• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівельні суміші

Торги не відбулися

940 120.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 700.60 UAH
Період оскарження: 26.11.2024 12:23 - 06.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника

Номер: 7f63f3dcc6b048eba5ae990efa754858
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-26-007656-a.c1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника
Скарга:
ТОВ «ТІНТЕКС ГРУП», є учасником процедури закупівлі UA-2024-11-26-007656-a, за предметом: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, код ДК 021:2015 - 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ТІНТЕКС ГРУП» (далі – Скаржник), уповноваженою особою Замовника, було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до ПРОТОКОЛУ № 35/5 від 23.12.2024 р. розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол відхилення). Також, за результатом розгляду пропозиції ТОВ ВК «МЕГАБУД» (далі – Учасник), уповноваженою особою Замовника, було прийняте рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі з остаточною ціновою пропозицією у сумі 820 000,00 грн. без урахування ПДВ 20% (984 000,00 грн. з урахуванням ПДВ 20%), що не перевищує очікувану вартість закупівлі. Скаржник вважає такі рішення Замовника необґрунтованими, такими що порушує права та законні інтереси Скаржника, порушує принципи здійснення публічних закупівель, суперечить вимогам статей 3, 5, 22, 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей з усіма наявними змінами, з огляду на підстави викладені у Скарзі (вих. № 25965945-СК.1 від «27» грудня 2024 р.)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.12.2024 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.01.2025 17:02
Дата виконання рішення Замовником: 21.03.2025 17:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомляю що після того як фахівці ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» усунули технічну проблему в особистому кабінеті, Уповноважена особа інформує Комісію АМКУ про виконання рішення від 08.01.2025 № 346-р/пк-пз.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІНТЕКС ГРУП", Геннадій Мельянков 380675604879 tintex.info@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ba5130f528084c2aa79bd3ec357623d8
Заголовок пункту скарги: 1) Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У протоколі уповноваженою особою Замовника зазначається наступне:
«Уповноваженою особою розглянуто тендерна пропозиція ТОВ "ТІНТЕКС ГРУП", закупівля №UA-2024-11-26-007656-a (Будівельні суміші, Код ДК 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники).
Тендерна пропозиція ТОВ "ТІНТЕКС ГРУП" розглянута з врахуванням:
• Висновку замовників продукції: структурного підрозділу "Служба локомотивного господарства" регіональної філії "Донецька залізниця" АТ "Укрзалізниця" від 19.12.2024 вихідний № Т-08/4391, структурного підрозділу "Служба вагонного господарства" регіональної філії "Донецька залізниця" АТ "Укрзалізниця" від 20.12.2024 вихідний № В-08/4193 про невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТІНТЕКС ГРУП" закупівля №UA-2024-11-26-007656-a (Будівельні суміші, Код ДК 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники) встановлено, що наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Учасником, в порушення вимог тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції було надано цінову пропозицію (файл «12 Цінова пропозиція (word).docx»), згідно якої було запропоновано до постачання продукцію під номером один, а саме: «Шпаклівка фасадна стартова біла 520 SCANMIX TT white» з основною в’яжучою речовиною – цементом, виробництва ТОВ «Скантрейд-Україна», з гарантійним строком зберігання (або гарантійним строком придатності) шість місяців від дати виготовлення. Але, відповідно ДСТУ Б В.2.7-126:20, а саме п.14 «Гарантії виробника», пп. 14.2 зазначається, що термін зберігання сумішей на цементних в’яжучих повинен складати не менш дванадцяти місяців. Умовою заповнення п. 9 Додатка 4 до Тендерної документації передбачено, що гарантійні строки експлуатації та зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар. У зв’язку з тим, що Учасник пропонує до постачання продукцію, яка має менший гарантійний строк зберігання (або гарантійний строк придатності) ніж вказаний у ДСТУ Б В.2.7-126:20, його тендерна пропозиція повинна бути відхилена.
Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

ВИРІШЕНО:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "ТІНТЕКС ГРУП", закупівля №UA-2024-11-26-007656-a (Будівельні суміші, Код ДК 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники) відповідно до пп.2 п.44 Постанови (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в електронній системі закупівель відповідно до пункту 46 Особливостей.»
Щодо рішення Замовника зазначеного у Протоколі № 35/5 від 23.12.2024 р. розгляду тендерних пропозицій повідомляємо про наступне.
Відповідно до пункту 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником визначено:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до пункту 31 Особливостей.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до вимог пункту 3.7 цього ж розділу, Замовником визначено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.»
На виконання вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, Скаржником у складі пропозиції було надано:
- документ «Технічна специфікація» (вих. № 25965945.002 від «09» грудня 2024 р.), в якому зазначено перелік запропонованої за предметом закупівлі продукції у т.ч. за позицією 1 «Шпаклівка фасадна стартова біла 520 SCANMIX TT white», основна в'яжуча речовина - цементні, та підтверджено відповідність запропонованого товару встановленим Замовником у Додатку А технічним вимогам та параметрам,
Основна в'яжуча речовина – Цементні.
Умови застосування - Для зовнішніх і внутрішніх робіт у вологих приміщеннях (відносна вологість понад 60 %).
Призначення - шпаклювання поверхонь сумішшю на основі цементу.
Колір - Біла
а також згідно наданої Технічної специфікації підтверджено гарантійні зобов’язання, у т.ч. «Гарантійний термін зберігання – відповідно до ДСТУ Б В.2.7-126:2011» (файл: 02 Технічна специфікація Учасника.pdf);
- на вимогу підпункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, було надано документ «Декларація постачальника про відповідність (згідно ISO/IEC 17050-1)» № 25965945/01дк, терміном дії з 09.12.2024 р. до 31.03.2025 р, на суміші будівельні згідно зазначеного у Декларації переліку, щодо яких проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам, а саме підтверджується їх відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови» (файл: 04 Декларація про відповідність.pdf);
- на вимогу підпункту 2.2 Додатку 2 до тендерної документації, було надано скановану, завірену Скаржником копію державного стандарту ДСТУ Б В.2.7-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови». Згідно розділу 14 «Гарантії виробника» наданого ДСТУ Б В.2.7-126:2011, встановлено, що для сумішей на цементних в’яжучих, термін зберігання із дня виготовлення повинен становити не менше 12 місяців із дня виготовлення;
- документ «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик» (вих. № 25965945.006 від «09» грудня 2024 р.), в якому порівняні технічні вимоги та характеристики продукції згідно вимог тендерної документації на закупівлю з технічними вимогами та характеристиками продукції, яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція, в якому також підтверджені в повному обсязі гарантійні зобов’язання щодо запропонованої за предметом закупівлі продукції, а саме «Гарантійний термін зберігання – відповідно до ДСТУ Б В.2.7-126:2011» (файл: 06 Порівняльна таблиця.pdf).
Надання будь-яких інших документів, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації – тендерною документацією Замовника не вимагалось.
Тож наданням у складі тендерної пропозиції перелічених вище документів, Скаржник цілком достеменно підтвердив Замовнику, що за позицією 1 технічної специфікації на закупівлю, була запропонована продукція - Шпаклівка фасадна стартова біла 520 SCANMIX TT white, основна в'яжуча речовина – цементні, виробництва ТОВ «Скантрейд-Україна», у якої гарантійний термін зберігання (термін придатності) встановлений у відповідності до ДСТУ Б В.2.7-126:2011, а саме – не менше 12 місяців із дня виготовлення, за умови виконання вимог щодо транспортування та зберігання, що повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а як слід підстави для відхилення пропозиції Скаржника в цій частині, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Постанови, у Замовника були відсутні.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Скаржника, міститься документ «Цінова пропозиція» (файл: 12 Цінова пропозиція (word).docx), в якому дійсно помилково, в наслідок технічної помилки допущеної при заповненні табличної частини документу, в стовпчику 9 «Гарантійний строк зберігання або гарантійний строк придатності, (місяці/дні)», було зазначено - 6 місяців від дати виготовлення. Однак наголошуємо, що пунктом 3.9 тендерної документації Замовника встановлено, що «Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції, здійснюється відповідно до пункту 43 Особливостей».
Пунктом 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) визначено:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Вважаємо, що допущена Скаржником у документі «Цінова пропозиція» технічна помилка, однозначно повинна була бути виявлена Замовником як невідповідність, що підлягає виправленню, шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: fb847c43760d4f7b8bbb5e8295d5d987
Заголовок пункту скарги: 2) Щодо невідповідності документів тендерної пропозиції ТОВ «ВК «МЕГАБУД» вимогам Замовника встановленим згідно Додатку 1 до тендерної документації та неправомірного визначення Учасника переможцем закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо рішення Замовника зазначеного у Протоколі № 35/6 від 24.12.2024 р. розгляду тендерних пропозицій повідомляємо про наступне.
Відповідно до пункту 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником визначено:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до пункту 31 Особливостей.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до вимог пункту 3.7 цього ж розділу, Замовником визначено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.»
Відповідно до вимог підпункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції документи щодо підтвердження відповідності, а саме:
1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
Згідно наданого Учасником документу «Цінова пропозиція» (файл: Цінова пропозиція.pdf), за позицією 2 запропоновано до постачання Будівельна суміш МАСТЕР «БЛОК», виробництва ТОВ ВК «МЕГАБУД».
На виконання вимог підпункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасником у складі пропозиції було надано документ без найменування, № 1 ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, від 01.10.2024 р., дійсний до 31.12.2025 р. (файл: Декларація постачальника блок.pdf), який за своїм змістом дуже схожий і може бути розглянутий як Декларація постачальника про відповідність, яка складається у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Наданий документ підтверджує до Будівельна суміш МАСТЕР «БЛОК», щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам, а саме підтверджується її відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови»
Після детального розгляду інформації зазначеної у даному документі, заявляємо, що наданий Учасником документ, не може бути розглянутий як такий, що підтверджує відповідність, оскільки не містить назви згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, а також не містить посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, а тому не відповідає вимогам підпункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей – тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір