• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (пультова охорона)

Завершена

468 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 340.00 UAH
Номер: c8fae291c16c4d74a25cc8f8eb66eb8c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-21-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 21.01.2025 14:44 - 12.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.01.2025 № 7-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21.01.2025 №7-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-11-27-017140-a від 27.11.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції УПО в Тернопільській області, своєчасності укладення договору закупівлі, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28, абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178 Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.11.2024 за №136, тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Тернопільській області (далі – УПО в Тернопільській області), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.12.2024 за №157, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2024, договір закупівлі від 23.12.2024 за №226, пояснення Замовника від 24.01.2025, 04.02.2025 та від 07.02.2025, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено наступне. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 6 Додатку №4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу надати: «інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації». При цьому, пунктом 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, окрім іншого, Замовником зазначено наступні вимоги: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей» та надати «довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника». Необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 02.04.2024 №382 (далі – Постанова №382) внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178. Також, Замовником у пункті 6 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено підставу відхилення тендерних пропозицій (для переможця процедури закупівлі) без врахування змін, внесених Постановою №382. Замовник, 04.02.2025, щодо вищезазначеного, надав пояснення: «…Також вважаємо, що нами не порушено вимог законодавства при складанні тендерної документації, щодо формування даної вимоги, проте помилково вказано абзац чотирнадцятий пункту 47 замість підпункту 2 пункту 45….». Таким чином тендерна документація Замовника складена із порушенням вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 10.02.2025 10:49 - 25.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2025 10:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на опублікований висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 10.02.2025 року за результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом код за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги (пультова охорона), (ідентифікатор закупівлі — UA-2024-11-27-017140-а) Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області надає інформацію про здійсненні заходи згідно листа, що додається.
Дата публікації звіту: 14.02.2025 11:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 17.02.2025 09:55

Запити/Пояснення