-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Коагулянт для очищення води «Bukochem» PAC-L4, ТУ У 20.1-44452757-001:2022» або аналог Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») 24960000-1 – Хімічна продукція різна
Торги не відбулися
3 510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 550.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2024 11:56 - 19.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
eb5fd791ef274dc2bfb6c24fb7e44832
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-03-007246-a.b3
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на переможця Звенигородка.pdf.asice 24.02.2025 16:42
- Скарга на переможця Звенигородка.docx 24.02.2025 16:42
- 17 Сертифікат якості Гіпохлорит натрію марка А .pdf 24.02.2025 16:42
- Скарга на переможця Звенигородка.pdf 24.02.2025 16:42
- 10 паспорт безпеки.pdf 24.02.2025 16:42
- 10.1 Протокол випробувань.pdf 24.02.2025 16:42
- Скарга на переможця Звенигородка_Validation_Report.pdf 24.02.2025 16:42
- sign.p7s 24.02.2025 16:43
- Рішення від 26.02.2025 № 2947.pdf 26.02.2025 13:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2025 № 3485.pdf 07.03.2025 15:25
- Рішення від 06.03.2025 № 3485.pdf 11.03.2025 18:57
- Протокол УО про скасування рішення переможця .docx 08.04.2025 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2025 16:56
Дата розгляду скарги:
06.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.02.2025 13:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2025 18:57
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ щодо скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НЕО-ХІМ" виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1a843fb91491476586650324d42709bb
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність запропонованого товару вимогам вказаним замовником у таблиці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації:
«Для підтвердження якості запропонованого товару (таблиця 2) Учасник надає:
cертифікат/паспорт якості на запропонований товар, виданий заводом-виробником де вказано: назву виробника, його адресу, масу продукції, номер партії, дату виготовлення, вид пакування. Сертифікат/паспорт якості повинен містити фактичні показники якості (конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник тощо) запропонованого товару з підтвердженням відповідності вимогам нормативної документації та підтверджувати відповідність товару всім вимогам, що встановлені в таблиці вище»
Таблиця 2 у Додатку 3 до тендерної документації:
Таблиця 2
№
з/п Найменування та технічний опис Кіл-ть
2 Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог Зовнішній вигляд - рідина зеленувато-жовтого кольору
Коефіцієнт світлопропускання, %, не менше - 20
Масова частка активного хлору, г/дм3, не менше - 190
Масова частка лугу в перерахунку на NaОН, г/дм3 -10 – 20
Масова частка заліза, г/дм3, не більше - 0,02
рН 1 %-го розчину, од. рН, не менше - 10,5
Масова частка хлоритів, г/дм3, не більше – 2,0
Масова частка хлоридів, %, не більше-1,4
Густина при 20 оС, г/см3 -1,25±0,05 50 тон
Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості (дата виготовлення 04.12.2024р.) на гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 з масою 3,7 т, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, Переможцем не надано сертифікат якості, який підтверджує відповідність всім вимогам, що встановлені в таблиці вище (в документації кількість поставки 50 тон, Переможець підтвердив лише 3,7 тонн).
«Для підтвердження якості запропонованого товару (таблиця 2) Учасник надає:
cертифікат/паспорт якості на запропонований товар, виданий заводом-виробником де вказано: назву виробника, його адресу, масу продукції, номер партії, дату виготовлення, вид пакування. Сертифікат/паспорт якості повинен містити фактичні показники якості (конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник тощо) запропонованого товару з підтвердженням відповідності вимогам нормативної документації та підтверджувати відповідність товару всім вимогам, що встановлені в таблиці вище»
Таблиця 2 у Додатку 3 до тендерної документації:
Таблиця 2
№
з/п Найменування та технічний опис Кіл-ть
2 Гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 або аналог Зовнішній вигляд - рідина зеленувато-жовтого кольору
Коефіцієнт світлопропускання, %, не менше - 20
Масова частка активного хлору, г/дм3, не менше - 190
Масова частка лугу в перерахунку на NaОН, г/дм3 -10 – 20
Масова частка заліза, г/дм3, не більше - 0,02
рН 1 %-го розчину, од. рН, не менше - 10,5
Масова частка хлоритів, г/дм3, не більше – 2,0
Масова частка хлоридів, %, не більше-1,4
Густина при 20 оС, г/см3 -1,25±0,05 50 тон
Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості (дата виготовлення 04.12.2024р.) на гіпохлорит натрію марки А, ТУ У 20.1-44452757-005:2022 з масою 3,7 т, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, Переможцем не надано сертифікат якості, який підтверджує відповідність всім вимогам, що встановлені в таблиці вище (в документації кількість поставки 50 тон, Переможець підтвердив лише 3,7 тонн).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "НЕО-ХІМ"
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f94d94121014486ab8f102acd3202cd2
Заголовок пункту скарги:
Надання протоколу неакредитованою лабораторією
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації:
«Для підтвердження якості запропонованого товару (таблиця 1) Учасник надає:
- протокол, акт, тощо виданий акредитованою лабораторію, який підтверджує відповідність запропонованого товару нормативній документації та всім технічним характеристикам, зазначеним в таблиці;
- Відповідно до ст. 1 Закону України “Про систему громадського здоров’я” акредитована лабораторія - лабораторія будь-якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні, акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189), та/або належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) чи Національним органом України з акредитації, іноземним органом з акредитації, який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (InternationalLaboratoryAccreditationCooperation - ILAC), або іншим іноземним органом з акредитації, діяльність якого відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17011 (ДСТУ ISO/IEC 17011);»
Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань №17806 ПХ від 08.08.2022р. (далі – протокол випробувань) на визначення показників продукції з результатами випробування зразка, виданий випробувальним та науково-дослідним центром харчової та промислової продукції (ВНДЦ ХПП).
Зауважуємо, що відповідно до п. 5.2. Розділу 5 протоколу випробувань, *НД не входить до чинної сфери акредитації ВНДЦ ХПП (*ТУ У 20.1-44452757-001:2022).
Це означає, що лабораторія не має повноважень підтверджувати відповідність товару вимогам цієї нормативної документації, а отже, виданий нею документ не може вважатися належним доказом відповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації.
Встановлення вимоги про надання протоколу випробувань від акредитованої лабораторії передбачає, що всі учасники мають підтверджувати якість товару за єдиними правилами. Прийняття протоколу випробувань, виданого лабораторією, яка не має відповідної акредитації, ставить Переможця у більш вигідне становище порівняно з іншими учасниками, які дотримуються встановлених вимог.
Оскільки, сфера акредитації лабораторії не поширюється на визначені нормативні документи, можна зробити висновок, що Переможець надав документ, який не відповідає вимогам тендерної документації, а отже, його пропозиція містить недостовірну інформацію щодо відповідності товару встановленим технічним характеристикам.
«Для підтвердження якості запропонованого товару (таблиця 1) Учасник надає:
- протокол, акт, тощо виданий акредитованою лабораторію, який підтверджує відповідність запропонованого товару нормативній документації та всім технічним характеристикам, зазначеним в таблиці;
- Відповідно до ст. 1 Закону України “Про систему громадського здоров’я” акредитована лабораторія - лабораторія будь-якої форми власності, що розташована в Україні або іншій країні, акредитована на відповідність вимогам стандарту ISO/IEC 17025 (ДСТУ ISO/IEC 17025) та/або ISO/IEC 15189 (ДСТУ ISO/IEC 15189), та/або належної лабораторної практики Організації економічного співробітництва та розвитку (GLP OECD) чи Національним органом України з акредитації, іноземним органом з акредитації, який є повним членом Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій (InternationalLaboratoryAccreditationCooperation - ILAC), або іншим іноземним органом з акредитації, діяльність якого відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17011 (ДСТУ ISO/IEC 17011);»
Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань №17806 ПХ від 08.08.2022р. (далі – протокол випробувань) на визначення показників продукції з результатами випробування зразка, виданий випробувальним та науково-дослідним центром харчової та промислової продукції (ВНДЦ ХПП).
Зауважуємо, що відповідно до п. 5.2. Розділу 5 протоколу випробувань, *НД не входить до чинної сфери акредитації ВНДЦ ХПП (*ТУ У 20.1-44452757-001:2022).
Це означає, що лабораторія не має повноважень підтверджувати відповідність товару вимогам цієї нормативної документації, а отже, виданий нею документ не може вважатися належним доказом відповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації.
Встановлення вимоги про надання протоколу випробувань від акредитованої лабораторії передбачає, що всі учасники мають підтверджувати якість товару за єдиними правилами. Прийняття протоколу випробувань, виданого лабораторією, яка не має відповідної акредитації, ставить Переможця у більш вигідне становище порівняно з іншими учасниками, які дотримуються встановлених вимог.
Оскільки, сфера акредитації лабораторії не поширюється на визначені нормативні документи, можна зробити висновок, що Переможець надав документ, який не відповідає вимогам тендерної документації, а отже, його пропозиція містить недостовірну інформацію щодо відповідності товару встановленим технічним характеристикам.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "НЕО-ХІМ"
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
09b311ea7d12454382d5d329e5296626
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність показників в паспорті безпеки вимогам Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації:
«Для підтвердження якості запропонованого товару (таблиця 1) Учасник надає:
копія паспорту безпеки на Товар, що пропонується Учасником до постачання, виданий виробником Товару»
Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано паспорт безпеки на коагулянт для очищення води “Bukochem” PAC-L4 ТУ У 20.1-44452757-001:2022.
В п.3.1. Розділу 3 паспорту безпеки вказано вміст гідроксихлорид алюмінію, алюміній хлорид основний як 25-45%.
Поданий Переможцем паспорт безпеки свідчить про те, що вміст гідроксихлорид алюмінію ( Al2O3) неможливий на рівні вказаному в таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації.
Згідно з таблицею 1 Додатку 3 тендерної документації, масова частка основної речовини у перерахунку на Al₂O₃ повинна становити 16,5-17,0%. Водночас у паспорті безпеки, поданому переможцем, показник гідроксихлориду алюмінію (Al₂O₃) заявлений у межах 25-45%, що суперечить вимогам тендерної документації.
Оскільки, паспорт безпеки є одним з основних документів, що підтверджує технічні та якісні характеристики запропонованого товару, зазначені у ньому дані мають відповідати вимогам тендерної документації. Наданий переможцем документ прямо свідчить про невідповідність запропонованого товару вимогам Замовника.
«Для підтвердження якості запропонованого товару (таблиця 1) Учасник надає:
копія паспорту безпеки на Товар, що пропонується Учасником до постачання, виданий виробником Товару»
Переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано паспорт безпеки на коагулянт для очищення води “Bukochem” PAC-L4 ТУ У 20.1-44452757-001:2022.
В п.3.1. Розділу 3 паспорту безпеки вказано вміст гідроксихлорид алюмінію, алюміній хлорид основний як 25-45%.
Поданий Переможцем паспорт безпеки свідчить про те, що вміст гідроксихлорид алюмінію ( Al2O3) неможливий на рівні вказаному в таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації.
Згідно з таблицею 1 Додатку 3 тендерної документації, масова частка основної речовини у перерахунку на Al₂O₃ повинна становити 16,5-17,0%. Водночас у паспорті безпеки, поданому переможцем, показник гідроксихлориду алюмінію (Al₂O₃) заявлений у межах 25-45%, що суперечить вимогам тендерної документації.
Оскільки, паспорт безпеки є одним з основних документів, що підтверджує технічні та якісні характеристики запропонованого товару, зазначені у ньому дані мають відповідати вимогам тендерної документації. Наданий переможцем документ прямо свідчить про невідповідність запропонованого товару вимогам Замовника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "НЕО-ХІМ"
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
39e6068ce83c4e7bba7c75dc311ba8b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-03-007246-a.b2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на документацію Звенигородка.docx 04.01.2025 15:37
- Сертифікат 14001.pdf 04.01.2025 15:38
- Сертифікат 9001.pdf 04.01.2025 15:38
- Сертифікат ISO 10012-2005.pdf 04.01.2025 15:38
- Тендерна документація додаток №1 від 03.01.25.docx 04.01.2025 15:38
- Скарга на документацію Звенигородка_Validation_Report.pdf 04.01.2025 15:38
- Скарга на документацію Звенигородка.pdf 04.01.2025 15:38
- Скарга на документацію Звенигородка.pdf.asice 04.01.2025 15:38
- Сертифікат 45001.pdf 04.01.2025 15:38
- Договір з лабораторією.pdf 04.01.2025 15:38
- Технічна специфікація додаток №3 (нова редакція).docx 04.01.2025 15:38
- sign.p7s 04.01.2025 15:42
- рішення від 07.01.2025 № 223.pdf 07.01.2025 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2025 № 574.pdf 15.01.2025 11:13
- рішення від 14.01.2025 № 574.pdf 16.01.2025 15:02
- пояснення щодо скарги від 09.01.25р..docx 09.01.2025 14:02
- 15.1 Сертифікат відповідності Гіпохлорит натрію.pdf 09.01.2025 14:02
- пояснення щодо скарги від 09.01.25р..docx.asice 09.01.2025 14:02
- 4.8. Сертифікат відповідності Алюмофлок 2025.pdf 09.01.2025 14:02
- 4.19. Сертифікат відповідності гіпохлорит 2025.pdf 09.01.2025 14:02
- пояснення щодо скарги від 09.01.25р._Validation_Report.pdf 09.01.2025 14:02
- 7 Сертифікати відповідності OPTIPACS Гіпохлорит 2.pdf 09.01.2025 14:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.01.2025 15:57
Дата розгляду скарги:
14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.01.2025 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.01.2025 15:03
Дата виконання рішення Замовником:
17.01.2025 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c4bc6518f7484b9b976811278f7091ed
Заголовок пункту скарги:
Оскарження обмежуючих вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник чітко вказує на те, що свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ має бути документом виробника/учасника/постачальника. Однак у тендерній документації не передбачено можливості надання сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» або сертифікат ISO10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO лабораторії, з якою у учасника укладено договір на надання послуг. Така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права учасників, зокрема права Скаржника.
ТОВ «Гідрохім» має договір надання послуг з лабораторією, яка в свою чергу, має сертифікат/свідоцтво вимірювальних можливостей, яким підтверджено релевантність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Проте, Скаржник обмежений в праві прийняти участь у закупівлі, оскільки, його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, бо замовник чітко обмежує коло учасників та чітко встановлює, що свідоцтво або інший документ має бути у виробника/учасника/постачальника, наявність договірних відносин з лабораторією не передбачено.
ТОВ «Гідрохім» має договір надання послуг з лабораторією, яка в свою чергу, має сертифікат/свідоцтво вимірювальних можливостей, яким підтверджено релевантність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Проте, Скаржник обмежений в праві прийняти участь у закупівлі, оскільки, його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, бо замовник чітко обмежує коло учасників та чітко встановлює, що свідоцтво або інший документ має бути у виробника/учасника/постачальника, наявність договірних відносин з лабораторією не передбачено.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO лабораторії
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат ISO 10012-2005.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з лабораторією
-
Повʼязаний документ:
Договір з лабораторією.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести зміни до тендерної документації, забезпечивши рівні умови для всіх учасників
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
410a0bc0aed747779a2e7edbd4cd14e9
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна вимога про надання сертифікату відповідності на серійне виробництво
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що надання учасниками під час проведення закупівлі сертифікату відповідності на серійне виробництво запропонованого товару гарантує постачання коагулянту такої ж якості йому у майбутньому, оскільки поставки відбуватимуться до 31.12.2025 року згідно умов ТД.
Скаржник має сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2015. Наявність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (система управління якістю), ДСТУ ISO 14001:2015 (екологічний менеджмент) та ДСТУ ISO 45001:2015 (управління охороною праці) підтверджує, що виробництво відповідає міжнародним стандартам якості, екологічної відповідальності та безпеки праці. Ці сертифікати забезпечують комплексне управління процесами на підприємстві, що є достатньою гарантією відповідності продукції вимогам тендерної документації, зокрема для серійного виробництва, без потреби у додатковому сертифікаті відповідності.
Законодавство України не встановлює обов'язковість надання сертифіката відповідності на серійне виробництво. Така вимога штучно обмежує коло потенційних учасників, які не зобов’язані мати цей документ, але пропонують товар, що відповідає встановленим технічним вимогам.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції, в т.ч. Скаржнику.
Вимога про наявність сертифіката відповідності на серійне виробництво, виданого акредитованим органом, може розглядатися як втручання у підприємницьку діяльність виробника, якщо вона не є обґрунтованою відповідно до законодавства.
Скаржник має сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2015. Наявність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (система управління якістю), ДСТУ ISO 14001:2015 (екологічний менеджмент) та ДСТУ ISO 45001:2015 (управління охороною праці) підтверджує, що виробництво відповідає міжнародним стандартам якості, екологічної відповідальності та безпеки праці. Ці сертифікати забезпечують комплексне управління процесами на підприємстві, що є достатньою гарантією відповідності продукції вимогам тендерної документації, зокрема для серійного виробництва, без потреби у додатковому сертифікаті відповідності.
Законодавство України не встановлює обов'язковість надання сертифіката відповідності на серійне виробництво. Така вимога штучно обмежує коло потенційних учасників, які не зобов’язані мати цей документ, але пропонують товар, що відповідає встановленим технічним вимогам.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції, в т.ч. Скаржнику.
Вимога про наявність сертифіката відповідності на серійне виробництво, виданого акредитованим органом, може розглядатися як втручання у підприємницьку діяльність виробника, якщо вона не є обґрунтованою відповідно до законодавства.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO 45001:2019
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 45001.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO 14001:2015
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 14001.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO 9001:015
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 9001.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виключити вимогу про надання сертифікату відповідності на серійне виробництво
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
33eeb5e8009c4665a8243e5d0dc733fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-03-007246-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ТД_Звенигородка.pdf 07.12.2024 21:08
- РІЧ_Поліалюміній хлорид.pdf 07.12.2024 21:08
- Скарга_ТД_Звенигородка.docx 07.12.2024 21:08
- РІЧ_Поліалюміній хлорид переклад.pdf 07.12.2024 21:08
- Лист РІЧ.pdf 07.12.2024 21:08
- sign.p7s 07.12.2024 21:10
- Сертификат переклад.pdf 13.12.2024 17:24
- Сертифікат якості РАХ 18.pdf 13.12.2024 17:24
- рішення від 10.12.2024 № 19592.pdf 10.12.2024 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2024 № 20092.pdf 18.12.2024 10:39
- рішення від 17.12.2024 № 20092.pdf 20.12.2024 11:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2024 21:20
Дата розгляду скарги:
17.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.12.2024 11:33
Дата виконання рішення Замовником:
03.01.2025 20:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення щодо внесення змін АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
11a853e7fcc54718a1603a2dc388bd47
Заголовок пункту скарги:
інформацією про те, що Учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details»)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Пунктом 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі» Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження якості запропонованого товару (таблиця 1) Учасник, в тому числі, надає:
У разі виготовлення товару, що пропонується Учасником, на території Європейського Союзу або постачається з території Європейського Союзу на виконання регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів, учасник повинен надати довідку з інформацією про те, що Учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency). Учасник надає підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) про дійсність такої інформації. У зв’язку з наявністю даної інформації у відкритому доступі, Замовник самостійно перевіряє достовірність інформації.
Скаржник вважає, що вищезазначені вимоги Тендерної документації в частині, що саме Учасник має бути включений до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі, є дискримінаційними для Скаржника та позбавляють його можливості взяти участь у даній Закупівлі з огляду на наступне.
Згідно із статтею 6 Регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (RЕАСН), далі – Регламент RЕАСН, кожний виробник або імпортер речовини, як такої, чи у складі одного або більше препаратів, що здійснює виробництво або імпорт у кількостях, що дорівнюють або більші від 1 тони на рік, повинен надати до Агентства заяву про реєстрацію, якщо в цьому Регламенті не вказане інше.
Відповідно до статті 3 Регламенту RЕАСН:
- виробник речовини: будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території Співтовариства, і яка виробляє у Співтоваристві певну речовину;
- імпортер (постачальник): будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території Співтовариства та є відповідальною за імпорт.
Відповідні виробники та постачальники хімічної продукції, яка зареєстрована згідно з Регламентом RЕАСН, включаються Агентством хімічних речовин та препаратів (Європейським хімічним агентством) до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, яку вони виробляють/постачають хімічну продукцію з відповідним номером САS.
Таким чином, відповідно до положень Регламенту включеними до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») можуть бути виключно ті реєстратори/постачальники, які знаходяться на території Європейського Союзу.
Скаржник не знаходиться на території Європейського Союзу, а тому не може бути включений Агентством хімічних речовин та препаратів (Європейським хімічним агентством) до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, яку він постачає на території України.
Натомість, Скаржник має намір взяти участь у даній закупівлі та пропонувати товар коагулянт поліалюмінію хлорид PAХ-18 виробництва SC Kemcristal S.R.L, Румунія, вироблений в Європейському Союзі, що як зазначалося вище, підтверджується наданим виробником зразком сертифікату якості, копія якого додається.
Компанія SC Kemcristal S.R.L, Румунія, як виробник поліалюмінію хлориду (номер CAS 1327-41-9) включена до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details»), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency), в розділі для хімічної продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS) з присвоєнням номеру REACH: 01-2119531563-43-0014.
Тобто, хімічна продукції та її виробник зареєстровані в реєстрі, який ведеться Європейським хімічним агентством, відповідно до Регламенту RЕАСН, що відповідає вимогам Тендерної документації, але сам Скаржник такої реєстрації не має і відповідно до Регламенту RЕАСН не може мати, що є формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
За таких обставин умови Тендерної документації (технічної специфікації) щодо необхідності надання учасником довідки з інформацією про те, що Учасника включено до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency), позбавляють Скаржника можливості участі у Закупівлі, тобто є дискримінаційними та підлягають виключенню з Тендерної документації.
У разі виготовлення товару, що пропонується Учасником, на території Європейського Союзу або постачається з території Європейського Союзу на виконання регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів, учасник повинен надати довідку з інформацією про те, що Учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency). Учасник надає підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) про дійсність такої інформації. У зв’язку з наявністю даної інформації у відкритому доступі, Замовник самостійно перевіряє достовірність інформації.
Скаржник вважає, що вищезазначені вимоги Тендерної документації в частині, що саме Учасник має бути включений до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі, є дискримінаційними для Скаржника та позбавляють його можливості взяти участь у даній Закупівлі з огляду на наступне.
Згідно із статтею 6 Регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (RЕАСН), далі – Регламент RЕАСН, кожний виробник або імпортер речовини, як такої, чи у складі одного або більше препаратів, що здійснює виробництво або імпорт у кількостях, що дорівнюють або більші від 1 тони на рік, повинен надати до Агентства заяву про реєстрацію, якщо в цьому Регламенті не вказане інше.
Відповідно до статті 3 Регламенту RЕАСН:
- виробник речовини: будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території Співтовариства, і яка виробляє у Співтоваристві певну речовину;
- імпортер (постачальник): будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території Співтовариства та є відповідальною за імпорт.
Відповідні виробники та постачальники хімічної продукції, яка зареєстрована згідно з Регламентом RЕАСН, включаються Агентством хімічних речовин та препаратів (Європейським хімічним агентством) до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, яку вони виробляють/постачають хімічну продукцію з відповідним номером САS.
Таким чином, відповідно до положень Регламенту включеними до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») можуть бути виключно ті реєстратори/постачальники, які знаходяться на території Європейського Союзу.
Скаржник не знаходиться на території Європейського Союзу, а тому не може бути включений Агентством хімічних речовин та препаратів (Європейським хімічним агентством) до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, яку він постачає на території України.
Натомість, Скаржник має намір взяти участь у даній закупівлі та пропонувати товар коагулянт поліалюмінію хлорид PAХ-18 виробництва SC Kemcristal S.R.L, Румунія, вироблений в Європейському Союзі, що як зазначалося вище, підтверджується наданим виробником зразком сертифікату якості, копія якого додається.
Компанія SC Kemcristal S.R.L, Румунія, як виробник поліалюмінію хлориду (номер CAS 1327-41-9) включена до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details»), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency), в розділі для хімічної продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS) з присвоєнням номеру REACH: 01-2119531563-43-0014.
Тобто, хімічна продукції та її виробник зареєстровані в реєстрі, який ведеться Європейським хімічним агентством, відповідно до Регламенту RЕАСН, що відповідає вимогам Тендерної документації, але сам Скаржник такої реєстрації не має і відповідно до Регламенту RЕАСН не може мати, що є формальною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
За таких обставин умови Тендерної документації (технічної специфікації) щодо необхідності надання учасником довідки з інформацією про те, що Учасника включено до списку «Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency), позбавляють Скаржника можливості участі у Закупівлі, тобто є дискримінаційними та підлягають виключенню з Тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
2. Довідка ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» вих. № 06/12/35 від 06.12.2024 р. з відповідною інформацією про реєстраційну інформацію (скріншоти з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (ECHA)).
-
Повʼязаний документ:
Лист РІЧ.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Переклад. Довідковий звіт (витяг) з реєстру, який ведеться Європейським хімічним агентством, відповідно до Регламенту RЕАСН про внесення до реєстру відомостей щодо Компанії SC Kemcristal S.R.L, Румунія, як виробника поліалюмінію хлоридуз
-
Повʼязаний документ:
РІЧ_Поліалюміній хлорид переклад.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Довідковий звіт (витяг) з реєстру, який ведеться Європейським хімічним агентством, відповідно до Регламенту RЕАСН про внесення до реєстру відомостей щодо Компанії SC Kemcristal S.R.L, Румунія, як виробника поліалюмінію хлориду
-
Повʼязаний документ:
РІЧ_Поліалюміній хлорид.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2024-12-03-007246-a. 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог.