-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (пультова охорона)
Завершена
468 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 340.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 340.00 UAH
Номер:
c8fae291c16c4d74a25cc8f8eb66eb8c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-21-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2025 00:00
Період моніторингу:
21.01.2025 14:44 - 12.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 7-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.01.2025 №7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-11-27-017140-a від 27.11.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції УПО в Тернопільській області, своєчасності укладення договору закупівлі, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28, абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.11.2024 за №136, тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Тернопільській області (далі – УПО в Тернопільській області), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.12.2024 за №157, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2024, договір закупівлі від 23.12.2024 за №226, пояснення Замовника від 24.01.2025, 04.02.2025 та від 07.02.2025, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено наступне.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 6 Додатку №4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу надати: «інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації».
При цьому, пунктом 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, окрім іншого, Замовником зазначено наступні вимоги: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей» та надати «довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника».
Необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 02.04.2024 №382 (далі – Постанова №382) внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Також, Замовником у пункті 6 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено підставу відхилення тендерних пропозицій (для переможця процедури закупівлі) без врахування змін, внесених Постановою №382.
Замовник, 04.02.2025, щодо вищезазначеного, надав пояснення: «…Також вважаємо, що нами не порушено вимог законодавства при складанні тендерної документації, щодо формування даної вимоги, проте помилково вказано абзац чотирнадцятий пункту 47 замість підпункту 2 пункту 45….».
Таким чином тендерна документація Замовника складена із порушенням вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
10.02.2025 10:49 - 25.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2025 10:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на опублікований висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 10.02.2025 року за результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом код за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги (пультова охорона), (ідентифікатор закупівлі — UA-2024-11-27-017140-а) Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області надає інформацію про здійсненні заходи згідно листа, що додається.
Дата публікації звіту:
14.02.2025 11:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
17.02.2025 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
fc289eae2fad4cb4984286d13ecfa24c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.01.2025 10:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Охоронні послуги (пультова охорона)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-017140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
880eefb942d8462889d158ed079fac9b
Назва:
Пояснення на запит від 22.01.2025 року
Дата опублікування:
24.01.2025 15:07
Опис:
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922 "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та у відповідь на запит управління Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області від 22.01.2025 року надаємо пояснення, згідно листа Головного управління Пенсійного фонду України у Тернопільській області від 24.01.2025 №1900-0803-6/3834 (додається)
Номер:
f7cce8e80ed84fa28bcabffb68f27977
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.01.2025 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Охоронні послуги (пультова охорона)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-017140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено наступне.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 6 Додатку №4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації замовником зазначено вимогу надати: «інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації».
При цьому, пунктом 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, окрім іншого, Замовником зазначено наступні вимоги: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей» та надати «довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника».
Необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 02.04.2024 №382 ( далі – Постанова №382) внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Також, замовником у пункті 6 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено підставу відхилення тендерних пропозицій (для переможця процедури закупівлі) без врахування змін, внесених Постановою №382.
У зв’язку із вищевикладеним, надайте інформацію, чому Вами при складанні тендерної документації допущено порушення вищезазначених вимог законодавства ?
Аналізом розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області (далі - УПО Тернопільської області) вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Згідно пункту 8.3. Додатку №4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації замовником зазначено вимогу надати: «Гарантійний лист щодо забезпечення функціонування устаткування охоронної сигналізації, що встановлене на об’єкті Замовника (в тому числі реагування та обслуговування радіокнопок) та, у разі виходу її з ладу в термін, що не перевищує трьох годин після одержання повідомлення від Замовника про виявлену несправність в роботі обладнання охоронного призначення провести ремонтні роботи».
На вищезазначену вимогу замовника, УПО Тернопільської області надало гарантійний лист (файл – «Гара лист про забезп функ устатк. PDF»), який за своїм змістом не відповідає умовам замовника, в частині надання гарантії, а саме - у разі виходу з ладу устаткування охоронної сигналізації на об’єкті замовника, він (учасник) гарантує в термін, що не перевищує трьох годин після одержання повідомлення від замовника про виявлену несправність в роботі обладнання охоронного призначення провести ремонтні роботи.
Окрім цього, Додатком №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації замовником, окрім іншого, встановлено вимогу (для переможців - юридичних осіб, на підтвердження підпункту 6 пункту 47 Особливостей) надати: «повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі».
На зазначену вимогу УПО Тернопільської області надало витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо громадянина України – Дятла Вадима Володимировича.
Згідно відомостей, наданого у складі пропозиції УПО Тернопільської області витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником юридичної особи є Іващенко Олег Олексійович.
У зв’язку із вищевикладеним, надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції УПО Тернопільської області умовам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9078a2e81bf84bfaa8fc7cbbbf6311ab
Назва:
Пояснення на запит від 31.01.2025
Дата опублікування:
04.02.2025 14:45
Опис:
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922 "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та у відповідь на запит управління Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області від 31.01.2025 року надаємо пояснення, згідно листа Головного управління Пенсійного фонду України у Тернопільській області від 04.02.2025 №1900-0803-5/5590 (додається)
Номер:
1384baab3c724684836412138014c2c4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.02.2025 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Охоронні послуги (пультова охорона)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-017140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно відомостей, наданого у складі пропозиції УПО Тернопільської області витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником юридичної особи є Іващенко Олег Олексійович.
У відповіді на запит про надання пояснення – 04.02.2025, Вами було зазначено, що при укладенні договору закупівлі, переможцем (УПО Тернопільської області) було надано копію витягу з наказу про призначення Дятла В.В.
З огляду на це, прошу надати скан-копію витягу вищезгаданого документу про призначення Дятла В.В. керівником УПО Тернопільської області на момент подання тендерної пропозиції, а також протягом чотирьох днів від дати опублікування замовником у електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ad7ca12961ad4b41a27443a69699c43b
Назва:
Інформація та документи на запит від 05.02.2025
Дата опублікування:
07.02.2025 10:47
Опис:
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922 "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та у відповідь на запит управління Західного офісу Держаудитслужби у Тернопільській області від 05.02.2025 року надаємо скан-копію витягу про призначення Дятла В.В. (додається)