• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона території ДУ «ІХБГ НАН України»

з метою забезпечення потреб Установи у 2025 р.

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Номер: 206883fbddd34e4888d413c36e0846a3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-17-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.02.2025 10:26 - 11.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.02.2025 №68 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-11-29-007062-a 29.11.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 13.12.2024 № 19878-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) ) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 13.12.2024 № 19878-р/пк-пз та від 30.12.2024 № 20830-р/пк-пз, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Інститут харчової біотехнології та геноміки Національної академії наук України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.11.2024 р № 42 зі змінами (далі – ТД), скарги до процедури закупівель від 01.12.2024 та від 19.12.2024, рішення Комісія АМКУ від 13.12.2024 № 19878-р/пк-пз та від 30.12.2024 № 20830-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Українсько-польського спільного підприємства «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі від 08.01.2025 № 06 та повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2025, договір про закупівлю послуг охорони від 15.01.2025 № 1/25 на суму 1 037 430,72 грн з ПДВ, пояснення та документи надані Замовником від 19.02.2025 та від 25.02.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника - Українсько-польського спільного підприємства «МАКРОХЕМ-УКРАЇНА» з ціною пропозицією 1 037 430,72 гривень та укладено про закупівлю послуг охорони від 15.01.2025 № 1/25. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (далі - Скаржник) від 04.12.2024 № UA-2024-11-29-007062-a.b1 щодо оскарження умов тендерної документації. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 13.12.2024 № 19878-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, що Замовник порушив вимоги Закону № 922-VIII під час встановлення вимог тендерної документації та зобов’язано Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема до пункту 1 розділу 2 тендерної документації, в частині надання в складі тендерної пропозиції копії сертифікатів/дипломів/свідоцтв та інше, про проходження навчання по підготовці спеціалістів провідник (вожатий) службових собак, для неменше ніж 2-х вказаних в довідці працівників, (підклас 5169: Працівники захисних та охоронних служб Розділу 5 Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010» затвердженого Наказом Держспоживчстандарту від 28.07.2012р. №327). Згідно Рішення: «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають саме не менше двох службових собак, а також працівників саме «провідник (вожатий) службових собак», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині» та внести зміни до вимог пункту 1 розділу 2 тендерної документації.». Слід заначити, що Замовником на виконання рішення Комісії АМКУ від 13.12.2024 №19878-р/пк-пз на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено коментар: «Повідомляємо шановну Комісію про внесення Замовником змін до Тендерної документації та додатків до неї на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 13.12.2024 р. № 19878-р/пк-пз з метою усунення виявлених невідповідностей у ТД до закупівлі UA-2024-11-29-007062-a Охорона території ДУ «ІХБГ НАН України». Однак, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, Замовником не усунуті порушення, викладені в пункті 1 розділу 2 тендерної документації та рішення Комісії АМКУ від 13.12.2024 № 19878-р/пк-пз. Поруч з тим, на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» від 19.12.2024 № № UA-2024-11-29-007062-a.a2 щодо невиконання рішення органу оскарження та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 30.12.2024 № 20830-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, зокрема, що Замовник порушив вимоги частини 22 статті 18 Закону № 922- VIII, а саме - не виконав рішення Комісії АМКУ від 13.12.2024 № 19878-р/пк-пз, та не усунув невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в частині «надання сертифікатів/дипломів/свідоцтв та інше для саме не менш ніж 2-х вказаних в довідці працівників, про проходження навчання по підготовці спеціалістів саме провідник службових собак», чим не виконано пункт 8 Рішення Комісії АМКУ від 13.12.2024 № 19878-р/пк-пз, та чим, відповідно, порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 12.03.2025 16:07 - 27.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2025 16:07

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-81/2025пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Державної аудиторської служби України за результатами моніторінгу закупівлі UA-2024-11-29-007062-a повідомляємо про те, що Ожерєдову Сергію Петровичу, відповідальному за організацію та проведення процедур закупівель в Установі, оголошено догану за порушення положень Закону № 922-VIII в частини 22 статті 18, а саме за не повне виконання рішення Комісії АМКУ від 13.12.2024 № 19878-р/пк-пз щодо закупівлі UA-2024-11-29-007062-a. Копія наказу додається.
Дата публікації звіту: 13.03.2025 15:01

Запити/Пояснення