• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект хірургічних інструментів силових електричних

Торги відмінено

437 333.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 373.33 UAH
Номер: f6880ab1e6bb45a7aa1a8aeae68397a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 17.03.2025 18:08 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 8-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 17.03.2025 № 8-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-11-27-011024-a 27.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 212-63-38, Alinkaayline@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Романчишин Олександр Петрович»; ТОВ «Слем»; виконання рішення Комісії АМКУ; відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Національного університету фізичного виховання і спорту України (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.11.2024р., № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції ФОП «Романчишина Олександра Петровича»; ТОВ «Слем»; протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП «Романчишина Олександра Петрович» від 11.12.2024р. №б/н; протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця ТОВ «Слем» та намір укласти договір про закупівлю від 13.12.2024р. № б/н; скаргу UA-2024-11-27-011024-a.c1 від ФОП «Романчишина Олександра Петровича» щодо не погодження з порядком проведення процедури публічної закупівлі – «відкриті торги з особливостями» в частині незаконного відхилення тендерної пропозиції ФОП «Романчишина Олександра Петровича» (дата подання скарги: 16 грудня 2024 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Комісія АМКУ) №80-р/пк-пз від 03.01.2025 (опубліковане 06.01.2025); протокол відхилення тендерної пропозиції переможця процедури ТОВ «Слем» від 17.03.2025 № б/н; відповідь Замовника на запит Управління від 21.03.2025 року; 24.03.2025 року; 27.03.2025 року. На момент завершення моніторингу, Замовником згідно з протоколом від 24.03.2025 року № б/н, було відмінено «відкриті торги з особливостями», керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 28.03.2025 12:00 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2025 12:00

Запити/Пояснення