-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво музею "Вокзал вузькоколійки" та благоустрій території у межах вулиць Д.Галицького-Набережна в смт. Вигода Калуського району Івано-Франківської області. Коригування. (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)
Завершена
49 101 996.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 245 509.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 245 509.98 UAH
Номер:
695c10f3bb324eae854228afff8383d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 11:06 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 №10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.02.2025 № 10-з
Витяг з перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-11-27-015109-a 27.11.2024 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Промбудсервіс-Косів", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вигодської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.02.2025 №17 (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Промбудсервіс-Косів", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2025 №18, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2025 року, договір підряду від 06.03.2025 №34 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 26.02.2025 року, від 28.02.2025 року та від 03.03.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
07.03.2025 12:05 - 13.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2025 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
4b69928cc7fa4294840c8b31b174258e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
25.02.2025 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво музею "Вокзал вузькоколійки" та благоустрій території у межах вулиць Д.Галицького-Набережна в смт. Вигода Калуського району Івано-Франківської області. Коригування. (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-015109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), з посиланням на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
96a6b75afab14755ac5a5235b9b4b60c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
26.02.2025 14:05
Опис:
Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://vygodska-gromada.gov.ua/news/1740569186/. Також повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно – кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок.
Номер:
702b2b0e2fae4379a80684fd6b622e0a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
27.02.2025 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво музею "Вокзал вузькоколійки" та благоустрій території у межах вулиць Д.Галицького-Набережна в смт. Вигода Калуського району Івано-Франківської області. Коригування. (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-015109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Замовником в пункті 2.2 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається, зокрема: « … кількість та кваліфікація працівників робітничих професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення із зазначенням ПІБ та посади. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією органу ДПСУ про отримання. (в разі якщо працівник прийнятий на посаду з 01.01.2015р.)…»
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що у наданій ним Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/д та б/н зазначено наявність слюсара-сантехніка Корнеюка Т.С. та зазначено в його трудовій книжці прийняття на роботу з 04.07.2024 року, тоді як у повідомленні органу ДПСУ про прийняття працівника на роботу - дата початку роботи 04.07.2027 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0860c39e87ce4643abec9df9c10e50d7
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.02.2025 17:57
Опис:
Згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 роботодавець зобов’язаний повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу. Надіслати Повідомлення можна лише після укладання трудового договору (незалежно від його форми) та видання наказу чи розпорядження про прийняття працівника на роботу. Саме тому дата подання Повідомлення не може бути раніше видання наказу (розпорядження) про прийняття на роботу. Враховуючи вищенаведене в повідомленні про прийняття Корнеюка Т.С. ймовірно допущено технічну описку.
Також повідомляємо, що відповідно до вимог документації Учасник повинен обов’язково надати документальне підтвердження наявності як мінімум:
- … Одного слюсаря-сантехніка
В складі пропозиції ТОВ «Промбудсервіс – Косів» подано інформацію та підтверджуючі документи на слюсара – сантехніка Фаріон А.В. та Корнеюк Т.С., отже підтверджено відповідність кваліфікаційного критерію та вимогам тендерної документації.
Номер:
e1a681e2ca3e43acad8d0d4c7cbd8afc
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
27.02.2025 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво музею "Вокзал вузькоколійки" та благоустрій території у межах вулиць Д.Галицького-Набережна в смт. Вигода Калуського району Івано-Франківської області. Коригування. (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-015109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Замовником в пункті 2.2 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається, зокрема: « … кількість та кваліфікація працівників робітничих професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення із зазначенням ПІБ та посади. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією органу ДПСУ про отримання. (в разі якщо працівник прийнятий на посаду з 01.01.2015р.)…»
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що у наданій ним Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/д та б/н зазначено наявність слюсара-сантехніка Корнеюка Т.С. та зазначено в його трудовій книжці прийняття на роботу з 04.07.2024 року, тоді як у повідомленні органу ДПСУ про прийняття працівника на роботу - дата початку роботи 04.07.2027 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3e43920219d740fc8fb988d59cc4d7a2
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.02.2025 17:57
Опис:
Згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 роботодавець зобов’язаний повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу. Надіслати Повідомлення можна лише після укладання трудового договору (незалежно від його форми) та видання наказу чи розпорядження про прийняття працівника на роботу. Саме тому дата подання Повідомлення не може бути раніше видання наказу (розпорядження) про прийняття на роботу. Враховуючи вищенаведене в повідомленні про прийняття Корнеюка Т.С. ймовірно допущено технічну описку.
Також повідомляємо, що відповідно до вимог документації Учасник повинен обов’язково надати документальне підтвердження наявності як мінімум:
- … Одного слюсаря-сантехніка
В складі пропозиції ТОВ «Промбудсервіс – Косів» подано інформацію та підтверджуючі документи на слюсара – сантехніка Фаріон А.В. та Корнеюк Т.С., отже підтверджено відповідність кваліфікаційного критерію та вимогам тендерної документації.
Номер:
d952f8c5f18a4298a6916d0849dec173
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
03.03.2025 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво музею "Вокзал вузькоколійки" та благоустрій території у межах вулиць Д.Галицького-Набережна в смт. Вигода Калуського району Івано-Франківської області. Коригування. (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-015109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Замовником в пункті 5 частини 2 Додатку 1 до ТД, вимагається оригінал довідки з всіх банків в яких відкриті рахунки згідно довідки ДПСУ про наявність в Учасника коштів на основних рахунках видані не раніше січня 2025 року (крім органів ДКСУ).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що у наданій ним довідці б/д та б/н зазначено наявність коштів на основних рахунках, виданих не раніше січня 2025 року (крім органів ДКСУ), зокрема: у АТ «Райффайзен Банк Аваль» по рахунку UA543808050000000026001514496 (поточний рахунок), тоді як вказане не підтверджено довідкою з банку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
04d10ee4f36a47578b25873860e7ca02
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
03.03.2025 14:08
Опис:
В складі пропозиції подано файл «36_ Довідки з банків» в якій на сторінці 7 подано довідку з АТ «Райффайзен Банк» про те, що залишок коштів на рахунку №UA273003350000000026001514496 станом на 14.01.2025 року становить 449 284,88 грн.