• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівельні суміші

Торги не відбулися

940 120.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 700.60 UAH
Номер: 9d8d57914e2b4db59210712bf488b6b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 17.03.2025 18:07 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 8-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 17.03.2025 № 8-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-11-26-007656-a 26.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та вимог Особливостей № 1178, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовані: річний план (додаток) закупівель Регіональної філії «Донецька залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням Уповноваженої особи (протокол від 04.12.2024 № 35/3), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ТІНТЕКС ГРУП» (далі - ТОВ «ТІНТЕКС ГРУП»), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю ВК «МЕГАБУД» (далі - ТОВ ВК «МЕГАБУД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2024 № 35/5, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2024 № 35/6, скарга на рішення Замовника від 27.12.2024 № 25965945-СК.1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.01.2025 № 346-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 18.01.2025 35/7, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 18.01.2025 35/8, відповідь замовника на запит Управління, надана через електронну систему 21.03.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Замовник в електронній системі закупівель на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2024 № 35/5 відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ТІНТЕКС ГРУП» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. На виконання рішення Комісії АМКУ від 08.01.2025 № 346-р/пк-пз Замовник скасував рішення про визнання ТОВ ВК «МЕГАБУД» переможцем процедури закупівлі та протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 18.01.2025 35/7 відхилив тендерну пропозицію ТОВ ВК «МЕГАБУД». Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей № 1178 відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 24.03.2025 18:34 - 28.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.03.2025 18:34

Запити/Пояснення