2024 №20092-р/пк-пз, від 14.01.2025 №574-р/пк-пз в окремому документі? В поясненні просимо надати інформацію про змінені до тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
53cd1b7ee5224975b901e10959d42cf2
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
28.03.2025 12:48
Опис:
Добрий день!
На Ваш запит надаємо наступну відповідь:
1. запит та комерційні пропозиції від потеційних учасників закупівлі.
2. дану закупівлю можна скасувавти 05.04.2025 року, згідно чинного законодавства термін 30 днів, рішення Антимонопольного комітету від 06.03.2025року.
Номер:
a774ab379f4140638d122609dede2904
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.03.2025 12:07
Опис:
Добрий день! На Ваш запит інформуємо наступне:
1). запит та інформація щодо комерційних пропозицій потенційних учасників (вкладені файли)
2). дана закупівля буде скасована 05.04.2025 року на підставі чинного законодаства у термін 30 днів.
Номер:
098ed85bc73644b28d3d450c67949a04
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2025 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-03-007246-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, із врахуванням пояснення від 28.03.2025 постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) Чому не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, що внесені на виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.12.2024 №20092-р/пк-пз, від 14.01.2025 №574-р/пк-пз в окремому документі? В поясненні просимо надати інформацію про зміни до тендерної документації.
2) Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «НЕОХІМ» (далі – учасник) як така, що не відповідає вимогам технічної специфікації, що наведена в додатку 3 до тендерної документації, зокрема, окремі характеристики гіпохлориту натрію (марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022) та коагулянту для очищення води («Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022), які наведені у додатках 1 та 9 дилерського договору від 22.01.2024 №004-03/2024, не відповідають вимогам технічного опису предмету закупівлі?
3) Чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції учасника невідповідність терміну дії дилерського договору від 22.01.2024 №004-03/2024, що підтверджує співпрацю з виробником запропонованого товару, строкам поставки товарів, які визначені тендерною документацією? Згідно підпункту 9.1 дилерського договору від 22.01.2024 №004-03/2024 договір діє до 31.12.2024, а постачання товару протягом 2025 року.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ed3cec5ba6ea426eb5df741527f97f89
Назва:
Відповідь на питання
Дата опублікування:
07.04.2025 12:25
Опис:
1. Перелік змін до тендерної документації не оприлюднено, оскільки було оприлюднено Додаток №3 (технічна специфікація) у новій редакці та відповідний протокол уповноваженої особи з повідомленням про зміни учасникам закупівлі. 2. Тендерна пропозиція ТОВ "НЕОХІМ" не була відхилена, оскільки до (вихідний день) 05.04.2025 року о 00.00год. тривав строк оскарження рішення АМКУ. 3. Невідповідності терміну дії дилерського договору від 22.01.2024 №004-03/2024, що підтверджує співпрацю з виробником запропонованого товару, строкам поставки товарів, які визначені тендерною документацією, оскільки в документації тендерної пропозиції учасника було надано Додаткову угоду №1 на продовження строку дії вище вказаного Договору.