-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект хірургічних інструментів силових електричних
Торги відмінено
437 333.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 373.33 UAH
мін. крок: 1% або 4 373.33 UAH
Номер:
f6880ab1e6bb45a7aa1a8aeae68397a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 18:08 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.03.2025 № 8-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.03.2025 № 8-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-11-27-011024-a 27.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Романчишин Олександр Петрович»; ТОВ «Слем»; виконання рішення Комісії АМКУ; відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Національного університету фізичного виховання і спорту України (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.11.2024р., № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції ФОП «Романчишина Олександра Петровича»; ТОВ «Слем»; протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП «Романчишина Олександра Петрович» від 11.12.2024р. №б/н; протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця ТОВ «Слем» та намір укласти договір про закупівлю від 13.12.2024р. № б/н; скаргу UA-2024-11-27-011024-a.c1 від ФОП «Романчишина Олександра Петровича» щодо не погодження з порядком проведення процедури публічної закупівлі – «відкриті торги з особливостями» в частині незаконного відхилення тендерної пропозиції ФОП «Романчишина Олександра Петровича» (дата подання скарги: 16 грудня 2024 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Комісія АМКУ) №80-р/пк-пз від 03.01.2025 (опубліковане 06.01.2025); протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури ТОВ «Слем» від 17.03.2025 № б/н; відповідь Замовника на запит Управління від 21.03.2025 року; 24.03.2025 року; 27.03.2025 року.
На момент завершення моніторингу, Замовником згідно з протоколом від 24.03.2025 року № б/н, було відмінено «відкриті торги з особливостями», керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень:
28.03.2025 12:00 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2025 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
33bae074fe5f4db7a54b30b64696bdcb
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
18.03.2025 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Комплект хірургічних інструментів силових електричних, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-27-011024-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
916535728ea9434b8fda0b1506e2603b
Назва:
Відповідь на запит від 18.03.25
Дата опублікування:
21.03.2025 11:16
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень щодо закупівлі за предметом Комплект хірургічних інструментів силових електричних код 33161000-6 Електрохірургічні прилади за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, здійснено на підставі Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВК 2201040 Наукова і науково-технічна діяльність закладів вищої освіти та наукових установ, відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік. Видатки бюджетних коштів здійснюються згідно річного плану за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ), в межах кошторисних призначень, що затверджені кошторисом видатків Замовника на 2024 рік.
В структурі Замовника наявний Центр спортивної травматології та відновлювальної медицини (далі по тексту Центр), який має відповідну ліцензію на медичну практику та регулярно проводить оперативні втручання на опорно-руховому апараті. Відповідно, фахівцями Центру було подано службове подання (заявка) проректору з адміністративно-господарської роботи про необхідність придбання, для медичної практики, Комплекту хірургічних інструментів силових електричних за підписом директора Центру. Проректором було прийнято рішення та, шляхом візування, заявки передано до виконання відділу матеріально-технічного забезпечення для проведення закупівлі.
Саме практикуючі хірурги Центру, які безпосередньо використовують обладнання під час здійснення оперативних втручань, визначали всі необхідних технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Уповноважена особа включила інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, надану внутрішнім замовником до складу тендерної документації з урахуванням вимог внутрішніх розпорядчих документів та вимог законодавства.
Очікувана вартість закупівлі була розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін. Замовником були надіслані запити до організацій які постачають медичну техніку (обладнання) де була зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що планується до закупівлі. У відповідь були отримані три цінових пропозиції, а саме: ФОП Самотова Т.А. – 432 000,00 грн, ТОВ Слем – 400 000,00 грн. та ТОВ «МЕД ЕКСІМ» - 480 000,00 грн. Згідно з отриманими ціновими пропозиціями визначалася ціна за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації яка склала 437 333,33 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено на веб-сайті замовника за посиланням
https://www.uni-sport.edu.ua/sites/default/files/vseDocumenti/obgruntuvannya_dlya_saytu_dryl.pdf ».
Номер:
2f00f52206db4c53959eb6d80acf6e50
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
19.03.2025 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Комплект хірургічних інструментів силових електричних, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-27-011024-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) на наступне питання:
1.ФОП Романчишин Олександр Петрович подав скаргу до АМКУ 16.12.2024 р.
Рішення №80-р/пк-пз від 03.01.2025 від АМКУ по скарзі було оприлюднено 06.01.2025 року.
Згідно з частиною 22 Статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Але, рішення №80-р/пк-пз від 03.01.2025 від АМКУ, Замовником було виконано 17.03.2025 року. Чому Замовником було порушено строк виконання рішення?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
bf0bd09ba9d845d6a794d7ad2ef5b840
Назва:
Відповідь на запит від 19.03
Дата опублікування:
24.03.2025 14:22
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
За скаргою UA-2024-11-27-011024-a.c1 від ФОП Романчишин О.П, органом оскарження було прийняте рішення №80-р/пк-пз від 03.01.25, яке було оприлюднене 06.01.25 р. Та є обов’язковим до виконання. Рішення органу оскарження містить зокрема інформацію про неправомірне відхилення пропозиції переможця з підстав наведених у протоколі уповноваженої особи, поряд з цим орган оскарження зазначив: «Разом з тим, враховуючи надані Замовником до протоколу від 11.12.2024 документи, Скаржником зазначено недостовірну інформацію, зокрема, в частині наступних показників: Усі складові частини придатні для стерилізації шляхом автоклавування не більше 134 градусів, до 5 хв; Тип акумулятора: літієвий; Час повного циклу заряджання: 60 хв.
Замовник не відхиляв Пропозицію Скаржника з підстав надання у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.»
Уповноважена особа 07.01.2025 на виконання вимог ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняла рішення про виконання рішення органу оскарження шляхом скасування своїх рішень прийнятих 13.12.2024 та 11.12.2024., про що було складено відповідний протокол. Проте, в силу завантаженості уповноваженої особи на початку бюджетного року, та у зв’язку з великим обсягом інформації для проведення закупівель які на початку року є життєво-важливими для забезпечення функціонування замовника та виконання ним, покладених на нього, завдань, уповноважена особа не виконала відповідні технічні дії у системі електронних закупівель щодо виконання рішення органу оскарження.
Також зазначаємо, що закупівля з ідентифікаторм UA-2024-11-27-011024-a проводилася замовником згідно з річним планом закупівель на 2024 рік та відповідними бюджетними видатками і не залежно від рішень прийнятих уповноваженою особою щодо кваліфікації учасників після виконання рішення органу оскарження (після 07.01.2025) договір про закупівлю не міг бути укладений, оскільки видатки були заплановані у 2024 році.
Дії уповноваженої особи не містили свідомого ухилення від своєчасного виконання рішення органу оскарження.
Номер:
80450fc7d8384d9c8710f831bd5bd7b0
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
24.03.2025 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Комплект хірургічних інструментів силових електричних, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-27-011024-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) на наступне питання:
1. Згідно з пунктом 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Через електронну систему закупівель, учаснику ФОП Романчишину Олександру Петровичу, потрібно було надати обґрунтування аномально низької ціни до 19 березня 2025року, але, учасником у вказаний строк, обґрунтування надано не було.
Чому Замовником, станом на 24.03.2025 року, не опубліковано ніякого рішення щодо учасника ФОП Романчишина Олександра Петровича?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
0940b27b59684d6eab6b6c0f1e2d3a91
Назва:
відповідь на запит від 24.03
Дата опублікування:
27.03.2025 17:04
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
У п.31 Особливостей зокрема зазначено «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.» п.4 (Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними) табличної частини Додатку 1 до тендерної документації визначено зокрема наступне: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Кінцевий строк подання пропозицій визначений в оголошенні про проведення закупівлі 5 груд. 2024 00:00 Тобто з 6-го березня пропозиції учасників подані у даній закупівлі вже були недійсні. Продовження терміну дії пропозицій з ініціативи учасників не надходило. Замовник не має можливості оцінювати пропозицію термін дії якої закінчився. Оскільки уповноваженою особою були допущені порушення по даній закупівлі, то відповідно, було прийняте рішення про скасування закупівлі.