• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі (спортивна зала) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Різдвяна, 60 в м. Черкаси» (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

4 705 921.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 529.61 UAH
Номер: 6f254d1db42c426183e6b9c20f05a772
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 07.03.2025 13:39 - 29.03.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2025 № 26-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-27-017582-a, 27.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-25-92, ol.vi.honcharenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможцем процедури закупівлі ПП «БУД-ПАРТНЕР» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.11.2024; запитання до процедури, вимоги про усунення порушення та відповіді Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»); тендерну пропозицію приватного підприємства «БУД - ПАРТНЕР» (далі – ТОВ «БУД - ПАРТНЕР»; протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Письменного С. від 19.12.2024, протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Черкаської міської ради Черкаської області Сунгурової Г.Ю. від 20.12.2024; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУД - ПАРТНЕР» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір № 1 від 03.01.2025 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані 14.03.2025 та 27.03.2025 в електронній системі закупівель. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що 07.01.2025 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив у форматі PDF Договір разом з додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), що укладений між Замовником та ПП «БУД-ПАРТНЕР». Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Водночас, відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. При цьому, сканований документ у форматі PDF не є машинозчитувальним форматом. Таким чином, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником також повинні розміщуватися ці документи у машинозчитувальному форматі згідно з пунктом 9 Положення № 835. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір із всіма додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «БУД - ПАРТНЕР» не відхилена Замовником у відповідності до вимог Закону. Зокрема з’ясовано, що відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до тендерної документації. В Додатку 3 до тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі – Технічне завдання) у формі «Відомості обсягів робіт» та «Підсумкової відомості ресурсів». Згідно із підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає сформовану з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, кошторисну документацію, у форматі PDF, яка має складатися з договірної ціни (тверда), локального(их) кошторису(ів) та підсумкової відомості ресурсів. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД - ПАРТНЕР» надано договірну ціну, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів, проте підсумкова відомість ресурсів (файл «ДЦ.pdf») не відповідає обсягам визначених ресурсів у Технічному завданні, а саме: в підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції ПП «БУД-ПАРТНЕР» за позицією № 96 включено постачання води в обсязі 1,31430559 м3, у позиції № 297 «Підсумкової відомості ресурсів» Технічного завдання Замовником передбачено постачання води в обсязі 1,31431 м3. Згідно з поясненням Замовника від 14.03.2025 невідповідність тендерної пропозиції ПП «БУД-ПАРТНЕР» Технічному завданню визначена Замовником як технічна помилка та описка, яка виникла внаслідок здійснення округлення чисел. Невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та відповідно до умов тендерної документації не є формальною помилкою. Крім того, під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «ЕД-ТЕМП» Замовником були встановлені невідповідності в обсягах, які визначені Технічним завданням (вапно будівельне негашене грудкове, сорт 1 - 0,00014 т; уайт-спірит - 0,000146 т; шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм - 0,00028125 т; папір шліфувальний - 67,09418 м2; болти будівельні з гайками та шайбами - 0,023346 т; пропан-бутан технічний - 0,07518м3), що стало підставою для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ПП «БУД-ПАРТНЕР» за наявності підстав, які стали причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕД-ТЕМП», Замовник не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону, а саме: не забезпечив рівне ставлення до учасників і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Отже, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ПП «БУД-ПАРТНЕР» не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. В Додатку № 4 до Договору «Підсумкова відомість ресурсів» за позицією № 96 передбачено постачання води в обсязі 1,31430559 м3, тоді як у позиції № 297 підсумкової відомості ресурсів Технічного завдання, яке є додатком 3 до тендерної документації, Замовник визначив постачання води в обсязі 1,31431 м3. Отже, аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник уклав з ПП «БУД-ПАРТНЕР» Договір не у відповідності до вимог тендерної документації.
Період усунення порушень: 27.03.2025 15:31 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2025 15:31

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовник повністю не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема (але не виключно) з підстав, викладених Замовником у поясненнях у відповідь на запит органу державного фінансового контролю, а також буде оскаржувати його до суду у встановленому порядку та строки, про що буде зазначено в електронній системі закупівель додатково.
Дата публікації: 01.04.2025 19:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: враховуючи результати моніторингу закупівлі, за результатами якої був укладений Договір, відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, Договір № 1 від 03.01.2025 року розірвано
Дата публікації звіту: 08.04.2025 17:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: договір розірвано
Дата публікації: 17.04.2025 09:16

Запити/Пояснення